Ik had een afspraak bij de tandarts om 9.15. We zijn inmiddels 25 minuten verder en ik lig nog steeds niet in die stoel 🥲
Nou echt dat. Dan denk ik: dit zijn gewoon zielepietjes die als de dood zijn nu ze voor het eerst in hun carrière weerwoord krijgen en ter zelfbescherming een soort van enge complottheorie optuigen zodat ze het niet hoeven te hebben over wat er daadwerkelijk aan de hand is. Als je de kritische kanttekeningen van een paar twintigjarigen niet aan kan vraag ik me echt af waar je wetenschappelijke carrière op gebouwd is.
Vind het ook bizar dat het werkelijke probleem zo lekker genegeerd kan worden, want sommige opleidingen van sommige uni’s zijn echt Wild qua racisme, seksisme en homofobie.
Ja ik wilde al een 1 sterren zure review geven, maar heb me in kunnen houden 
Ik ben echt veel te leuk om te werken eigenlijk
Exact dit ja. Ik wil gewoon goede dikke stevige diepzwarte jeans die in vorm blijven, ipv die stretchy shit die na 2 keer wassen vaal is, te dun is en lelijke wassingen heeft.
Zara hád de perfecte, maar is al een paar jaar uit de collectie.
2 sportleggings besteld en kreeg er maar 1 geleverd omdat die andere uitverkocht was 
M’n nagels zijn te lang en mag pas over twee en halve week weer (en nee kan dat niet zelf vijlen want het is biab en dan wordt het kut)
Biab kun je juist wel vijlen! Dus misschien toch een poging waard.
Ik heb 2 weken terug online een fiets besteld, ik kon daarbij zelf 2 datums doorgeven als voorkeurdata voor levering. Werd ik vorige week gebeld om af te spreken op welke datum ze hem willen komen brengen, stellen ze totaal andere data voor! ‘want zo vaak hebben wij geen rit naar het zuid-westen’. Die dagen was ik gewoon aan het werk, dus ze zouden gisteren de planning voor deze week maken en me dan weer bellen voor een afspraak. Niks gehoord. Vandaag en vrijdag zijn mijn vrije dagen. Als ze vrijdag niet komen mogen ze lekker de hele bende annuleren en zoek ik hem wel ergens anders.
Wat is het nut voor voorkeurdata doorgeven als je er niks mee doet?!
Ik haat de routine van 40 uur werken. Terwijl dat in het onderwijs nog niet eens zo erg is want we doen vaak leuke dingen en vaak vakantie. Maar dat steeds de wekker om 06:40 en dan douchen, aankleden en naar werk irriteert me echt.
Zo herkenbaar. Hadden wij met het leveren van de meubels voor babykamer en kinderwagen enzo. Bij 2 verschillende bedrijven besteld en allebei niet in afgesproken week kunnen want geen ritten te combineren. Laat t ons dan geen 3 maanden vantevoren vastleggen.
Mijn vriend die gisteren zogenaamd ‘niet gezien had’ dat er niet genoeg eten voor de baby was voor vandaag waardoor ik haar net nog een fles kon maken maar voor de volgende fles (over 3 uur) alweer naar de winkel moet. Terwijl ik nog heel lang wilde slapen omdat ik nu weekend heb.
Ik heb een WO studie gedaan maar op dit moment niet op zoek naar een baan op dat niveau. En dan zeggen mensen ja maar jij hebt gestudeerd je komt makkelijk aan een baan. Terwijl voor mn gevoel is dat echt niet zo.
Dat ik zo m’n camera aan moet tijdens de online les. Ik wil gewoon m’n blikje Monster kunnen drinken, maar dat kan nu niet 
In een koffiemok schenken. 
Aan mezelf, dat ik niet naar de wc durf als de schoonmaakster in huis bezig is.
Note to self: Niet meer zoveel thee drinken als je weet dat de schoonmaakster komt, haha
Haha nou ja het kan natuurlijk wel. Maar dan lijk ik net zo’n 16 jarige middelbare scholier die niet zonder z’n energy kan.
Maar wel goed idee @Neroli 

Dat de garage nog niet heeft gebeld over mijn auto.
Kosten weet ik helaas al, maar wil mijn crosskarretje weer terug ipv hun knalgele leenfiets.
Hoop stiekem dat ze hem ook even door de naastgelegen wasstraat halen 
Hij is namelijk grijs ipv wit