Waar erger je je aan? #12

Haha sorry ik moet hier echt zo om lachen. Ik heb dit ook hoor, je hoeft echt geen volledige pedicure te doen elke week maar af en toe je hielen insmeren is toch niet zo moeilijk? Het ziet er af en toe ook gewoon pijnlijk uit, van die kloven.

3 likes

Ik ben een simpele meid en ik wil gewoon eenvoudige zwarte gympies maar die kun je echt bijna nergens meer krijgen. Ik wil nu Vans maar ik vind het dan stom dat er een merk op staat.
Ik had ooit Tom’s Cordones en die waren fantastisch maar die maken ze niet meer.

1 like

Ik kijk op het moment dat ik wil gaan wandelen in de weerapp, geen regen pas om 16:00 lichte regen. Ben 5 min onderweg en het begint te regenen. Kijk ik weer in de weerapp staat er in dat nu 20 min gaat regenen. Begrijp dat een weerapp niet alles goed kan hebben, maar irriteert mij toch dat zelfs 5 min van te voren de voorspelling nog verkeerd is.

Sta nu maar onder een boom te wachten, zodat mijn net geföhnde haar niet meteen verpest is.

2 likes

Welke app heb je? Ik ben heel tevreden over de app buienalarm.

Maar echt. Even met zon eeld weg haal gebeuren erover heen en even insmeren en klaar. Zoveel moeite is het niet.

2 likes

Weeronline

2 likes

Dat er nog steeds geen brief is over hoeveel mijn servicekosten omhoog gaan en wat mijn stookkosten zijn over eind november en december 2021. Ik wil duidelijkheid over mijn vaste lasten en wacht hier al sinds maart op. Hinderlijk hinderlijk!

2 likes

Keds heeft wel simpele modellen? Vind je ook niets bij Van Haren ofzo, van die simpele gympen?

3 likes

Ik snap niet dat mensen te laat komen voor een uitvaart, net ook. En dan helemaal pissig zijn dat ik niet klaar sta om ze op te vangen. Dom oud wijf (ja de jeugd van tegenwoordig, weet niet meer wat gastvrij is riep ze nog… Grrr

2 likes

Dat deze ongein nu ook al op LinkedIn moet staan. Bewaar dit alsjeblieft voor op Facebook.

8 likes

Die zijn ook leuk ja maar ook al met zo’n groot merk. Vroeger kon je overal wel van die gympen halen, maar nu ook niet bij Van Haren en de andere goedkope schoenenwinkels.

2 likes

De h&m? Daar hebben ze die bijna altijd wel.

Zelfs daar niet. Nouja ze hebben nu zwarte plateausneakers maar dat is het nou net niet helemaal.

1 like

Scapino ook al geprobeerd zeker?

2 likes

Ja, helaas.

Ok, hierbij dan mijn tip :grin:

2 likes

Och ja en mensen die dan andere mensen die ze bij het bedrijf waar over wordt gezeurd kennen gaan taggen of ze er iets aan kunnen doen :face_vomiting:

3 likes

Een aantal van de eerste pagina op zalando als ik ‘zwarte gympen dames’ invoer. Sommigen wel met adidas/nike logo, weet niet of dat ook een probleem is? Maar er staan er behoorlijk wat op.

3 likes

Ja vind ik allemaal niet mooi haha. Of ja ik zoek nummer twee maar dan met een zool die niet na een week kapot is. Dus dan kom je al snel bij Vans, zoals ik al zei, maar ik wil er liever geen merk op.

Ik heb echt alles al afgezocht dus ik hoef geen tips meer haha, maar bedankt voor het zoeken.

3 likes

Ja ik reageerde meer op dat ze er niet meer zouden zijn, maar blijkbaar genoeg :wink: Ook niet per se mijn smaak verder, gewoon vd 1e pagina (vd 60 ofzo haha). Al vind ik vans persoonlijk al helemaal niks en indd heel duidelijk dat het vans zijn.

3 likes