Dat er hier geen enkele fatsoenlijke pizzeria in de buurt bezorgt alleen maar shoarmazaken of dominoās en new york pizza
Dat ik al heel de dag aan het uitstellen ben om boodschappen te doen en alleen maar op de bank lig te netflixen
Buren geven een tuinfeest ofzo en er is ook een zangeres en haar nummerselectie gaat van Caro Emerald naar Dido naar Dolly Parton. Wat wil deze vrouw
Mn vriend is aan het werk en meestal tot laat dus dacht mooi kan ik lekker eten bestellen. Maar nee hij zou rond etenstijd thuis zijn. Dus boodschappen gedaan zodat we samen kunnen eten.
KOMT IE TOCH LATER
Goede reden om toch te bestellen toch yolo
We bestellen echt zelden eten, ook niet veel lekkers hier in de buurt met bezorging. Nu was er een Thai bijgekomen, en we zijn duidelijk niet de enigen die enthousiast zijn⦠besteld om 18u20, levering rond 20u00
Mijn vriend. We hebben straks een trouwfeest van een goede vriend van hem (is een eind rijden) en hij is zich veel te laat klaar gaan maken. We gaan er nu dus een kwartier te laat zijn
Ugh ik heb een margherita pizza besteld voor mijzelf en voor mijn vriend eentje met groenten maar hij wilde zonder tomaat, dus heb dat erbij gezet. Maar ik heb dat dus per ongeluk bij mijn eigen pizza neergezet, en aangezien een margherita basically uit tomaat bestaat, krijg ik straks een pizza⦠met niets�
Ben benieuwd hoe dit afloopt!! Maar kan je er niet nog ff achteraan bellen?
Al gedaan maar ze zijn al onderweg blijkbaar, kwam er pas na half uur achter toen ik mān mail checkte toevallig
Dat jurkjes die een kleinere maat hebben ook gelijk korter zijn. Echt zo vervelend! Ik had een leuk jurkje gevonden die eindelijk eens niet te kort is maar ze hadden alleen nog maar M en die zat losjes bij het bovenstukje. Dus ik heb online maat S besteld⦠is hij gewoon meerdere cm korter.
Waar slaat dat op, alsof als je omvang kleiner is je ook gelijk korter bent??
Mijn vriend heeft alle colaflesjes uit de snoepzak opgegetenš”
Dit is zo irritant inderdaad! Ik hou echt van jurkjes dragen en ik heb echt super veel leuke jurkjes. Maar qua lengte zijn er heel veel echt niet geschikt voor werk. Of soms idd met shoppen dat M qua maat niet goed is maar qua lengte wel en een S is dan meteen iedereen een prachtig uitzicht op je arie geven als je bukt. Nu heb ik er heel veel korter van voren en met zoān langere/sleep achterkant.
Ik lig in een hotel en aan de achterkant is een appartementencomplex wat op de binnenplaats uitkijkt. Dr is nu al meer dan een uur een hond aan het blaffen en hij houd maar niet op. En het galmt ook nog een super hard
Waarom denken bejaarden dat ze zomaar kunnen voordringen als anderen netjes in de rij staan te wachten? Afgelopen week 3 keer meegemaakt op verschillende plekken. Geven zij gewoon zero fucks?
Nederlanders die zo lekker jolig doen
Bijv. dat je dan in de rij moet staan en dat er allemaal leuke Efteling referenties gemaakt worden/Efteling liedjes worden gezongen
Kan daar echt niet tegen
Aan mān vriend die altijd zoooo traag is.
Ook nu met zān laatste verslagen voor zijn opleiding. Die kerel is meer tijd kwijt aan het hersenloos naar zān scherm staren dan dat ie daadwerkelijk bezig is.
Haha ja dit!
Zeg ik, mevrouw ik stond al te wachten in de rijā
Zij: ā ja nou, ga dan.
Ja, valt mij ook op. Ik werd een keer gewoon opzij geduwd. Ze vinden dat ze daar recht op hebben, of zo?