Waar erger je je aan? #12

Hetzelfde hier, flikker op hoor. En in die kerk ben ik niet eens gedoopt oid. Jij wel van de kerk waarin je gedoopt bent of gewoon ook een random kerk? Ik maak die post niet eens meer open. Gooi het direct weg.

4 likes

Aan de aft op het puntje van m’n tong

3 likes

Nee bij mij was het ook een random kerk, en de eerste keer dat ik post van ze krijg terwijl ik hier al 6 jaar woon, heel vreemd!

1 like

Mijn douchecabine is twee maanden geleden kapot gegaan, is toen “gemaakt” maar is nu weer kapot (de deur sluit niet goed waardoor je hem een beetje op moet tillen en met geweld dicht moet doen waardoor de wand van de cabine loskomt). Heb ik maandag doorgegeven en er is al even iemand komen kijken, waarschijnlijk moet de hele cabine vervangen worden (maar ze willen het eerst nog een keer proberen te herstellen, gaat niet werken maar Oke). Ik denk dat dat ding het niet lang houdt en ik hoorde maar niks, dus ik app de klusjesman wanneer die komt en nu wordt het morgen :roll_eyes: echt irritant dit man

Bedrijven die je na een sollicitatiegesprek geen terugkoppeling geven. Had vorige week twee leuke gesprekken bij een bedrijf en ze zouden maandag wat laten weten. Dat kan natuurlijk altijd anders lopen, maar inmiddels is het vrijdag en nog niks gehoord. Ik word echt gek van die onzekerheid.

5 likes

Gewoon even bellen! Dan weet je het iig

2 likes

Net een mail gestuurd maar de recruiter is t/m dinsdag vrij, en de andere persoon met wie ik een gesprek had is er maandag weer.
Ik hoop maar dat ze gewoon nog niet aan reageren toe zijn gekomen, en dat ze niet iemand hebben aangenomen en mij zijn vergeten te informeren. Het is echt een hele leuke baan die ik graag wil

Ik snap dat ook nooit, vind het zo asociaal. Maak dan op z’n minst een heel generiek template van “hoi naam, helaas hebben we besloten met iemand anders verder te gaan. Bedankt voor je tijd. Groetjes” dat je in 1 seconde kan sturen naar iedereen die niet door is na dat gesprek. Ik hoop altijd ook echt dat recruiters dat doen als ik een gesprek met iemand heb gehad die niet door is, vind het zo lelijk en respectloos om niks meer te laten horen.

2 likes

Ik heb er ook al paar dagen 1. Heel irritant, voel het ook de hele tijd.

2 likes

Bethany ciotola? Zag precies die tiktok vgm :rofl:
Wel echt een ontzettend knappe vrouw

2 likes

Fingers crossed! Hopelijk inderdaad door drukte of miscommunicatie vergeten te informeren.

2 likes

Heeft dit ook niet te maken met dat je ingeschreven staat (dopen is volgens mij ingeschreven zijn) en je dan akkoord geeft dat gegevens gedeeld mogen worden? Ik weet niet hoe dat zit met katholieken maar in de protestantse hoek is het zo dat als je je officieel uitschrijft je ook niets meer hoort van de kerk. Van geen een, ook niet in een nieuwe plek. Is het dan ook niet een beetje je eigen verantwoordelijkheid om je uit te schrijven dan.

Geen aanval hoor ik zit mij hardop af te vragen hoe dit werkt. Want als je wel bij de kerk wilt horen is het een warm welkom dat je al een brief krijgt met informatie.

2 likes

Wellicht ja! Ik ben gewoon zo anti-kerk (niet te verwarren met anti-kalk) dat het me enorm stoort. Ook al gaat het mij niet aan.

Las net dit: Vereniging en kerk | Autoriteit Persoonsgegevens

:fu:t5:

4 likes

Speaking of which ik ben heeel erg anti-kalk en ik erger me aan verwaarloosde wc’s ergens waar ik regelmatig kom en ik heb fantasieĂ«n over schoonmaakazijn. Ik zweer je ik ga daar eigenhandig schoonmaken.

2 likes

Heb je tips voor zwarte wc-potten?

1 like

Ja schoonmaakazijn

3 likes

Ik denk niet dat ik ooit in mijn leven uit die neverending cirkel kom van ‘ik heb kort haar, ik wil wat anders, ik ga het eens lang laten groeien!’ → 2 jaar laten groeien → ‘Neh, ik heb er geen geduld meer voor en ik ben toch geen lang haar persoon, ik ga het weer kort knippen!’ → etc etc voor eeuwig en eeuwig. Met natuurlijk de occasional zelfgeknipte pony tussendoor

10 likes

Ik heb deze posts eerder van je gelezen :wink:
Wat het wel bevestigt.

4 likes

Ok, bedankt.

2 likes

Haha ja dit is denk ik het grootste thema in mijn leven

2 likes