Waar erger je je aan? #12

Haha ik kwam deze ergernis ook net posten ja :joy:. Stond in de rij om te betalen en dringt zo’n bejaarde voor. Zegt hij ā€œja maar ik ging cash betalen dusā€¦ā€. Ja dus wat 🫠

6 likes

Haha ik heb een keer heerlijk ruzie staan maken met een oude vent die opeens voor ging dringen bij de servicebalie bij Albert Heijn. Heb zo smalend en sarcastisch gedaan toen hij zei dat hij het zo druk had en daarom voor moest.

10 likes

Ja die oudjes hebben haast want ze gaan bijna dood. Snap wel dat ze dan nog ff snel snel hun flesje sherry willen klappen, elke slok kan de laatste zijn

26 likes

Hoe is dit afgelopen, kreeg je een pizza met alleen maar kaas?

2 likes

Nou zoiets heb ik een keer gezegd tegen degene achter de kassa ā€œja ach, IK sta niet met 1 been in mn graf dus IK heb tijdā€ en toen voelde ik me nog een beetje schuldig ook :sweat_smile:

15 likes

Ja dit vind ik dan wel weer heel grappig :joy::joy::joy:

Had een keer totaal andersom dat ik twijfelde of een oude man nu wel of niet richting de rij liep, hij treuzelde een beetje bij de vriezer 2 meter van de kassa af en vond het lullig om hem met zijn rollator keihard voorbij te lopen. Dus ik vroeg of hij in de rij stond/ging staan. ā€˜Nee hoor meidje, ga jij maar, ik heb alle tijd, er wacht thuis toch niemand op mij’ :sob::sob::sob:

12 likes

Gedrag van anderen is niet jou schuld. Je zegt zelf dat je behoefte heb een vriendschap en dit ook al duidelijk heb gemaakt. Als je dan niet ingaat op zijn uitnodigingen weet je nooit of het een vriendschap kan worden.

4 likes

Bizar is dit he! Door dit systeem wist ik ook eerder dat mijn broer met zijn vriendin samenwoonde dan dat hij dat ons vertelde hahah. Snap echt dat dit wel als een inbreuk op je privacy voelt voor je.

2 likes

Mijn oor zit dicht en ik word er helemaal gek van.

2 likes

Ik zou het gewoon proberen. Als die toch flirterig gaat doen en hint op meer, ligt dat bij hem en niet bij jou. Dan kap je het af. Vriendschappen tussen mannen en vrouwen kunnen prima.

2 likes

Ik ben godver zo benieuwd naar die pizza cliffhanger ZEG HET NOU!!! :joy: :joy:

15 likes

Ik speelde net een concert en na afloop kwam er een vrouw naar me toe die een hele lijst aan commentaar had. Dat ik haar aandacht soms kwijtraakte en dat ik andere dingen moest doen met mijn spanningsbogen en wat meer moest ā€œfiedelenā€ want ā€œvolksmuziek is zo leuk op vioolā€. Dat ik daar nog wat van kon leren. Nee mevrouw ik ben geen klein kind, u snapt mijn stijl gewoon niet. Ik heb maar lief geknikt maar blehg

26 likes

Vraag me altijd af of zulke mensen nu echt denken dat ze je met zulk kut commentaar van dienst zijn.

10 likes

Ja volg dat ook niet, lekker bescheiden. Ze was zelf amateurviolist, misschien dacht ze dat ik nog jong en zoekend ben ofzo. Als iemand professioneel iets van kunst uitvoert moet je het maar gewoon slikken als je het niet leuk genoeg vindt. Beetje betweterig gedrag sowieso.

8 likes

Oh nee ik kreeg gelukkig gewoon een normale pizza margherita en mijn vriend kreeg (helaas voor hem) wel tomaat op zijn pizza dus ze hadden de suggestie gewoon niet opgevolgd. Eind goed al goed :yum:

23 likes

Dat er in Nederland geen Lays tzatziki is :cry: Echt een misdaad tegen de mensheid

4 likes

Kutwijf

15 likes

!!! Ik zou meteen een petitie hiervoor tekenen, ik mis deze goddelijke chips ook zo.

3 likes

Jeetje the audacity

1 like