Waar erger je je aan? #12

Ik kreeg van sommige mensen wel iets, maar in de categorie fles wijn. De insteek is ook wat minder serieus denk ik, ik wil gewoon een feestje vieren en de gasten denken hihaho wat leuk.

Maar kennissen van mij hebben wel ooit hun niet-huwelijk van 20 jaar goed gevierd (gelukkig niet getrouwd - was het thema), locatie afhuren, dj etc. Dan pakken mensen wat meer uit qua cadeaus.

4 likes

Ik vind dit echt een fantastische opdracht! Wat creatief.

2 likes

Oh ja, heel herkenbaar. Ik stel gewoon nooit meer wat voor en zie wel hoe het loopt (9 van de 10 keer gebeurt er dan helemaal niks, nou ja ook goed).

2 likes

Dat na mijn wandelvakantie al mijn schoenen niet meer passen!? Sommige waren al krap, maar nu doet het gewoon pijn omdat mijn voeten langer en breder lijken :frowning:

En ik had altijd al maat 42/43, en het is al een crime om dan schoenen te kopen, maar dat wordt nu dus nog moeilijker

2 likes

Ja ze raden wel aan dat je dan schoenen draagt die ruimte hebben bij de tenen(minimaal een cm) en ze moeten natuurlijk ook niet te smal zijn, omdat ze dus uitzetten!

Maar dat het daarna nog steeds zo is en je dat merkt bij de rest van je schoenen had ik niet bij stil gestaan :sweat_smile:

Wel leuk! Waar ga je heen?

2 likes

Hahah ja in de schoenenwinkel gebruikte ze beide! Ik heb zelf dus zo’n 340km gelopen met schoenen waarbij is de voorkant al voelde als ik stond, dat ging goed, maar ik wil ze nu nooit meer aan :joy:.

Als ze nu lekker zitten komt dat vast goed!

En super leuk! Veel plezier! Ik wil die ook nog een keer doen.

1 like

De woorden ‘it is’

Uit eten it is
Netflix it is
Koken it is

:smiling_face_with_tear:

17 likes

Ben blij dat ik geen gebruik maak van social media, neem aan dat het daar wordt gebruikt. Ik las ook al van ‘iets met bladibla’. Zo suf.

Gisteren weggelopen bij een ontzettend onbeleefde klant. Ik kan een hoop hebben, maar dit mens… Heb gevraagd of een collega het over wou nemen.

Ik zou toch zo graag eens zo’n dag hebben dat je alles zou mogen zeggen tegen klanten.

8 likes

De benedenverdieping bij ons word verbouwd. En zijn net een week bezig, hoevaak ik al wel niet ongevraagd advies heb gekregen.

Over internet kabels, stopcontacten, lampen, toilet, brandmelders en zelfs de vraag of de mensen die bij ons klussen er wel verstand van hebben. Ben er nu al helemaal klaar mee, en dit duurt nog 7 weken.

2 likes

M’n schoonouders. Egoïstische mensen zijn dat soms.

1 like

Dit herken ik. Ik weet ook niet waar het aan ligt. Soms vraag ik er expliciet bij of het nog doorgaat en zelfs dan reageren ze niet meer. De fout ligt bij hen, want als ze niet meer willen/kunnen gaan, dan moeten ze dat gewoon zeggen! Het is wel vervelend, want op deze manier wordt je sociale kring steeds kleiner.

3 likes

Hahaha dit is zo typisch voor alle mensen met gehoorapparaten. Hoe vaak ik wel niet naast een ziekenhuisbed een heel verhaal sta af te steken en dan na 5 minuten gedwee knikken zeggen ze ineens ‘wacht, ik doe even de oren in!’
Dacht je er tot dat moment nog mee weg te komen dat je geen idee had wat ik zei? Een verhaal van de dokter korter dan 5 minuten is niet belangrijk om te horen? Wil je nu het eerste stuk opnieuw horen?

9 likes

Er zijn dus echt mensen met een hele kar vol boodschappen die een voor een de hele tyfusbende gaan scannen bij de zelfscan kassa. Ga weg!!

6 likes

Mijn oma klaagde altijd dat de gehoorapparaatjes van mijn opa niet goed waren, want ja hij had ze wel in en hoorde alsnog niet goed. Die dingen werkten echt prima, maar als mijn oma weer een ellendig lang verhaal begon te vertellen over de moeder van de vriend van de dochter van de oma van de achterbuurvrouw, dan zag je mijn opa’s vinger altijd naar de uitknop van die apparaatjes gaan :joy:

23 likes

Ik liep net in het bos. Je zou denken lekker ontspannen, maar ondertussen

Ergernis 1. Honden die niet aan de lijn zijn waar het moet
Ergernis 2. Mensen die de drollen niet opruimen
Ergernis 3. Er was dus serieus een hond die op mij af kwam (weer zonder lijn :weary:) echt zo’n grote, ik heb het daar niet zo op dus sta al zo van iehh ga weg. Zegt die baas die een paar meter verder liep, pak ze?!?! Echt wtf. Dat doe je toch niet? Hond ging daarna gelukkig vrij snel weg. Maar echt hoop dat die hond hem een keer pakt

4 likes

Hahaha vakman.

4 likes

Wie ruimt nou hondenpoep op in het bos

11 likes

Ja in de zijkant kan ik het begrijpen, maar midden op de looppaden?

1 like

Ja deze ergernis deel ik ook helemaal. Er zijn genoeg losloopplekken, waarom zijn mensen dan alsnog zo eigenwijs om hun hond niet aan te lijnen daar waar het wel moet? Kan daar echt niet bij. En als je het dan toch doet zorg dan in ieder geval dat je je hond zo opgevoed hebt dat ie niet op andere mensen af rent of tegen ze opspringt.

4 likes