Waar erger je je aan? #12

Ooh shit, ben je thuis als die bezorgd wordt? Want dan zou ik je bezorger aanspreken! Ik had als krantenbezorger ook weleens vragen of ik 't bv op balkon wilde gooien ipv in de brievenbus en dat vond ik allemaal best.

3 likes

Je betaalt er goed voor en bent nu ws sneller uit door heen en weer naar de supermarkt te lopen dan dit. Dus briefje plakken lijkt me goeie optie.

6 likes

Hier las ik toevallig gisteren een stukje over in de Volkskrant: er is een tekort aan bezorgers waardoor bezorgers nu meerdere wijken moeten doen en daardoor vaak te laat zijn

2 likes

Jaaa klopt! Wij hebben volkskrant en ontvingen op zaterdag soms onze krant pas 's middags. Ik heb elke keer gemeld als hij te laat was en kreeg dan een week extra bij mijn abonnement. Tot idd de mail dat ze gewoon geen bezorger hebben voor onze wijk.

5 likes

Er zijn echt honderden bezorgers te weinig. Het is echt een drama bij de papieren krant. Klacht indienen haalt ook echt niks uit, want er zijn gewoon bezorgers te weinig

1 like

Enige voordeel van een klacht is dat je een compensatie krijgt en dat vind ik best terecht. Ik betaal 28 euro om op zaterdag bij het ontbijt een krant te hebben die we niet zelf hoeven te halen, tov prijs in de kiosk 15 euro per maand. Dan moeten ze ook maar zorgen dat ik 'm heb, of de krant goedkoper maken. En het argument “maar hij staat wel digitaal voor u klaar” kan ik best weinig mee, als ik digitaal wilde lezen dan had ik een (goedkoper) digitaal abonnement genomen.

Ik klink nu als een boomer :sob:

14 likes

Ja het is ook echt heel kut, ik praat het ook niet goed of zo. Ik ben vijf jaar geleden bezorger geweest, en toen was het eigenlijk al niet te doen
 en het is alleen maar erger geworden.

4 likes

Flink bezorgers die niet kunnen fietsen en flink ads overal. ben het Flink zat.
Ja, pun intended.

14 likes

Ik woon ook buiten het bezorggebied en krijg reclame van ze toegestuurd? oprotten

2 likes

ja opzouten met je takke roze ads!
Ik wil niet voor je fietsen en ik loop wel naar de super.

2 likes

Ik heb onze bezorger ook maar een hele grote kerstfooi gegeven (sinds vorig najaar krijgen we de krant 9 van de 10 keer wel op tijd) want eigenlijk is het natuurlijk helemaal mijn eigen luiheid om niet naar de kiosk te lopen en een ander om 5 uur z’n bed uit te laten gaan. Ben wel benieuwd; waardoor komt dat bezorgerstekort eigenlijk? Slecht betaald, werkuren of gewoon minder animo? Geen idee of jij dat weet hoor haha.

2 likes

Ik denk een combi van alles. Het is zwaar werk en heeft ook heel erg invloed op de verdere invulling van je dagen. Ik ging naar school en werkte ook nog avonden en had soms op zaterdag maar vier uur slaap. Dat kan niet iedereen

2 likes

Dat ik door de jaren veel grotere irritaties voel bij klein ongemak.

Iets tussen m’n tanden, een mondkapje dat m’n oren dubbeltrekt, vettigheid op m’n bril

Ik voel irritatie opborrelen die passend zou zijn bij veel groter ongemak en ik kan mijn focus ook niet verschuiven dan.

Tien jaar geleden had ik deze mate aan irritatie echt niet op zulke momenten, en had toen heus ook wel eens wat tussen mijn tanden.

7 likes

Omg ik moet de hele werken dus ik dacht ik ga nog ff snel wat dingen doen in de stad, waaronder een pakket retourneren. Dat ging dus niet want het label was zogenaamd al gebruikt en omdat die vrouw zo lang met dat pakket bleef kloten kon ik al mijn andere dingen niet doen. Ben echt extreem geĂŻrriteerd.

Ben je toevallig een student in Belgie?

Dat mijn lenzen irriteerden en ik nu met bril op zit. Hallo, ogen, ik haat mijn bril :angry:

1 like

17 likes

Ik krijg een brief dat m’n huur wettelijk te hoog is, en dat als ik even m’n contract opstuur dit vage bedrijf gaat zorgen dat m’n huur €300 omlaag gaat. Ik huur in de vrije sector maar fijn dat ik weer weet dat ik teveel betaal :upside_down_face:

2 likes

Ik voel gewoon de agressie opborrelen als ik deze foto zie :joy:

3 likes

Dat mijn sportschool superlaks is met het checken de qr app. “We geloven je wel. We hebben jou al een keer gecheckt”

Maar doe het dan voor mijn gemoedsrust.

3 likes