Waar erger je je aan? #12

Even opwarmen met een föhn, dan haal je hem er zo af

1 like

Vieze houtkachel lucht in de tuin omdat ergens in de buurt iemand het milieu perse wil vervuilen.

2 stralen zon en aan dat ding. :cry:

2 likes

Ik wil ook nog ff meedoen aan het zeuren over niet of verkeerd bezorgde kranten. Ik had vanochtend alleen maar 1 bijlage in de bus?? Misschien is de rest er door iemand uit gepakt, maar waarom pak je dan niet gelijk de hele krant? Of de bezorger heeft er alleen maar dit in gedaan maar je ziet dan toch dat het niet de gehele krant is? Sta echt voor een raadsel.

Bij ons komt de bijlage al op vrijdagavond dus als die niet komt, zit hij er op zaterdag niet bij. Of zit het normaal in de krant gewikkeld? Dan is 't wel raar!

1 like

Dankjewel! Ik ga het proberen.
Ik heb ooit stickerverwijderaar gekocht maar ik durf dat niet zo goed te gebruiken op plastic.

3 likes

Grappig dat je dit zegt. Ik bedacht me ook laatst dat ik volgens mij (door covid? Algehele malaise?) meer nitpicky ben geworden. Op mezelf, op anderen.
Of ik was vroeger ook zo maar heb het gewoon verdrongen haha

3 likes

Nee, Amsterdam!

1 like

Heb al een paar dagen trek in een broodje kroket. Heb ik die daarnet eindelijk besteld, vergeten ze het broodje :mad:

2 likes

Oh ja ik voel deze. Mijn buren hebben een B&B met hottub en elk weekend moet dat ding 3 dagen lang opgestookt worden. Die lucht hangt nu helemaal binnen ook😔 Ze vertelden dat ze €10K per jaar ermee verdienen dus zal niet echt stoppen anytime soon.

2 likes

Ja zit normaal gesproken in de krant gewikkeld!

Ik vond kranten bezorgen zelf een prima bijbaantje vroeger maar dat was huis-aan-huis. Kan me voorstellen dat je er met bezorgen op adressen veel langer over doet en als je dan per krant niet zoveel betaald krijgt zet het geen zoden aan de dijk natuurlijk.

4 likes

@Feather Klopt, met post bezorgen verdien je inderdaad geen ruk. Mijn collega’s zijn vooral 50+ers (En ook een paar die al pensioen krijgen). Bij ons zijn er een hoop al heel lang (waaronder ik zelf). De mensen die de post voorbereiden (en binnen zitten) verdienen trouwens meer.

4 likes

Krant gaat niet via postnl maar via dpg

1 like

Omgggg ik heb dit 10 jaar terug ook gehad en dat was echt horror :sob::sob:

1 like

Dit is postbezorger. Krantenbezorgers krijgen niet per uur betaald. Ik verdiende voor anderhalf uur werk 14€ per dag ofzo. Maar wel 6 dagen per week werken en van half 6 tot 7. Ik heb het op de middelbare school gedaan.

3 likes

Nee is idd een vast bedrag per dag. Ik geloof dat ik 300 per maand verdiende, 24 diensten dus 12,50 per dienst

M’n buurvrouw in het appartementencomplex geeft een feestje en normaal gesproken vind ik dat helemaal niet erg, maar ik heb de afgelopen dagen gewerkt inclusief vandaag en had wel behoefte aan stilte. Vooral omdat mijn werk behoorlijk druk en met veel geluid is vind ik dit zoooo kut.

1 like

Ik zit in de trein naar huis van mijn avonddienst… en er zijn zoveel dronken luide schreeuwende mensen in deze trein. Ben constant met mijn ogen aan het rollen zo irritant ik het vind.
Nu schreeuwt er eentje ‘PIEMEL’ ‘PLASSER’ door de trein :rofl: conducteur gekomen om hem aan te spreken.

1 like

De uitvoering van de ‘drop challenge’ op instagram. Ik word er helemaal ongemakkelijk van.

Dubbele ergernis:

Dat juridische documenten zo onwijs onleesbaar zijn, maar de notaris wel verwacht dat we ze goed hebben doorgelezen voor de afspraak.

1 like

Dat ik een meeting had en me uitgerekend nu niet lekker voel :cry:

Aan mezelf op vrijdagmiddag. Ik had geen zin meer in werk dus ik dacht: “ik maak het op zondag wel even af”. Resultaat is dat ik net binnen 10 minuten klaar was met wat ik nog moest doen. Dat kon ook gewoon prima op vrijdag, Kip.

8 likes