Volgens mij is er wat veranderd aan de kleuren van de instagram app op mn telefoon, het logo en het kringetje bij stories. Zo net anders dat je twijfelt of het anders is of niet maar wel irritant en net lelijker
Binnen het half jaar dat ik in Costa Rica zit is mijn creditcard al 5 keer geblokkeerd. Iedere keer zeg ik dat ik werk in Centraal Amerika, want ook afgelopen jaren in andere landen was dit steeds het geval. En het blijft steeds gebeuren. Hoe kan ik dit nou echt oplossen?
Ik moest ook direct denken aan nierbekkenontsteking toen ik je berichtje las. Disclaimer: ik ben totaal niet medisch onderlegd. Maar ik heb het ook gehad en pas in een vrij laat stadium ontdekt wat het precies was omdat ik geen blaasontsteking klachten had. Ik zou het in je achterhoofd houden als je je slechter gaat voelen.
@Peachpuff dit stelt me niet gerust haha als het morgen nog niet weg is ga ik de dokter bellen, moest ik sowieso nog doen!
Sorry, maar ook ik heb niet doorgehad dat ik een blaasontsteking had en heb daardoor een flinke nierbekken ontsteking gehad. Begon ook met lage rugpijn en steken in de buurt van m’n nieren. Doodziek was ik ervan.
Hier ook inderdaad, ook niet doorgehad dat ik een blaasontsteking had. Ik kwam erachter doordat ik een enorme rugpijn had en ik niks meer kon, dan alleen platliggen. Verder dan rugpijn ook geen klachten.
Het valt mij op, nu we weer naar kantoor gaan, hoeveel opmerkingen mensen maken over hun gewicht, hun postuur, mijn lengte, aankomen, mijn lunch, hun eigen dieet etc. Zo uiterlijk gericht de hele tijd. Dat heb ik echt niet gemist.
Sinds ik corona heb gehad (paar weken geleden) schijn ik keihard te snurken. Zo stom
3x zolang over een reis gedaan, wat normaal nog geen 15 min duurt. Echt alles zat tegen. Begon al de straat uit met 20 minuten over stukje van normaal 1 minuut. En op bestemming was parkeerplaats half afgesloten en daar weer in de file en mensen alles blokkeren. Duurt alleen maar langer.
Ik heb vanochtend helemaal de moeite genomen om m’n linnen broek te strijken om er daarna achter te komen dat ie niet meer past.
Mensen bij wie jij altijd klaarstaat en afspraken soms verschuift/aanpast als het die ander beter uit komt op maandag ipv dinsdag, maar het andersom niet terug krijgt. Nou, dat doe ik de volgende keer ook niet meer. Het is goed met je, vriendin Dan maar niet.
Ik zag dat ze film opnames aan het maken waren in Utrecht maar ik kom er niet achter waarvoor.
Is er een manier om dit te achterhalen?
Het was echt professioneel met camera’s op een auto.
Google street view
Huh?
Bij dit soort aanbiedingen scan ik gewoon de producten waarbij de korting wel geldt, als ik dan scancontrole krijg leg ik het dan wel uit (lees: ga ik de discussie aan) maar 9 van de 10 keer is dat de snelste oplossing.
Gewoon een flauw grapje, een auto met een camera erop is vaak google street view.
Ik scan met handscanner, andere supermarkt maar vergelijkbaar, werkt perfect
Nog even buiten gezeten: lek geprikt. Aaaah.
Ja wow ik werd ook gek van het gezoem in mn oor
Omg mn titel, nu moet ik wel stoppen met het forum