Er is sinds vanochtend vroeg een of andere wandeltocht langs m’n huis en ik word gek van al dat vrolijke gekakel en iedereen die met een glimlach naar binnen loert en hoi zegt als ik ff op m’n balkon in de zon wil zitten, rot op ik heb een kutdag
Wat ik zou raar vind, is dat mijn studenten op een respectvollere manier omgaan met mijn ‘handicaps/afwijkingen’ dan sommige veel oudere vrouwen in mijn omgeving.
Dat het netter zou staan als ik mijn scheve schouder zou bedekken met iets met een mouwtje.
Net als Yv een watermerk door heel je post gooien
Haha goed idee, maar bij gewone geschreven posts gaat dat niet.
Wij brachten vanochtend in alle vroegte de huurauto terug en omdat het nog ruim een uur rijden was, wilden we die bij het vliegveld voltanken. Alle 5 tankstations die we tegen kwamen in een radius van 10km om het vliegveld heen waren pas vanaf 8.00 uur open en geen 24/7uurs service. Zelfs de pomp tegenover de vertrekhal ging pas na 7.00u open en dat was voor ons echt te laat zijn nog 10min doorgereden naar een pomp die wel al open was, maar daar werden zowel onze pinpas als mastercard niet geaccepteerd en cash pas als de bijbehorende winkel open was.
Dus nu betalen we €90,- voor een tank die halfleeg was. Echt zonde geld vind ik dat dus.
Bij LIFE OF YVONNE ons LIFE OF YVONNE bedrijf LIFE OF YVONNE kan LIFE OF YVONNE je LIFE OF YVONNE gebruik LIFE OF YVONNE maken LIFE OF YVONNE van LIFE OF YVONNE diensten
Ik had gisteren een vega frikandel speciaal besteld.
De ellende begon al met het feit dat hij zonder saus kwam en nu ben ik vannacht ook nog ziek geworden en ik geef de frikandel de schuld want die kwam er als eerste uit.
Bah hele dag naar de kloten voor een vieze droge frikandel
Naar me kijken, iets in iemands oor fluisteren, diegene kijkt ook naar mij en dan lachen. Lijkt me duidelijk dat het over mij gaat en niet positief is.
Van welk merk is dat nou?
dat als ik nutella koop ik meteen die hele pot leeg eet
Kan je er dan niet een jpg afbeelding van maken met Adobe oid? Dan kan je er wel een watermerk overheen gooien dacht ik en de tekst als afbeelding plaatsen. En nee, het is niet normaal dat ze dit doen.
Kan steeds 1 week normaal ademen en dan weer 2 weken dichte/ verstopte neus. Nu weer dus en thuistest negatief.
Als je gewoon even over iets wilt klagen iemand dan meteen dingen gaat zeggen als “laat het gaan”, “maak je daar niet de hele tijd druk om”, “ik zou daar echt niet wakker van liggen” etc. Het is gewoon even iets korts dat ik eenmalig kwijt wil, niet iets waar ik me elke dag druk om maak.
Ik heb zelf een abonnement voor 50 mb (glasvezel) bij t-mobile en heb in werkelijkheid iets van 100-120mb/s omdat ze het niet kunnen afkappen bij 50 volgens de monteur.
Echt een top begin van de (werk)week alweer achter de rug
Oh ik haat zulke mensen
Je inner Luxemburger?
Al de heeeele ochtend tot nu toe storing in de ABN-amro-app. Zo irritant.
Dat ik al twee weken verkouden ben. Jeetje wat irritant.