Waar erger je je aan? #12

Ik heb vandaag mn botox en lipfillers bij laten werken en moet morgenvroeg weer werken en ik weet nu alweer dat ik commentaar ga ik krijgen op hoe het er uit ziet morgen

3 likes

Dat mensen zich lekker met hun eigen bemoeiennnnn :unamused:

2 likes

Zie je de Botox ook of enkel de lipfillers?

1 like

Ja van de botox zie je de plekjes waar de naald in is gegaan. Is wel niet heel opvallend

Ja maar dat doen ze natuurlijk niet. Maar als ze iets zeggen en het woord lelijk zit erbij ga ik zeggen

‘Vraag eens wat ik lelijk vind aan jouw gezicht?’

43 likes

Hopelijk houden ze zich in. Je zou denken dat het nieuwe er toch af is na de eerste keer.

1 like

Ik heb bardienst en er zitten allemaal dronken boomers die niet uit hun worden komen en glazen laten vallen. Wat is dit gĂȘnant zeg :grimacing:

En mijn marley spoon box is niet bij de buren bezorgd, dus nu komen ze morgen weer, maar dan moet ik toch gewoon werken :rage:

2 likes

Dat mensen zulk commentaar ook echt durven te geven, vind dat zo bijzonder??

Aan degene voor me in de trein. Haar deo/shampoo/luchtje/weetikveel ruikt veel te sterk :nauseated_face:

1 like

Wow dat mensen daar iets over zeggen. Dat je het lelijk vindt/dat denkt oke, maar wie the fuck heeft om hun mening gevraagd dan. Ook gewoon dat mensen denken dat je op hun mening zit te wachten.

1 like

Dat er in dr pimple popper altijd een zielig verhaal is en hoe lang dat het duurt. Ik wil gewoon pimples gepopt zien worden.

19 likes

Ongesteld zijn. Echt waarom??? Is gewoon twee dagen per maand weggooien. Ik heb de laatste tijd echt een super leuk leven met allemaal leuke dingen waar ik nu aan zou kunnen werken en waar ik normaal gesproken ook echt zin in heb. En als ik ongesteld ben voel ik me alleen nog maar geheel emotie- en motivatieloos. Heeft ook geen zin om ergens aan te beginnen want ik ben de hele dag alleen maar doodmoe en slaperig + buikpijn. Ik zit gewoon de hele dag een beetje voor me uit te staren en te wachten tot deze dag voorbij is. Ga maar even in bad verder afsterven nu.

4 likes

Nee we moeten even leren hoe kut het systeem daar is

1 like

Ik wil gewoon DR Lee de medische uitleg horen geven. Niet met patiënten mee naar werk of zo :sob:

3 likes

Ik had het met mijn vriend over sterilisatie (bij hem), en toen bedacht ik me dat ik eigenlijk nooit van de pil af zou willen want ik heb gewoon geen zin in elke maand die ellende. Helaas

3 likes

Nee dat snap ik helemaal! Ik word helaas depressief van alle hormonale anticonceptie, maar anders zou ik ook blijven doorslikken.

1 like

Ahh balen. Ik heb nu een stopweek en nog niet ongesteld en ben gewoon al chagrijnig voor wat komen gaat haha

1 like

Ja omg ik haat dit soort accounts. Het maakt mensen echt onnodig bang voor sommige producten omdat er iets meer vet of suiker in zit.

3 likes

Zo zag ik straks een filmpje op Instagram voorbij komen van zo’n account waarbij ze gezonde “eet switches” tipte om ongemerkt gezonder te eten. En dan zou ik die 2 verschillende potten jam dus begrijpen (deed ze met de rest vd producten ook) maar ze ging jam switchen met aardbeien :roll_eyes: ondanks dat het uit hetzelfde product bestaat zijn dat toch 2 totaal verschillende producten?! Alsof je de tip geeft om in plaats van frietjes een gekookte aardappel te eten (al zijn aardbeien niet alleen gezonder dan jam maar ook lekkerder, maar toch).

7 likes

ja vooral die met van die gaastra jacks aan

1 like