Mensen die in een wachtkamer tegen de andere wachtenden zeggen: “dit is echt geen fijne dokter”. WAAROM.
Ik verwachtte minstens een soort Mengele maar er was helemaal niets mis met die dokter.
Mensen die in een wachtkamer tegen de andere wachtenden zeggen: “dit is echt geen fijne dokter”. WAAROM.
Ik verwachtte minstens een soort Mengele maar er was helemaal niets mis met die dokter.
Een waterontharder is hartstikke fijn hoor, die hebben we overgenomen van de vorige eigenaren van onze woning, maar ik erger me echt dood aan dat ik altijd het idee heb dat er nog zeep in mijn haar zit als ik de douche uit stap. Het spoelt echt voor geen meter meer uit en ik heb dun/fijn (wel veel) haar.
Ja echt irritante dingen zijn het. Ik heb inmiddels 3 wasrekken op de zolder staan. Je kleding gaat ook echt naar de klote als je het droogt in dat ding. Word veel te warm
Dat ik een roterende föhnborstel heb besteld waar van alles werkt behalve het roterende stuk.
En ik ga hem retourneren maar nu weet ik ook niet of ik dezelfde ga bestellen of een ander merk
Offff met schuine steekzakken die net te klein zijn waardoor je telefoon er steeds uitdondert
Pak een eetstokje om op je toetsenbord te rammen
Zou een baby pas een jongen of een meisje worden als het geen baby meer is? Dit is het bewijs dat gender een sociaal construct is en meer nurture dan nature.
was net naar een “yoga” café om even koffie te drinken en te lezen, maar na m’n koffie had ik wel zin in wat frisdrank
maar ze hadden alleen maar van die “home made” lemonades die omgerekend 8 euro kosten??? ja de groeten, die dingen kosten 2 cent om in batch te maken
algemene ergernis: dat die home made ice teas/sodas/lemonades bijna geen moeite kosten om te maken, maar er wel altijd buitenproportioneel voor gevraagd wordt
Die olympisch meid (ben dr naam kwijt) die vier medailles haalt en op tv gaat staan janken omdat het geen goud is. Echt hou toch op. Je hebt zilver/brons gepakt op de olympische spelen, mag je ook echt trots op zijn. Snap dat je daar bent voor goud, maar accepteer gewoon dat je niet altijd de allerbeste van de wereld kan zijn en ben blij dat je in ieder geval het podium hebt gehaald
dit is niet specifiek naar jou toe maar ik heb het idee dat er over het algemeen (hier ook) bij vrouwelijke topsporters zoveel eerder wordt gezegd ‘wees gewoon tevreden’ en ‘je mag niet teleurgesteld zijn’ dan bij mannelijke sporters? alsof die wel ongenoegen mogen uiten met een resultaat waar meer uitgehaald had kunnen worden
Ja ik volg die hele olympische spelen verder niet hoor, maar zie af en toen iemand huilen op t nieuws. Maar zo’n duw is inderdaad wel kut ja
@instantramen ik zag nu toevallig een vrouw huilen, maar als het een man was had ik exact dezelfde reactie geplaatst want die moeten ook tevreden zijn. Snap ook niet waar in mijn post je leest dat mannen wel mogen klagen
ik lees dit ook niet bij jou maar het valt me wel op dat er over vrouwen véél meer van dit soort berichten komen dan over mannen
en het lijkt me dan niet alleen liggen aan dat er massaal meer naar vrouwensport wordt gekeken
Enige waar het aan ligt is dat zij op t nieuws was toen mijn tv toevallig aan stond
Zij is gewoon een heel intens persoon geloof ik, love dat persoonlijk.
Haten doen we alleen op Kjeld Nuijs want die is echt kut
Volgens mij is het redelijk normaal voor sporters om voor niets minder dan goud te gaan. Ze is jong, gedreven en sporten op topniveau kun je maar heel kort.
Dus ik begrijp het wel
Valt gewoon even alle druk van haar schouders af. Tuurlijk is ze emotioneel.
Dus zij mag niet teleurgesteld zijn na jarenlange training, waar ze alles voor geeft en een intense passie voor heeft omdat jij toevallig langs zapt?
Hahahaha flikker toch op? Is goed, fijne avond he!
Weet niet wie die gast is (ben geweldig in het negeren van de Olympische spelen), maar ik haat hem nu al