Ik oooook! En heb hier laatst een discussie over gehad met mijn moeder en zij zegt dat het HOORT en dat je dat erin moet laten zitten
Helemaal gek die vrouw
Ohh ik zie dit de laatste tijd ook echt heel vaak, of ik let er op.
Geen zin in morgen met dat overdreven valentijn gedoe van mensen. Helemaal leuk dat je het āviertā maar niet heel je insta hoeft mee te genieten van die onzin.
Een vriendin had laatst een selfie op Instagram stories met allemaal huil emojiās. Dus ik gelijk een berichtje gestuurd met de vraag wat er is gebeurd, want ik dacht dat er iemand was overleden of ziek ofzo. Stuurt ze terug dat ze aan het werk is, maar een āziekeā kater heeft, dus dat ze het zwaar heeftā¦
Dat de menuās nooit duidelijk zijn met bepaalde allergie. Ik ben allergisch voor rauwe tomaat, dus het zou fijn zijn als ze geen rauwe tomaat op mijn broodje pleuren. En het staat ook niet op het menu dat er rauwe tomaat in het broodje zit.
Hetzelfde geld voor de fruit op het menu. Ja wat voor fruit. Appel? Prima. Aardbei? Dan hebben we een probleem
āEchte liefde wordt levenā. Ok. Mijn partner en ik houden gewoon niet genoeg van elkaar.
Huuuh waar is deze debiele uitspraak te vinden?
Oooh dit is echt mijn ergernis nummer 1
Een of andere homeopathische fertiliteitscoach, ik was even in de krochten van het internet belandt
Edit - ik gebruik het woord homeopathisch volgens mij verkeerd hier maar het was een soort mix van zweverige relatietherapie, energiebanen en maanstanden.
Gaat erom dat het sociale huur is. Of wordt genoemd.
Dat ik erg slecht tegen āspannendeā series kan. Ik kijk nu undercover
Ik sta 57e voor een huis wat ik echt heel graag wil en ik neem maar alvast aan dat ik geen kans maak maar alsnog ben ik hier in gedachten al lang heen verhuisd Ik erger me aan mezelf dat ik dit soort dingen niet gewoon los kan laten
Hier ook, vind het al knap dat je het aan durft. Ik vind het al niet prettig als het op de achtergrond aan staat bijvoorbeeld. Mijn vriend moet dan een koptelefoon op van mij. Voor mijn tere zieltje .
Ik baal hier wel echt van, ik vraag me af of je dat kunt ātrainenā ofzo. Aangezien ik er vroeger of als ik een tijdje heel goed in mān vel zit veel beter tegen kon.
Heb gewoon een groot inlevings of verbeeldingsvermogen ofzo denk ik?
Hahahaha ik vind Dwightās dedication heel sexy. Maar het is in real life echt zo ongeveer het tegenovergestelde waar ik normaal op val. Gelukkig maar haha
Neee wat irritant. Als het zo hoorde zat er wel een normaal stiksel in, en niet twee super losse steken die je met 1 ruk kan loshalen.
ik heb hier dus vannacht over gedroomd, dat ik dat had. geen idee waarom, want ik heb het niet, maar blijkbaar deed deze post veel met me haha
Die pleuriswind elke keer.
Goeiedag zeg, wie mogen we hiervoor op zān bek slaan?
Kut he. Ik heb uberhaupt nog geen baan om een huis te betalen maar keek gister en zag echt t perfecte huis. Plek 110 Heb ondertussen wel mn inrichting in mn ikea mandje zitten en een wasmachine uitgezocht.
Hopelijk komt er nog een keer een mooi huisje voorbij voor je.
Ook een ergenis, dat je als je alleen bent 90% alleen maar woningen krijg met 1 slaapkamer. Logisch, snap ik echt, maar ik heb hobbies, waar ga ik die in godsnaam laten.