Waar erger je je aan? #12

Ooohhh ik eet altijd samen met mijn kat chips, echt huilen als dat niet meer zou kunnen :pleading_face:

4 likes

Aan mijn vriend… wil dat hij wakker wordt zodat ik met hem kan roddelen over iets

4 likes

Dit gaat vooral om pure chocolade zoals 98% pure cacao. Daarnaast heb je daar best een grote hoeveelheid van nodig.
Melk en witte chocolade bestaat echt voornamelijk uit suiker en veeeeel minder cacao :slightly_smiling_face:

Ik erger me dood aan mn vriend die zo veel sport dat hij super veel lichamelijke klachten heeft en elke keer tegen mij zeurt erover.

3 likes

Ugh ik wil zo graag naar Wet Leg vanavond maar ik ben de hele tijd te laat op Ticketswap (terwijl ik gelijk klik :angry:). Net had ik er eindelijk eentje in mn winkelwagentje maar toen zag ik dat die persoon nog maar 0 tickets heeft verkocht dus ik dacht gelijk ja scammm

1 like

Ik gebruik nooit ticketswap dus misschien zeg ik nu iets doms maar waarom zou het een scam zijn als iemand nog nooit een ticket heeft verkocht? Ik zou eerder wantrouwend zijn als iemand er al heel veel heeft verkocht.

Omdat er heel veel nep profielen worden aangemaakt om dan een ticket te verkopen en dan gaan ze weer naar een nieuw profiel. Als iemand bijv 5 tickets heeft verkocht dan is dat account in ieder geval legit, omdat het eerder al is goed gegaan. Maar 100% zeker weet je het natuurlijk nooit

Iemand die 1000+ tickets heeft verkocht daar koop ik ook niets van haha

4 likes

Oh nee dan snap ik dat je het niet aandurft. Hopelijk lukt het je nog om een kaartje te krijgen!

2 likes

Ja ik zag maar dan kan ik niet :face_with_diagonal_mouth: Veel plezier!

2 likes

ik heb pas ook een kaartje op ticketswap gekocht, en na de koop maken ze dan een heel nieuw kaartje voor je aan. Kan je daarmee ook nog gescamd worden? (vast wel weer maar dit leek me zo veilig!)

3 likes

Dat is alleen met SecureSwap toch?

2 likes

Omg net een uur in de wacht gehangen bij KLM. Heb ik iemand aan de lijn die mij even in de wacht hangt voor iets, pakt ze mij niet meer goed terug denk ik. Kan ik weer opnieuw beginnen
:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

1 like

oja dat zou het wel kunnen zijn! thx

2 likes

ja KLM mag echt oprotten met pretenderen dat ze een klantvriendelijke maatschappij zijn, ze zijn al maanden praktisch onbereikbaar

3 likes

dat word soms bewust gedaan als ze geen zin hebben in je vraag

4 likes

Hahaha ik heb dit wel eens gedaan bij boze mensen maar belde dan juist terug omdat sommigen je dan opeens wel geweldig en behulpzaam vinden

5 likes

Ik heb bij KLM eigenlijk alleen maar succes via Whatsapp. Maar dat duurt ook altijd twee dagen voor ze antwoorden. :smiling_face_with_tear:

1 like

Nou ik moet zeggen, had een vriendelijke medewerker die ook actie ondernam meteen. Heb er ondanks een niet afgemaakt gesprek wel wat van in mijn mail, dus hoop dat het goed komt.:grin:

@KipTokTok Ik had ze op twitter maar we kwamen er niet uit :sweat_smile:

1 like

Op de valreep :star_struck:

23 likes

Dat mn vriend niet snapt dat ik na mn therapie vanochtend vandaag niet veel kan hebben

Ik vind het zo ergerlijk dat bedrijven beter reageren op hun socials dan op hun e-mail/contactformulier/etc.

9 likes