Mn vriend die 1 kilo kip wilt zodat hij het vanavond kan opeten. Gast, 1 kilo kip is 9 euro en kun je gewoon 2 dan wel niet 3 dagen van eten voor 2 personen. Nee hoor, in 1 avond gaat het op.
Sowieso een kilo eten als avondeten is toch bizar veel??
Dat we morgen op vakantie gaan die we vanwege Corona en kind 2 jaar hebben uitgesteld. En nu ben ik vannacht ziek geworden. Ik heb nooit buikgriep, maar het universum vond dit een goed moment. Heel hard duimen dat het morgen beter gaat!
Mijn man heeft de koelkast kouder gezet “want dan is het bier lekker koud”. Gevolg: alles wat in de groentelade ligt is nu half bevroren
En we hebben gewoon een koelkast in het schuurtje in de tuin he, waar alleen maar frisdrank en bier enzo in staat.
Ik hoop dat je binnenkort met een strapless ensemble op je werk verschijnt. Domme dozen. Ik word hier echt ontzettend kwaad van voor jou. Sorry. Misschien staat het netter als ze hun oude hoofd zouden bedekken met iets van een mouwtje…
Gelukkig was het niet op het werk daar zijn ze veel relaxter
Gooi het bier in de vriezer
“Lekker koud schat”
Mensen (vooral mannen) die hard lopen. Als in: die keihard hun hak of hiel op de grond stampen alsof ze permanent aan het marcheren zijn in plaats van dat ze gewoon, geruisloos hun voet afrollen. Kan ik echt agressief van worden.
Wanneer mensen meters plaats hebben om langs je te lopen maar toch beslissen op 2cm van je te passeren
Ik had vanmiddag een sollicitatiegesprek en ik zou vandaag na 5 uur nog gebeld worden. Maar nu heb ik nog steeds niks gehoord en verwacht nu ook geen telefoontje meer eigenlijk. Ook als ik niet op tweede gesprek mag komen hoor ik het gewoon graag. Ik kan er echt niet tegen als dit soort beloftes niet worden nagekomen
Ik ook, echt irritant en kut
Ulg mn oude dansleraar heeft voor de beginners een nieuwe dansleraar ingehuurd zodat hij zelf wat meer vrije tijd heeft.
Super begrijpelijk. Maar deze nieuwe vent bakt er geen drol van. Hij luisterd niet, zit helemaal in zn eigen bubbel, is meer bezig met zn eigen dansjes dan dat hij wat uitlegt. Zijn partner legt wel alles goed uit maar moet hem dan steeds sturen zo van " Ga jij even bij hun kijken"
En dat doet hij dan 2 sec en dan gaat hij weer zn eigen ding doen.
What the fuck staan The Hunger Games, Catching Fire, Mockingjay part I allemaal wel op Netflix maar NIET Mockingjay part II?! Wat kut dit.
Ik zou binnenkort een paar dagen met een vriendin een paar dagen weggaan, maar nu wil ze opeens naar een heel andere bestemming (die ook nog eens ontzettend duur is voor wat je krijgt) en waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb, maar ze wil echt per se daar heen terwijl het een stad is waar we allebei ook al twee keer zijn geweest Al mijn voorpret is helemaal weg, want nu ben ik alleen maar bezig om het zo goedkoop mogelijk te maken terwijl dat nauwelijks mogelijk is
Wat een vervelende situatie @Lumos Waarom bepaalt zij de bestemming? Als jij niet naar die andere stad wilt, dan hoef je je niet in allerlei bochten te wringen om haar tevreden te houden. Bij mij zou de pret ook weg zijn.
Aan Google en alle stomme programma’s die het gemaakt heeft.
- Waarom verwijdert GMail geen verwijderde of geaccepteerde meeting verzoekjes, staan ze daar te schimmelen in mijn mailbox
- Waarom moet je helemaal door de hele conversatiehistoriek als je naar een bijlage wil.
Die laatste is ook mijn grote ergernis. Iedere keer weer drama, snap de logica er ook echt niet van
Ik gil altijd als iemand een cv stuurt met ‘Adobe Creative Cloud’ bij competenties enzo. Echt knap dat iemand alle 20+ apps beheerst
Denkt ze dat we veel eerder al met pensioen kunnen dan? Ik denk dat ik nooit met pensioen ga kunnen. Haha nee oke dat is overdreven maar ik denk echt dat de leeftijd alleen maar zal stijgen en stijgen en stijgen
Vaak als het over pension gaat geef ik aan - als we tegen die tijd nog met pensioen gaan.
Misschien moeten we wel doorwerken.