Waar erger je je aan? #12

Oke dan is het goed! Ik ben trouwens extreem slecht in sport en het boeide me vroeger echt nul als ik niet won. Dus daarom zou ik er zelf nooit staan en kan het me daarom ook echt niet voorstellen dat je zo ontevreden bent met zilver. Snap dat ze jaren traint hoor en had gehoopt op goud, maar het enige wat ik dan denk is joe hallo zilver is al megaknap. Sterker nog, dat je mee mag doen vind ik al knap

2 likes

Maar je doet toch mee om te winnen en niet om zilver of brons te krijgen? Dus logisch toch dat je teleurgesteld bent als dat niet lukt.

3 likes

Mezelf. Ben onrustig en heb nergens zin in dus weet met mezelf geen blijf.

1 like

Ik heb de laatste tijd regelmatig de hik als ik net probeer om te gaan slapen. Soms is het ook zo hard dat het bijna pijn doet

1 like

Ik ben verkouden/ziek en enorm moe omdat baby veel spookt snachts. Je zou zeggen ga lekker slapen meit maar ik heb er gewoon geen zin in omdat ik weet dat t weer kut gaat zijn, ik kan de rust niet vinden ofzo? Alsof je zo oververmoeid bent/veel dromen enzo. En die pikkende keel en droge dichte neus helpen dan ook niet mee.

1 like

Ik vind tijdens de spits rijden altijd zo kut. Ik heb het idee dat mensen ook allemaal op de automatische piloot rijden en helemaal niet goed opletten. Als ik op andere tijdstippen in de auto zit heb ik altijd het idee dat ik ergens veel eerder tussen wordt gelaten bijvoorbeeld.

2 likes

Dan is er simpelweg ook meer ruimte om je er tussen te laten :woman_shrugging:t3:

3 likes

Consumentenbond belde om een enquĂȘte te mailen. Hoe komen ze aan mijn nummer? Echt raar. Weer nieuwe manier ofzo.

1 like

Iedere keer na een storm weer stormschade hebben. Kan geen dak meer zien

1 like

Organisch is ook een superlelijke vertaling van ‘organic’, wat je eigenlijk moet vertalen als biologisch.
Organische stoffen zijn stoffen die koolstofatomen bevatten. Benzine is dus ook een mengsel van allerlei organische stoffen.

Ik kan ook niet eens bedenken hoe anorganisch katoen zou moeten bestaan.

22 likes

Hahah ik dacht ook wat een langdradige omschrijving. Maar ik denk dat @Calypso meer doelt op de 2e alinea waarin gesuggereerd wordt dat mannen niet begrijpen hoe knoopjes werken (wat best ironisch is aangezien zij vast vaker broeken en blouses en overhemden dragen dan vrouwen)

5 likes

Ik wil lid worden, of in elk geval eerst een proefles nemen haha, van iets van een bootcamp of crossfit achtige vereniging maar waarom zijn die zo verdomd lastig te vinden? Het lijkt wel alsof ze geen normale website hebben, alleen een facebook pagina die je ook weer lastig kan opzoeken als je geen namen weet. Zou dit een sport zijn die je alleen via-via doet ofzo.

1 like

In welke omgeving zoek je? Er is ook een crossfit topic hier op het forum

1 like

Snap ik, maar ik lees niet verder als ik iets over organische stoffen lees waar ze biologisch bedoelen. Dus ik kaap het plaatje voor mijn eigen ergernis.

4 likes

Echt chill hoor vinted en heerlijk als je iets verkoopt maar het moeten versturen vind ik zo ergerlijk rot toch op kom het maar halen

4 likes

Voor de verandering eens een keer gereageerd op een recruiter die in contact wilde komen en wilde bellen. Nummer gestuurd en vervolgens hoor je al een paar dagen niets?đŸ„Č

4 likes

Ik heb laatst twee aankopen geannuleerd omdat ik zo geen zin had naar zo’n punt te lopen. Nu maar even op vakantiemodus gezet.

8 likes

Hahaha next level

2 likes

Een vriendin die ik had gevraagd of ze ergens mee naar toe wilde gaan en maar niet reageert :thumbsup:

1 like

Dat ik mijn snackvoorraad heb onderschat, ik zit minimaal nog 2 dagen in isolatie en alles wat lekker is, is op. Schoonmoeder biedt aan om boodschappen te doen, maar normaal gesproken krijg ik al een opmerking als ik cola drink. No way dat ik tegen haar zeg dat ik maltesers, nibb-itringen en energydrankjes zou willen hebben.

12 likes