Dat ik drie weken geleden al een energiecontract heb afgesloten (inclusief bevestiging en leveringscontract) maar dat ik nu alsnog een melding krijg dat mijn energie over 2 dagen wordt afgesloten. En geen enkele klantenservice is bereikbaar natuurlijk
Ah, niet teveel zorgen over maken! Waarschijnlijk is er bij de netbeheerder geen contract met een energieleverancier bekend. Als je maandag je leverancier belt dan kunnen ze dit gelijk over je regelen. Eventueel kun je voor je eigen geruststelling ook nog naar de netbeheerder bellen.
Ze sturen zoān brief wel, maar daadwerkelijk afsluiten doen ze niet zomaar. En als er toch een monteur aan de deur staat, dan kun je gelukkig gewoon je contract laten zien en dan is er alsnog niks aan de hand.
Dankje voor de geruststelling met de verhuizing en werkstress ben ik momenteel echt aan het eind van mijn latijn en dan komt dit er ook nog overheen. Het zou leuk moeten zijn maar ik voel mezelf gewoon instorten
Dat klinkt echt heel rot, ik snap dat je dan extra schrikt van zoān brief. Verhuizen kan zo stressvol zijn, zeker in combinatie met werk.
Hopelijk is het snel achter de rug en kun je daarna lekker genieten van je nieuwe woning en een beetje bijkomen
Ik kocht afgelopen kussentjes in een tuincentrum en wilde expres de kussens niet ergens op de band zetten omdat deze vies was. Legt die vrouw ze naderhand alsnog op een vieze plek op die transportband.
Dat gaat met frambozen en bramen ZO snel he. Echt niet te doen haast. Heb wel eens gelezen dat ze wassen in azijnwater en dan op een keukenpapiertje in de koelkast zou helpen. Maar daar heeft toch niemand tijd en zin in
Uhl mān spraytan is echt een stuk minder mooi dan vorige keer, ik denk door de eeltsokken die ik vorige week heb gehad
Het erge is ook nog eens dat dat gras bij het minste beetje zon takke heet wordt, dus je kunt er in de zomer niets eens met blote voeten overheen lopen.
Ja dit is altijd zo goor⦠ik koop kussens alleen als ik de hoes eraf kan halen want no way dat ik zoān kussen op de bank leg zonder te wassenš©
Is dat een excuus dan, kinderen hebben? Vind ik juist een reden om wel echt gras te nemen. Als kind wil je toch met je knieƫn in het zand pieren zoeken.
Vind het in de winter en de herfst ook zo vreselijk dat alles bruin / grauw is en dat kunstgras nog steeds knal groen is
Zegt je cao hier niets over?
Bij mij moet het werktijd zijn inmiddels.
Wat stom. Wij krijgen vaak x aantal uur ervoor en code waarop je het kan schrijven. Als je er langer over doet is wel eigen tijd.
Dat ik vroeger op praktisch Ʃlke site een account heb aangemaakt - waardoor dat nu verwijderen echt een crime is gewoon
Ik was gisteren op een personeelsfeestje en de vrouw van ƩƩn van mijn collegaās had het op mij gemunt ofzo? Zag dat ze meerdere keren tegen verschillende mensen iets over mij zei om vervolgens allemaal stom te lachen en ik erger me er aan dat ik er best wel mee zit, terwijl ik weet dat er niks mis met me is en ik er leuk uit zag.
Die laatste instagramupdate. Lijkt nu net tiktok met dat geswipe en ik zie al 4 dagen dezelfde posts
Vervelend zeg, snap dat ook niet.
Ik dacht met gemunt trouwens dat ze je wel zag zitten haha, wat ook ongewenst kan zijn maar dit ook echt aso.
Volgens mij ziet ze je eerder als een bedreiging naar haar man ( je collega)
Ik werk veel met mannen en soms die opmerkingen van hun vrouwen/vriendinnen dat ik dacht eehh? Wat suggereer je?
Ze was vast jaloers, de volgende keer zou ik gewoon naar haar toe lopen en vragen het heb je wat in mijn gezicht te zeggen?
Ik zit weer mān best te doen leuke social media-posts te bedenken voor ons bedrijf en collegaās een paar km van ons vandaan kopiĆ«ren en plakken het weer voor bijna 100%, zonder enige bronvermelding, alsof ze het zelf bedacht hebben. Ik vind dit dus zoooo irritant, is toch niet normaal of wel?!