Waar erger je je aan? #12

Geen geld voor een typcursus of taalcursus. Staat allemaal mooi op de spaarrekening te shinen ja!

2 likes

Gister zei iemand met wie ik nog veel vaker te maken ga krijgen ‘bende van ellende’ :fearful:

12 likes

Nou ze moeten allemaal al per se op kamers. Denken alleen maar aan feesten, belachelijk. In mijn tijd werkte je gewoon naast je studie en spaarde je van dat geld. Punt. En maar klagen dat ze geen huis kunnen kopen. Iets met keuzes en prioriteiten!!

1 like

Mensen die “iets met” zeggen om hun punt te maken.

Iets met gewoon hard werken!
Iets met leven en laten leven!
Iets met goede opvoeding!
Iets met liefde en respect!

Iets met smoel en dicht. :rage:

23 likes

‘Ik vind daar wat van’

22 likes

Altijd dezelfde Facebookfrikandellen

4 likes

Nou mag toch hopen dat je snapt dat ik sarcastisch ben :joy:

2 likes

Was dit een ‘loedermoeder’ die dit zei?

3 likes

Mijn oma kwam er zelf mee toen ze een commode had gekocht voor mijn zwangere zusje. Ik heb toen een nieuw bed gekregen. Had niet gehoeven maar ze stond erop(en t kwam goed uit, want ik zakte bijna iedere week door mijn oude bed heen)

7 likes

Echt hinderlijk zulke drinkpakken, altijd als je het laatste eruit schenkt komt het er niet goed uit đŸ« 

11 likes

Ja, echt mega irritant. Ik knip op t laatst altijd het hoekje eraf.

6 likes

JAa beter dan dat hebt gekut de hele tijd haha

1 like

Sowieso is dit geschreven door deze man :clown_face:

5 likes

“Met alle respect
” en dan iets respectloos zeggen

2 likes

:rofl: zo butthurt hahah

2 likes

Ik had laatst echt een traumatische ervaring bij h&m. De app deed het niet goed ofzo en toen zei dat meisje achter de kassa ‘dan moet je even alle apps afsluiten’. Dus ik ging gewoon uit de app (heb een iphone)

Dus zei zo nee haahah echt afsluiten even wegswipen dus ik denk mensss waar heb je het over?? Kun je dus blijkbaar ergens omhoog swipen en dan staan daar al je actieve apps :smiling_face_with_tear: ik had er natuurlijk 20+ open staan als een of andere incompetente boomer en ik kreeg ze ook niet weggeveegd.

Ging zij dat voor mij doen. En dit alles 1 week na mijn 30e verjaardag. Fucked up en dat voor 25% korting

85 likes

Mensen die hun afspraken niet concreet maken.
Zou met een groepje vrienden iemand opzoeken die is verhuisd naar het buitenland. Destijds allemaal JAJAJA gaan we met z’n alle naartoe, inmiddels iedereen afgehaakt.
Een fling die data voorstelt om iets te gaan doen en als ik vraag welke data zijn voorkeur heeft word ik geghost.
Groepje vrienden waarmee ik naar een klein festival zou gaan, iedereen zegt i’m in! maar als ik vraag of ik kaartjes zal bestellen word ik geghost.

Stel ik lastige vragen ofzo? Zou bijna denken dat het aan mezelf ligt.

9 likes

Wat ik me alleen afvraag, denk je niet dat mensen alsnog cadeaus zouden geven als je die random mijlpalen ook gewoon viert?

Ik geef mensen die trouwen en waar ik niet ben uitgenodigd ook geen cadeau. Maar zou wel een cadeau meenemen naar het ‘wij hebben nog steeds geen kinderen’ feestje wat iemand zou organiseren. Mss moet ik zelf ook maar eens zo een feestje geven.

11 likes

Ik gaf een f*ck het onderwijs feestje op 1 augustus toen ik uit dienst ging bij mn laatste schoolwerkgever. Kreeg cadeaus. 10/10 would recommend.

36 likes

Dit is zoo vervelend. Waarschijnlijk als je ze allemaal een privéappje stuurt zouden ze wel reageren, maar in een groepschat? Ho maar. Ik weet ook niet wat dat is

2 likes