Waar erger je je aan? #12

Ugh ik krijg dit ook vaak en HAAT het.

2 likes

Dat veel organisaties nog steeds facebook als hoofdplatform gebruiken om dingen mee te communiceren. :roll_eyes:

7 likes

Ik zag net nogal een confronterende foto op LinkedIn (een stervende vrouw), waaaarom doen mensen dat. Zit ik toch echt niet op te wachten en waarom zou je zo’n nare foto erop zetten?!

Ik vind LinkedIn echt een heel bijzonder platform, maar ik mag toch hopen dat een stervende vrouw plaatsen tegen de regels van LinkedIn is.

5 likes

Dat ik op insta bijna ALLEEN maar reclames krijg om af te vallen, voor zooi die je hongergevoel wegneemt en maagverkleiningen echt laat mij met rust :angry:

Samenvatting

4 likes

Je kan op de 3 puntjes klikken rechtsbovenin en de advertentie verbergen. Als je dat vaak genoeg doet krijg je dit type advertenties niet meer.

Kan het ook door je zoek/volg/kijk gedrag komen? Ik krijg helemaal niet dit soort advertenties maar juist enkel dingen die met zwangerschap/babys te maken hebben (en dat is in mijn geval niet gek)

5 likes

Ik had dat op FB, een paar maanden na mijn bevalling. Leuk… zo’n algoritme. Alleen maar voorgestelde posts van Ouders van Nu, ads van afvalproducten en over sportclubjes voor fit moms. En ik baalde juist van het feit dat ik vel over been was door het geven van borstvoeding en zat zeker niet te wachten op bevallings- en borstvoedingsverhalen van anderen. :smiling_face_with_tear:

4 likes

Hollandse kroegmuziek buiten. We hebben al veel last van de straat werkzaamheden maar ook nog die kt muziek erbij.

Neiging om het bedrijf te bellen/mailen voor de muziek overlast ipv er zelf heen te gaan. Zijn werkzaamheden vanuit de gemeente.

Goeie! Dat ga ik doen…en ik volg eigenlijk voornamelijk vrienden (ook afgesloten account) en fat/bodypositive/neutral accounts. Of juist daarom :sob:

8 likes

Er is wel verschil tussen normaal volume muziek en muziek zo hard dat je binnen je eigen tv niet hoort met alles potdicht. Maar muziek woord voor woord goed hoort.
Bouwgeluiden snap ik. Daar kan je niet veel aan doen maar muziek wel. Oordopjes of gewoon normaal volume.

Maar een van de buren is er al naar toe gegaan zag ik.

Oh nee, doet die Gabriëls nu ook al in maagverkleiningen? Wat zit haar lipstick gek trouwens, een bonusergernis.

8 likes

Echt die plump bodytype is zo onrealistisch. Je hebt permanente rugpijn als je lichaam er precies zo uitziet.

1 like

Eh, nee?

5 likes

Dus zo’n smalle taille is niet onrealistisch.

Note: niet dat een smalle taille, platte buik en brede heupen onrealistisch is, maar de verhouding in die ad (vind ik) extreem.

1 like

Dit doet mijn vader echt zo erg. Wil ik gewoon even lekker klagen, reageert ie met: “heeft helemaal geen zin je zo druk te maken, dat helpt niks adem in… adem uit… :pray:

Rot op hoor

10 likes

Ik zal er ook over te twijfelen. Afgelopen periode zijn verschillende buurtbewoners al heen gegaan naar die persoon.
We hebben een brief van dat bedrijf ontvangen met nummer daarin, als er klachten zijn.
Misschien onvolledig info gegeven (volgens mij een forum ergernis)
maar het is geen team van die muziek, 1 persoon die nu daar werkt met die muziek, dus kan makkelijk oordopjes in of wat zachter zetten. De rest werkt verderop op machines, die horen sowieso niks door gehoorbescherming en die machines.

Muziekoordopjes in mag volgens mij niet op een bouwplaats. Dus dat is geen optie dan. Zachter zetten natuurlijk wel, en als hij er al vaker op aangesproken is zou ik naar dat nummer bellen of bij de opzichter langsgaan.

3 likes

Nouja er zijn echt genoeg mensen op de wereld met dit lichaamstype zonder lichamelijke klachten.

6 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het niet zo lekker in je vel-topic

Wtf hoe reageerde jij?