Desalniettemin.
Ik had 1 collega en die gebruikte ‘mits’ elke keer verkeerd.
Desalniettemin.
Ik had 1 collega en die gebruikte ‘mits’ elke keer verkeerd.
Dit klinkt als mijn schoonzus en haar man, zij geven daarbij ook echt het argument dat ze dan een ‘boompje planten’ om te compenseren.
Haha zó veel mensen gebruiken mits als tenzij. Maargoed ik heb geen recht van spreken want heb net een stuk moeten corrigeren omdat de lezer liever ‘in samenhang met’ zag dan jo (juncto)
Precies die fout maakte hij steeds. Ook in mails naar klanten.
Mannen die een meid zwanger maken en daarna het kind niet erkennen. Vind dat zó ontzettend kwalijk, laf en egoïstisch. Mag je nog zo vriendelijk zijn en me knap noemen, het zegt veel over je normen en waarden dus ik ontmatch je meteen
huh maar hebben ze dit dan op hun (datingapp)profiel staan?
hoi ik ben tim en ik ben vader van een 3-jarig meisje maar heb het niet erkend hoor
verder hou ik van naar de gym en uit eten gaan
wil je meer weten vraag maar
Mijn vader zit naast me met z’n voeten te kraken/knakken. Word zo naar van dat geluid en denk dat ik er zo van ga overgeven
Misschien een niche ergernis maar links is het oude hasbandje van mijn kat maar er stond een oud adres op dus ik had dezelfde tag nog een keer besteld. Toen kreeg ik dus rechts binnen. Maar links is een hartje en rechts vind ik geen hartje, dat lijkt meer op een gitaar pick ofzo.
En het irritante is dat je die rechter versie overal ziet en ik juist daarom bij deze winkel besteld had. Ik wil gewoon een echt hartje
Ik vind de Office heel saai en heb het nog nooit helemaal gezien maar ben nu in staat die ene meme van ‘Tell me the differences between these pictures’ ‘they are the same’ te plaatsen als ik niet zo lui was nu.
Ik denk echt dat je daar geen kut van ziet als je kat m eenmaal omheeft.
Niet? Vind die tweede echt dierenmishandeling.
Jawel, daarom heb ik die oude weer aan het halsbandje gedaan. Een hartje heeft toch een inkeping erboven. Hoe kan het een hartje zijn als het dat niet heeft? Het is een driehoek met afgeronde hoekjes in mijn ogen maarja blijkbaar alleen mijn persoonlijke ergernis haha.
Nee hoor, ik ben het met je eens dat het niet op een hartje lijkt. Heb je de shop al een berichtje gestuurd dat dit niet is wat je ervan verwacht had? Leuke naam heeft je kat trouwens!
Oké succes als ze m naar je oude adres brengen haha
Mijn kat is een binnenkat dus het is meer uit voorzorg en het telefoonnummer is wel juist + ze is gechipt
@Tostibrood thanks! Ik had deze al een tijdje geleden binnen gekregen maar niks mee gedaan dus ik ga niet klagen ofzo maar ik heb gevraagd of ze dat oude design nog aanbieden (staat wel nog zo op hun pagina) dus dan bestel ik gewoon een nieuwe!
Überhaupt Tom Egberts.
Dat er zo enorm veel niet in NL beschikbaar is van wat op prime staat (of snap ik iets niet?)
Je wéét gewoon dat ie volgend seizoen ineens altijd al iets gehad heeft met Wales.
En daarna is ie natuurlijk intens verbonden met de kanaaleilanden etc etc etc
De enige die ik op reis wil zien is Waes eigenlijk
Mijn man soms zo snel uit zijn slof schieten.
Ik liet een glas water vallen.
Wilt hij helpen en pakt de stofzuiger maar die blijft in de kast steken. Heel lomp en ruw trekt ie uit de kast, ding half uit elkaar, geeft er nog net niet een extra schop tegen.
Ga gewoon naar bed, ik ruim het op.
Echt 10x moeten zeggen, dat ik het doe en hij naar bed moet gaan. Hij wilde het nat gaan opstofzuigen.
Stofzuiger maakt nu ook raar geluid en werkt opeens slecht en wordt heel warm.
Bedankt… Ga nu met de hand meeste oppakken ivm hond en kind.
En nu ben ik geïrriteerd door zijn gedrag terwijl hij al slaapt.