Ik vind die rietjes bij de mac eigenlijk helemaal niet zo erg, maar waar ik me wel aan erger is dat die cola nog smaaklozer is geworden dan dat ie al was
Dat mijn vriend altijd dingen opmaakt zonder het aan te vullen. Heb al te vaak zonder wc-papier gezeten . En nu, we hadden nog een fles goedkope whiskey met een restje waar je nog makkelijk 2-3 glazen whiskey-cola uit kan halen, daar had ik al de hele dag zin in, want sinds een half uur ein-de-lijk vakantie na een paar megastressvolle maanden op werk. Wil ik die fles pakken, weg. Staat bij het glas voor de glasbak, leeg. Nu heb ik maar een fles wijn van 20€ opengetrokken, want we hebben niks anders meer in huis. Heerlijk, maar toch ook ergens een beetje zonde om zo weg te drinken op een doorsnee vrijdagavond…
Nee toch? De eerste avond van je vaca! Dan is het juist wel gepast
Ja, gelijk heb je ook . Ik ben er ook echt wel van aan het genieten, en ik heb er morgen waarschijnlijk ook een stuk minder spijt van dan van 8 euro whiskey
De mensheid, inclusief mijzelf.
Op een doorsnee vrijdagavond mag je er ook gewoon van genieten!! Die wijn smaakt vast nu net zo goed als dat ie zou smaken met kerstmis
Ik drink amper frisdrank maar vind juist die aangelengde versie van de Mac lekker. Als ik ergens anders de gewone versie drink schrik ik altijd en vind ik het juist niet te drinken. Ben denk ik een van de weinige hierin.
Dat ik digitale tv van ziggo heb opgezegd en nu die mediabox moet inleveren maar ik kabeltv niet aan de praat krijg. En ik erger me aan mezelf dat ik hier allemaal niets van snap
Ik heb net mijn blender weg moeten gooien omdat ik de beker inclusief smoothie er niet vanaf kreeg.
Ik heb ook echt een hekel aan kunstgras! Maar ook aan gewoon gras. Gras tuinen zijn helemaal niet echt goed voor de natuur. Het kost veel water en energie om bij te houden en er is geen diversiteit of bloemen/planten die goed zijn voor insecten.
Het is veel beter om inheemse planten en bloemen in je tuin te hebben. Je kan wilde bloemen zaaien, die hebben niet veel onderhoud nodig. En anders kan je altijd nog beter klaver dan gras nemen
Ik wist tot voor kort niet eens dat kunstgras een ding was. Voor particulieren dan, voor sportvelden en zo kende ik het natuurlijk wel. Totdat ik twee collega’s hoorden praten over hoe blij ze waren met hun gazon van kunstgras. WTF, mensen.
Er is hier in de buurt een hondenschool en die beginnen kennelijk tussen 7 en half 8 op zaterdag. Met als gevolg dat ik sindsdien constant honden hoor blaffen. Echt irritant.
Snap ook niet dat die constant blaffen en niemand wat zegt? Ik ben dat echt niet gewend van de hondenscholen die ik ken. Daar blafte natuurlijk weleens een hond, maar echt niet meerdere uren aan een stuk
Zaterdag is daar juist een dag voor
Mijn oude buren hadden kunstgrasveld en dan de rest betegeld met van die grote grijze tegels en wel geteld één zielig klein palmboompje in een matching grijze pot.
Bij zulke dingen zoek ik altijd tutorials op YouTube, mega helpend. Misschien kun je dat nog eens proberen.
Is het gelukt?
Jaa daar heb ik naar gezocht idd, maar niet kunnen vinden wat ik nodig heb. En het is nog niet gelukt zo veel kabels
Edit: het is gelukt! Mijn moeder was slimmer dan ik
Ik had gisteren zo’n klein flesje rode wijn gedronken en ik heb daar nu zo’n kater van?? Slaat helemaal nergens op
Misschien wordt er een trucker begraven. Dit klinkt misschien een beetje bot, maar soms wordt dat gedaan als er een stoet is.
Of deze misschien?
Is op meer plekken een ding.
Weer met krijsende kutkinderen in de trein. Koop godverdegodver een lelleke stationwagen en pleur op uit het OV.