Waar erger je je aan? #12

Gek ook, bij 538 zijn ze ook al zo’n schoonmaak zonder communicatie aan het houden. De ochtendshow moest natuurlijk al stoppen en Coen en Sander nu ook, terwijl ik zou denken dat Coen & Sander hun best beluisterde show is.

2 likes

Ja inderdaad, dat snap ik ook niet. Ik dacht eerst dat Coen of Sander misschien weer naar 3fm zou gaan maar dat was het dus niet. Misschien heeft lineaire radio het sowieso moeilijk?

2 likes

Zag dat Frank en Eva ook al onverwacht stoppen? Overal veranderingen.

Neeee zij zijn echt mijn favo’s :sob::sob::sob:

Ik had dit filmpje nagemaakt op Tiktok en in m’n stories op insta geplaatst:

https://vm.tiktok.com/ZMN1DqoBR/?k=1

En m’n ex at hier vanavond (we eten eens in de week samen met onze dochter) en hij had het gezien en snapte ‘m niet. Dus ik uitleggen zegt hij “nee ik snap er helemaal niks van” en ben dan super geïrriteerd het is niet eens een boomer :rage:

(Nee het geeft niet als je nu mijn Tiktok-gebruikersnaam ziet)

Daarna ging m’n dochter mij heel lief kusjes geven en ZIJ IS ZES en snapt het wel1!1

2 likes

Ik editte mijn foto’s altijd met VSCO en ze hebben bepaalde functies betaald gemaakt!! Zoals korrelig maken, helderheid en toon. Juist wat ik graag gebruikte!

Een van mijn buren heeft een puppy en die laat ze nu al maanden uit in het steegje naast ons huis. Vind dat zo bizar?? Dat is een stukje van 5 meter en ze ruimt de poep natuurlijk wel op maar vind toch een beetje dom idee dat ze haar hond 3 keer per dag al die tijd al tegen ons huis laat plassen.

En ook gewoon zielig voor die hond

3 likes

Dat ik altijd zo fantastisch mijn kleren weet onder te kwijlen met tandpastakwijl tijdens het tandenpoetsen :roll_eyes: vooral ook op mijn kleding die niet in de wasmachine mag

15 likes

Ik krijg van zoveel schoenen blaren😤

1 like

Ik kom er regelmatig op mijn werk achter dat mijn tandenpoetsroutine weer fout ging met tandpastavlekken op kleding of op mijn hand :unamused:

Alleen daarom heb ik een partner nodig. Iemand die iedere ochtend even dubbel checkt of ik netjes voor de dag kom zonder vlekken, twee verschillende sokken die maar een beetje van elkaar verschillen, een verkeerd geknoopt kledingstuk of een kraag die niet goed zit.

4 likes

Ooo vreselijk geen Ruud of Giel….! Snap het ook niet, lopen de zenders niet dat ze die leuke mensen hun programma stoppen? Vind ik echt jammer, vond het leuke shows. En leerde nieuwe muziek kennen.
Q en 538 luister ik nooit eigenlijk. StuBru vind ik zelf heel leuk (is Belgisch). Maar woon daar ook haha.

2 likes

Ja, en het programma van Frank en Eva stopt ook. Ik snap er helemaal niks van.

@Snork Hoe weet je dat ze Ruud of Giel gaan vragen? Jeetje dat zou echt raar zijn. Wie zit er nou op hen te wachten en het past al helemaal niet bij 3FM.

1 like

Het AD plaatste pas dit:

https://www.ad.nl/show/ook-3voor12-op-de-tocht-3fm-blijft-bot-vangen-voor-grote-naam-in-de-middag~abc9afd6/

En daar staat inderdaad

Er wordt nog gezocht naar een topspits voor tussen 16.00 uur en 19.00 uur. Bram Krikke en Tom van der Weerd zouden net als Frank Dane, Ruud de Wild en Giel Beelen in beeld zijn geweest, maar blijft bij Qmusic.

En 3voor12 weg, zou het zo zo kut vinden als dat klopt, is echt m’n lievelingsprogramma :angry:

3 likes

Hahahaha sorry maar dit is zo dom. Ik dacht juist dat ze een hele omslag zouden maken naar jong, nieuw en divers talent en dan wordt het nieuwe programma met 1 vrouw lol? En de rest allemaal mannen (boven de 30). En hoezo passeren überhaupt al die namen als in Giel en Ruud de Wild als ze willen verjongen

En Rob en Wijnand :woozy_face: die zag ik dan weer wel graag vertrekken

6 likes

Wat belachelijk van 3voor12! Het heeft zo’n belangrijke functie voor opkomende jonge acts… Echt stom dat dat moet wijken.

5 likes

Ja ze zijn echt helemaal de weg kwijt, echt precies niks van wat ze aan het doen zijn is logisch.

Dit dacht ik ook inderdaad, maar niet dus. Ik hoop ook echt dat Sagid niet helemaal weg moet als 3voor12 verdwijnt, ik ontdek echt vaak leuke nieuwe dingen door haar.

En Rob en Wijnand hebben wel echt een heel vast publiek volgens mij en dat programma werkt ook wel gewoon goed zo aan het eind van de middag/het weekend, maar in de ochtend zie ik dat ook niet voor me, wil dan gewoon iemand die een beetje chill doet.

@babushkababy Ja ik hoop dus echt echt echt dat dat niet waar is, zou zo kut zijn. Alle ~3FM Talents~ waar ze mee lopen te pronken komen ook ongeveer altijd via 3voor12 dus zou ook gewoon dom zijn

3 likes

Was op ad.nl in zo’n stuk met wat er aan de hand was met 3FM en waar ze mee bezig waren. Daar stond ook dat ze deze twee hadden gepeild, maar die wouden niet

Edit: precies wat @Dazed zegt

Wat ik zelf ook wel gek vind is dat ze Frank vd Lende wegstoppen op de avond, terwijl dat juist iemand is die bekendheid heeft gekregen inmiddels bij het ruimere publiek. En veel mensen hem gewoon leuke vent vinden, denk dan, gebruik die dan

2 likes

Vriendin van mij doet altijd even haar slaaptshirt oid terug aan als ze haar tanden poetst, omdat ze dat anders ook voor heeft :smiley:

1 like

Haha verstandige keuze. Ik kies er meestal voor om ‘s avonds liggend op mijn bank te poetsen met mijn mooie kleren aan. Zeer onverstandige keuze.

2 likes

Haha ik voel me aangesproken, ik heb op dit moment afgebladderde nagellak op mn tenen.