Waar erger je je aan? #12

Slim voor de volgende keer. Het was er nu om half dus we hebben de pauze gewoon uitgesteld maar wel onhandig

4 likes

Die reclame van Arjen Lubach met “what the fuck, Paul”. Wordt al zo vaak vertoond terwijl de show pas over 11 dagen begint

4 likes

Ik ben dus niet te spreken over die trend van streamingdiensten om per week één aflevering online te zetten. Ik dacht dat ik die tijd pre-Netflix achter me had gelaten​:rage::rage::rage:

25 likes

Aan mensen, met name zelfs vrouwen die op social media maar reageren over nieuwsberichten van het onderwerp grensoverschrijdend gedrag, dat vrouwen zeuren en overdrijven…
Echt walgelijk… zo gehersenspoeld :face_vomiting:

14 likes

Dit vond ik zo irritant bij Undercover. Ik was alweer helemaal kwijt waar de aflevering daarvoor over ging.

4 likes

Same! Hier gister enorme discussie over gevoerd met vrouwelijke collega die dit ook vond :frowning_face:

1 like

Zo knap dat je gedrag van mannen vrouwen kan kwalijk nemen. Dan heb je echt een rare kronkel in je hoofd.

3 likes

Die stomme olympische spelen die me nul boeien en mn moeder die er naar kijkt en me ook op de hoogte houdt. Boeit me niet, rot op.

5 likes

DOET HET

4 likes

Ik heb haar gemaild voor een afspraak!

1 like

Jaaaaa leuk!

3 likes

Wellicht laat ze bijnekje vliegreis een boompje planten ergens (die optie krijg je toch, bij het boeken van je ticket?) :upside_down_face:

1 like

Ik probeer de verhuurder te bellen omdat onze oven kapot is gegaan. Dit moet je eigenlijk per mail melden maar daar wordt al 2 weken niet op gereageerd. Dus nu toch maar gebeld en ik sta al een half uur in de wacht. Het begon met 2 bellers voor mij, was ik bijna aan de beurt, zijn er ineens weer 3 bellers voor mij. Dit gaat echt eeuwen duren…

Mijn rijinstructeur plant altijd mijn lessen op hele andere tijden in zijn agenda dan de tijden die hij aan mij doorgeeft :sweat_smile: nu ook weer. Gelukkig komt hij me nu direct ophalen, maar was even bang dat het niet meer doorging vandaag

2 likes

Neee ik haat het als alles in 1 keer gedumpt wordt. Ik wil kunnen speculeren zonder te spoileren

4 likes

Ugh, ik had echt een perfect cadeau op etsy gevonden voor mijn vriend, handgemaakt houten schaakbord. Ik twijfelde nog over de afmetingen, maar nu wilde ik bestellen: beiden uitverkocht. Echt zo dom!

Oh grapje, er staan nog veel meer super geschikte online! Die had ik blijkbaar tijdens mijn vorige zoektocht niet gevonden.

3 likes

Ik heb SCHURFT :angry:

7 likes

als mensen ‘welke’ gebruiken waar je prima ‘die’ kunt gebruiken, nee dat zorgt er niet voor dat je slimmer of deftiger overkomt, eerder het tegenovergestelde

26 likes

Oooh wat vervelend!

2 likes

of de godganse dag ‘echter’ gebruiken

6 likes