Waar erger je je aan? #12

Dan is er simpelweg ook meer ruimte om je er tussen te laten :woman_shrugging:t3:

3 likes

Consumentenbond belde om een enquĆŖte te mailen. Hoe komen ze aan mijn nummer? Echt raar. Weer nieuwe manier ofzo.

1 like

Iedere keer na een storm weer stormschade hebben. Kan geen dak meer zien

1 like

Organisch is ook een superlelijke vertaling van ā€˜organic’, wat je eigenlijk moet vertalen als biologisch.
Organische stoffen zijn stoffen die koolstofatomen bevatten. Benzine is dus ook een mengsel van allerlei organische stoffen.

Ik kan ook niet eens bedenken hoe anorganisch katoen zou moeten bestaan.

22 likes

Hahah ik dacht ook wat een langdradige omschrijving. Maar ik denk dat @Calypso meer doelt op de 2e alinea waarin gesuggereerd wordt dat mannen niet begrijpen hoe knoopjes werken (wat best ironisch is aangezien zij vast vaker broeken en blouses en overhemden dragen dan vrouwen)

5 likes

Ik wil lid worden, of in elk geval eerst een proefles nemen haha, van iets van een bootcamp of crossfit achtige vereniging maar waarom zijn die zo verdomd lastig te vinden? Het lijkt wel alsof ze geen normale website hebben, alleen een facebook pagina die je ook weer lastig kan opzoeken als je geen namen weet. Zou dit een sport zijn die je alleen via-via doet ofzo.

1 like

In welke omgeving zoek je? Er is ook een crossfit topic hier op het forum

1 like

Snap ik, maar ik lees niet verder als ik iets over organische stoffen lees waar ze biologisch bedoelen. Dus ik kaap het plaatje voor mijn eigen ergernis.

4 likes

Echt chill hoor vinted en heerlijk als je iets verkoopt maar het moeten versturen vind ik zo ergerlijk rot toch op kom het maar halen

4 likes

Voor de verandering eens een keer gereageerd op een recruiter die in contact wilde komen en wilde bellen. Nummer gestuurd en vervolgens hoor je al een paar dagen niets?🄲

4 likes

Ik heb laatst twee aankopen geannuleerd omdat ik zo geen zin had naar zo’n punt te lopen. Nu maar even op vakantiemodus gezet.

8 likes

Hahaha next level

2 likes

Een vriendin die ik had gevraagd of ze ergens mee naar toe wilde gaan en maar niet reageert :thumbsup:

1 like

Dat ik mijn snackvoorraad heb onderschat, ik zit minimaal nog 2 dagen in isolatie en alles wat lekker is, is op. Schoonmoeder biedt aan om boodschappen te doen, maar normaal gesproken krijg ik al een opmerking als ik cola drink. No way dat ik tegen haar zeg dat ik maltesers, nibb-itringen en energydrankjes zou willen hebben.

12 likes

Als je Corona hebt kan ze die opmerkingen toch alleen op afstand maken, ga ervoor.

Lekker boeiend wat ze van je eetgewoontes vindt.

8 likes

Ik zit echt weer even in de fase dat ik mijn werk echt haat. Mijn collega’s denken volgens mij dat ik een debiel ben omdat ik een leerling ben; en denken me te kunnen verbeteren met de meest futiele onnozele dingen zoals met welke lepel ik iemand medicatie geef of dat ik een fleece vest draag (wat bij ons uniform hoort).

Echt hou toch gewoon je bek met je make up loze hoofd met 5 verschillende kleuren haarverf in je haar.

51 likes

Ja ik moet even doorzetten tot ik mn diploma heb en dan word ik zzp’er en koop ik een roze uniform en krijgen ze allemaal maar de tering

46 likes

Bij apple mocht ik gewoon terugbellen. Vond ik ook normaal

3 likes

Ik haat mn werk al veel te lang en heb net weer 2 uur vacatures gezocht. Ik ben bijna op het punt dat ik in een magazijn wil werken zonder enig menselijk contact :ok_hand:

10 likes

Hahaha ik moet lachen om je beschrijving. Mijn man heeft ook enkele vrouwelijke collega’s die volgens hem overduidelijk jaloers zijn op de ā€˜frisse’ nieuwkomers en die dus of bot/gemeen doen vanwege hun onzekerheid. Zal me niet verbazen als dat de reden is bij jou van het onnodige commentaar…

4 likes