Mensen die je mening om iets vragen en als je je mening geeft zeggen dat je judgmental bent
Lijkt IT je iets?
Zie vaak advertenties voor soort traineeships zonder juiste vooropleiding voorbij komen. Zelf keer ook gesolliciteerd via een bureau voor de overheid maar ging toen toch ergens anders aan de slag.
Bedankt voor de tip!
Dit heb ik zooo vaak. Heel irritante manier van benaderd worden.
Ja ik denk altijd als je om mijn mening vraagt dan geef ik je mijn eerlijke mening
Dat mijn vader nooit met zân tengels van mn eten kan blijven. Nu heeft hij mijn chocoladereep (kado van een vriendin dus blijf je van af, lijkt me) voor een deel opgegeten. Thanks đ„Č
Ziek zijn is zo kut altijd, ik wilde zoveel werk doen en ik kon de hele dag niks, alleen maar op de bank gelegen
Op zijn fikken slaan met een pollepel
Het stomste aan verhuizen vind ik misschien nog wel de confrontatie met de hoeveelheid spullen die je onbewust verzameld hebt. Ik ben er al Marie kondo style doorheen gegaan en al veel klaargezet voor de kringloop/kledingbank en een deel al verkocht, maar dan blijft er nog veel over. Vooral veel spullen die je niet vaak nodig hebt, maar je toch in huis moet hebben âvoor het geval datâ
Ik heb elke keer koffie en koekjes klaar gezet en gezegd dat ik aan het werk was. Met een briefje erbij wanneer ze écht niet konden storen (ivm overleg). Tussendoor regelmatig even naar beneden gelopen om te checken of er nog vragen waren, maar er was weinig te hosten aan! Rond de lunch wilden ze ergens in de buurt wat halen en heb ik maar de voordeursleutels meegegeven zodat ze zichzelf weer binnen konden laten.
O ja slim ook van dat briefje met tijden. Ik hoop dat mijn rol idd beperkt gaat zijn en dat ze niet de hele dag hoeven te klussen
Never forget een teamleider op mijn vorige werk die aan het einde van de trainingsweek er zo klaar mee was dat hij met een mok witte wijn voor de camera zat en erin zat te blazen alsof het hete thee was
@Vaiana ik las teennagels ipv tengels
Hoe kwam men hierachter??
Tijdens een biechtsessie
Met of zonder omg reacties???
Mijn zus vraagt me dagelijks om raad ivm haar baby. ( heb 2 kinderen ) Als ik dan antwoord zegt ze 9 / 10 keer âja maar heb online gelezen dat dat niet goed is etcâ. Ja vraag het dan niet meer aan mij als je online meningen toch belangrijker vind.
Sweatpants, hoodies en badjassen zonder zakken.
Instagram accounts waarbij dan een knuffel steeds wordt gepost alsof ie op vakantie is
Mijn (acryl)nagels zijn veel te lang maar heb vrijdag pas een afspraak. Kan niet eens meer normaal typen
ik heb thuis werkgerelateerde studiedag met digitaal onderwijspraatjes enzo. heel leuk en leuke onderwerpen, maar het geluid van de spreker nu is zooooooo kut ik kan het gewoon niet aanhoren. haak dan direct echt volledig af, terwijl er ook veel op de powerpoint staat wat nog interessant is zonder t verhaal erbijâŠ