Ik zeg niet dat ik zo denk (regels zijn universeel voor links- en rechtshandigen) dat vul jij in. Maar joe, ik zal volgende keer bij een persoonlijke (!!!) ergernis wel exact uitwerken welke situaties ik daar wel en niet onder versta.
Wat een dom geneuzel dat boek. Echt meine gute zeg, als iemand tegen me zou zeggen dat ik slechte tafelmanieren heb omdat mijn bestek niet op 10 voor half 5 ligt, dan zou ik het direct voor gezien houden en echt nooit meer met diegene gaan eten. Wat een gezeik zeg
Haha ja sorry maar je noemt zelf bestek in een verkeerde hand vasthouden en komt met een of andere elitaire mening aanzetten, echt heel vervelend dat mensen daar commentaar op hebben.
Er is ook verschil met wijzen bij jezelf houden (dus bijna niet bewegen/ in je eigen aura blijven) of met gestrekte arm/ echt omhoog etc. Als je met je mes wijst in een richting boven wat je net snijdt oke, maar echt buiten je aura/ ander bijna prikt niet.
Ik vind met tanden langs bestek schrapen ook zo naar.
Haha dit heb ik laatst gedaan!
Zo hinderlijk altijd. En treffende SATC aflevering.
Ben niet single, maar we latten wel en we willen geen kinderen en niet trouwen, dus bij ons ook geen feesten. Daardoor voel ik me aangesproken/single als het gaat om al die klotemijlpalen van andere stellen. Mijn leven is net zo goed een en al mijlpaal.
thoughts nd prayers
Dit is echt vreselijk. En met een mes over het bord krassen /schrapen. Geen idee hoe mensen dat doen maar dat geluid, brrr.
Ik vind het bij overstappen van energiemaatschappij zo irritant dat ze net een maand te lang incasseren. Ik ben overgestapt naar de aanbieder met de meest ‘voordelige’ variabele tarieven, dit is al 8 weken geleden doorgegeven aan oude maatschappij en had ook bevestiging van opzegging ontvangen. Schrijven ze vandaag toch nog af, en dan ook meer dan dubbel zo veel als normaal vanwege de stijgende tarieven. Joh, daarom stappen we juist over.
Het is niet dat ik dat niet kan opvangen, maar het is toch extra geld dat zij onterecht van mij hebben (hebben nu voor 13 maanden afgeschreven bij jaarcontract) en als ze failliet gaan tussen nu en eindafrekening ben ik het kwijt. Maar storneren kan ook niet, want dan ben ik de welkomstkorting die ik op de eindafrekening krijg kwijt. First world problems, maar wel irritant
Dit soort reacties op artikelen die over de crisis en onze generatie gaat. Is het zo moeilijk om je in te leven in iemands situatie? Ja natuurlijk kunnen mensen zuiniger leven, maar spullen gingen vroeger jaren mee en je kon van 1 salaris prima leven. Probeer dat nu maar eens
Ik kom bijna niet door deze tekst heen, kan iemand deze boomer even uitleggen wat komma’s zijn?
Ik denk dat deze persoon wel een nieuwe telefoon nodig heeft. Dit model plaatst allemaal willekeurige punten. Oh en iets kost meer of is duurder.
Hahahaha dat van die punten had ik niet eens opgemerkt
Ik. Kan. Dit. Niet. Aanzien.
Ik heb lang heden studenten reacties van het internet laten herschrijven en dat vonden ze heel grappig om te doen.
Al die jongeren van tegenwoordig ook!!! Ze moeten allemaal per se op kamers en dan zo duur!! In mijn tijd ging je met de trein naar school!!!
Ja leuk Jolanda, maar in jouw tijd kostte een kamer geen drol en waarschijnlijk zat je ook geen 4 uur per dag in de trein om op school te komen
Met de trein?! In míj́n tijd moesten we fietsen. Door weer en wind en denk maar niet dat we elektrische fietsen hadden. De jeugd van tegenwoordig weet niks. NIKS
Straks moeten studenten per ze op kamers omdat de treinen van de NS niet betrouwbaar zijn door het personeelstekort.
Een beetje dezelfde categorie, mensen die zeggen: ‘Niet lullig bedoeld hoor…’ En dat komt er iets heel lulligs.
Geen geld voor een typcursus of taalcursus. Staat allemaal mooi op de spaarrekening te shinen ja!
Gister zei iemand met wie ik nog veel vaker te maken ga krijgen ‘bende van ellende’
Nou ze moeten allemaal al per se op kamers. Denken alleen maar aan feesten, belachelijk. In mijn tijd werkte je gewoon naast je studie en spaarde je van dat geld. Punt. En maar klagen dat ze geen huis kunnen kopen. Iets met keuzes en prioriteiten!!