Dat ik elke keer weer van die flut afbakcroissants bij de ah haal.
Pak de volgende keer degene uit de vriezer!
Van welke merk haal je ze? Want in de app zie ik al allemaal verschillende staan.
Mijn ah verkoopt deze niet. Zo kut
Ahh dat is jammer
Deze zijn tijdelijk niet verkrijgbaar toch? Of alleen bij mijn ah 🫤
Geen flauw idee. Ik heb ze zelf al even niet meer gekocht. Online lijken ze wel gewoon beschikbaar.
Over croissants gesproken: ik vind ham kaas croissants uit de supermarkt tegenwoordig zo goor! Vroeger waren die veeeel beter naar mijn idee.
Ja, ik vind ze ook niet meer te hachelen
Deze heb ik idd wel eens bij de ah gezien, bij de jumbo kom ik nooit. Ik stond toen bijna op het punt om ze te kopen maar ik dacht een croissant uit de diepvries kan toch niet lekker zijn? Maar ik ga het nu wel proberen.
Oh en ik vind verse croissants van de ah lekker juist! Proef echtniet veel verschil met een bakker. Alleen de kaascroissants zijn bij de ah waar ik het meest naartoe ga dus altijd op!!!
Ja idd! Ik had ze laatst voor het eerst sinds lange tijd weer eens van de laidl, die vond ik echt smerig. Daarna nog een keer van AH, die waren qua inhoud wel iets minder smerig maar waren taai alsof ze van gister waren. Nu ben ik er klaar mee, ik koop die dingen niet meer
Diepvries croissants van Picard zijn ook heel lekker! Zijn wat groter dan die van Delifrance. Ik bedek ze ook vaak met kaas
Iemand die ik ken heeft haar baby twee van die korte hippe voornamen gegeven. En de baby wordt nu altijd bij die twee namen genoemd, alsof het een influencer is. Vind het zo omslachtig, kies gewoon één naam.
Dat je niet kon pinnen bij de DM in duitsland vandaag. Of iig bij de twee filialen waar ik was. Heeft me zoveel tijd gekost
Ik mis de tuinkruiden kaas croissants van de AH
Ik ben al twee dagen zo misselijk als ik wil avondeten steeds, heb na 2 happen gewoon zo’n no more gevoel en eet heel erg tegen m’n zin in.
Echt zo irritant
Dat mensen op LinkedIn van die “inspirerende” verhalen posten of inzichten uit hun werkveld o.i.d. en daar plaatsen ze dan een foto van zichzelf bij. Vaak ook nog eens zo’n semi sexy foto. Echt een hele rare trend?
De (nieuwe?) AH reclame waar ze allemaal landen opnoemen en dan ineens Bali tussendoor??? “… India, Thailand en Bali”.
Dacht eerst dat ik het verkeerd begreep maar volgens mij niet. Hoezo Bali? Wat is er mis met Indonesië? Vind Bali niet eens heel erg representatief voor Indonesië, maar da’s een persoonlijk ding.
Hahaha ik zag gisteren nog zo een post voorbij komen en vroeg me ook af waarom die foto???