Dat ik zo m’n camera aan moet tijdens de online les. Ik wil gewoon m’n blikje Monster kunnen drinken, maar dat kan nu niet
In een koffiemok schenken.
Aan mezelf, dat ik niet naar de wc durf als de schoonmaakster in huis bezig is.
Note to self: Niet meer zoveel thee drinken als je weet dat de schoonmaakster komt, haha
Haha nou ja het kan natuurlijk wel. Maar dan lijk ik net zo’n 16 jarige middelbare scholier die niet zonder z’n energy kan.
Maar wel goed idee @Neroli
Dat de garage nog niet heeft gebeld over mijn auto.
Kosten weet ik helaas al, maar wil mijn crosskarretje weer terug ipv hun knalgele leenfiets.
Hoop stiekem dat ze hem ook even door de naastgelegen wasstraat halen
Hij is namelijk grijs ipv wit
Ik heb een Master en ik werd overal en nergens afgewezen omdat ik te hoog opgeleid zou zijn. Ik heb nu een baan waar ik goed verdien op MBO4 niveau en ook alleen te danken aan het feit dat een goede vriend van me hier werkt omdat ze me op een andere locatie van dit bedrijf ook niet wilde vanwege hoog opgeleid
Echt een luxe probleem maar ik vind het hebben van een schoonmaakster toch minder chill dan ik dacht. Ze Komt morgen weer, dus ik voel nu heel erg de behoefte om mijn huis op te ruimen en ook semi schoon te maken omdat ik anders ongemakkelijk vind? En opruimen moet ook wel anders kan zijn niet goed haar werk doen natuurlijk
Ja ik werk in een winkel en ze denken echt je bent slim je kan overal aan de bak. Nou was t maar zo’n feest
Ik zoek gewoon iets kantorigs (of thuis nu) maar heb totaal niet in die richtig gestudeerd dus dat is gewoon niet makkelijk.
Oh en gister werd er gezegd dat t zonde is. Maar dat vind ik ook een rotopmerking ofzo. Dat ik door dingen niet in dat werkveld kan werken voor mn gevoel betekent niet dat t zonde is want dat klinkt alsof ik er wat aan kan doen of mijn schuld is. En als ik nou ergens iets anders wat leuks vind dan is dat toch ook oke.
Ik erger me trouwens elke keer als ik een post van jou zie door die kop van die man. Naar ventje.
Mocht je in regio -weg- zoeken, weet ik misschien wel wat
Helaas niet bepaald.
Jammer! Ik zat in dezelfde situatie, wat bij mij heeft geholpen is reageren bij kleinere bedrijven die wel veel veel vragen in een functie, maar niet een bepaald opleidingsniveau vragen
Herkenbaar dit, haha. Al is het bij mij meer achteraf, onze schoonmaakster heeft nogal de neiging dingen te verplaatsen en op te ruimen, dus als ze klaar is, ben ik altijd nog ff bezig met alles weer op zn plek te zetten.
En ik weet dat ze dit doet om te laten zien dat ze alles schoonmaakt enzo, maar het stoort me toch dat ik dan mn parfum weer uit de douche moet halen ipv dat ie op het plankje bij de wastafel staat, haha.
Dat vooraf opruimen herken ik ook wel, mn vriend is daar vooral heel erg in, ik moet echt alles opruimen van hem, haha. Ook de dingen die gewoon bij dagelijks gebruik horen en echt niemand in de weg liggen verder.
Maar de voordelen wegen nog altijd zwaarder dan de nadelen, want een schoon huis is ook wel heel fijn, haha.
Jaaa ik ben achteraf ook altijd bezig m’n badkamerplankjes en nachtkastje weer goed in te delen.
Nu ruimt mijn schoonmaakster wel ook op, dus daar heb ik me bij neergelegd dat het me niet altijd lukt de hele eettafel leeg te ruimen. Zij stapelt alles dan gewoon netjes op voor me.
Ooh die van ons ruimt ook graag op en maakt ook stapeltjes van dingen idd.
We hebben ook echt al paar keer moeten zeggen dat ze dat niet hoeft op te ruimen, maar zo heb ik al regelmatig anders ingedeelde kasten gehad. En daar ga ik vrij slecht op, dus we hebben nu wel duidelijk gemaakt dat we dat niet willen.
Oh ja bij mij zijn het gelukkig alleen tafels en bureaus, en de spullen verlaten het oppervlak dan niet. De afwas ruimt ze gelukkig niet meer op (al bijna 2 jaar m’n dure thermosmok kwijt) en met de was hebben we afgesproken dat ze alle opgevouwen was op het bed legt, zodat wij het wel in moeten ruimen voor we gaan slapen (oke eigk leggen we het dan alsnog vaak op de grond eerst).
Ze werkt echt keihard, wat zij in 3 uur doet doe ik in 1 lange dag en daarna ben ik echt gesloopt moe.
Ooh dat zeker, ik doe het haar niet na. Ik heb echt een hekel aan schoonmaken en ben blij dat zij het zo goed doet, dus neem het echt voor lief dat ik dan nog ff mn badkamer en nachtkastje opnieuw in moet delen.
Wel enorm zuur van de beker zeg!
Beetje humblebrag maar er lopen al 3 weken bouwvakkers door onze tuin voor een tuinrenovatie en ik heb geen puf meer om vriendelijk te small-talken op dagelijkse basis.
Wat is de humblebrag?
Dat we de tuin laten aanleggen en dat ik daar ook nog eens iets over te klagen heb.
Morgen komen twee partijen bij ons huis klussen. En m’n vriend is dan pleite dus ik moet ze de hele dag in m’n eentje aansturen en hosten terwijl ik ook gewoon moet werken grr