Waar erger je je aan? #12

Sociaal in eigen belang, anders zijn er nog ergere tekorten aan leraren in dure steden.

4 likes

Verpleegkundigen in Amsterdam ook!

1 like

Ja true. Anders had ik heel moeilijk een huis kunnen vinden. Er is vaak ook voorrang voor agenten en zorgmedewerkers.

2 likes

Huh met zo’n huur krijg je dan niet eens toeslagen :face_with_monocle:

2 likes

Jawel, kale huur is sociale huurprijs. Maar ik verdien te veel voor toeslagen. Gelukkig maar want anders kon ik die fucking huur niet betalen.

5 likes

Wat een servicekosten, zeg. Ik heb €2,50 servicekosten.

1 like

Mn nicht. Ze had er al een handje van om constant te benadrukken hoe zwaar ze het heeft, maar nu ben ik echt pissig haha. Ik lig al een week plat met corona en ben er goed ziek van en ze tettert er gewoon overheen hoe ziek zij wel niet was en zij echt niks kon, dus dat ik helemaal niet zo ziek ben en hoe zielig zij nu is. Ze heeft verder ook gewoon geen interesse in mij, maar klaagt wel constant tegen me aan over hoe zwaar ze het heeft (ik heb al vette afstand van dr genomen hoor)

en nu voel ik me echt een aansteller omg, terwijl dat nergens op slaat, want ik ben ook gewoon goed ziek geweest en nu herstellende en het is geen wedstrijd, maar vind het echt tering irritant, laat me gewoon met rust!!

5 likes

Valentijnsdag

26 likes

Dronken mensen. Ik heb geen medelijden met je als je je ziek gezopen hebt. Ik vind je filmpjes van ā€˜kijk mij eens dronken zijn’ ook echt niet grappig.

16 likes

Maar je volledige huur zit daar dan gwl en internet enzo al bij als servicekosten? Zoveel servicekosten :scream:

1 like

Zijn niet alleen servicekosten. Huur warmtepomp + verbruik, electriciteit en belastingen er ook bij gerekend. Totale woonkosten komen op iets minder dan duizend euro per maand.

Ohh ga jij ook naar de nieuwbouw in noord?
Ik schrok ook van de warmteprijs, 100 per maand:/ betaal nu met gas 40 ofzo en krijg elk jaar 250 terug ongeveer.

Eigenlijk een schandaal dat zoiets nog een sociale huurwoning mag heten…

1 like

Nee niet naar noord. Wel echt top locatie en de gebouwen en voorzieningen zijn echt mega chill. Maar goed, de kosten zijn niet mals.

1 like

Lekker wazige foto maar ik zie het nog zo vaak als ik over straat loop dat mensen de split van hun jas/blazer niet openmaken maar het stiksel er gewoon laten zitten en het irriteert me zo erg, de jas beweegt dan heel lelijk mee
Knipsel.PNG

74 likes

:no_mouth:

3 likes

Ik oooook! En heb hier laatst een discussie over gehad met mijn moeder en zij zegt dat het HOORT en dat je dat erin moet laten zitten

Helemaal gek die vrouw

wait-a-minute-wait-what

9 likes

Ohh ik zie dit de laatste tijd ook echt heel vaak, of ik let er op.

1 like

Geen zin in morgen met dat overdreven valentijn gedoe van mensen. Helemaal leuk dat je het ā€˜viert’ maar niet heel je insta hoeft mee te genieten van die onzin.

2 likes

Een vriendin had laatst een selfie op Instagram stories met allemaal huil emoji’s. Dus ik gelijk een berichtje gestuurd met de vraag wat er is gebeurd, want ik dacht dat er iemand was overleden of ziek ofzo. Stuurt ze terug dat ze aan het werk is, maar een ā€˜zieke’ kater heeft, dus dat ze het zwaar heeft… :roll_eyes:

1 like