Waar erger je je aan? #12

Als je Corona hebt kan ze die opmerkingen toch alleen op afstand maken, ga ervoor.

Lekker boeiend wat ze van je eetgewoontes vindt.

8 likes

Ik zit echt weer even in de fase dat ik mijn werk echt haat. Mijn collega’s denken volgens mij dat ik een debiel ben omdat ik een leerling ben; en denken me te kunnen verbeteren met de meest futiele onnozele dingen zoals met welke lepel ik iemand medicatie geef of dat ik een fleece vest draag (wat bij ons uniform hoort).

Echt hou toch gewoon je bek met je make up loze hoofd met 5 verschillende kleuren haarverf in je haar.

51 likes

Ja ik moet even doorzetten tot ik mn diploma heb en dan word ik zzp’er en koop ik een roze uniform en krijgen ze allemaal maar de tering

46 likes

Bij apple mocht ik gewoon terugbellen. Vond ik ook normaal

3 likes

Ik haat mn werk al veel te lang en heb net weer 2 uur vacatures gezocht. Ik ben bijna op het punt dat ik in een magazijn wil werken zonder enig menselijk contact :ok_hand:

10 likes

Hahaha ik moet lachen om je beschrijving. Mijn man heeft ook enkele vrouwelijke collega’s die volgens hem overduidelijk jaloers zijn op de ā€˜frisse’ nieuwkomers en die dus of bot/gemeen doen vanwege hun onzekerheid. Zal me niet verbazen als dat de reden is bij jou van het onnodige commentaar…

4 likes

Een moeder van een leerling die me een uur geleden mailt over iets waar ik zelf ook al een beetje mee zat vandaag. En nu wil ik haar niet terug mailen want ga mij niet zo laat mailen. Maar nu zit ik er wel de hele tijd mee in m’n hoofd en ben ik m’n antwoord aan haar aan het voorbereiden

1 like

Appels zijn duur brood is duur chips is duur huis is duur dit is duur dat is duur. Ja ik ga ook elke dag naar de supermarkt en lees het nieuws, we been knew

20 likes

Wat is er mis met dat fleecevest?! Fucking chill ik steel die altijd in de nachtdienst van de vpk

2 likes

Moet nog regelmatig denken aan toen ik in februari 2020 op het vliegveld was en alle Aziatisch-uitziende personen ondervraagd werden :woozy_face: Heel oke om racistisch te zijn vanwege een pandemie, not.

1 like

Gewoon vast klaarzetten met uitgesteld verzenden!

Edit: spuit 11

1 like

Wat maakt het uit hoe laat iemand mailt? Direct berichten vind ik ook wat van, maar mail kies je zelf voor om te checken of een pushmelding van te krijgen buiten werktijd toch?

11 likes

Was ver voor de pandemie in Australiƫ en daar werd ook elke Aziatisch uitziende persoon direct uit de rij geplukt voor de extra check en mocht elke witte persoon zonder check doorlopen.

2 likes

Oja bij dat tv-programma Border Control doen ze dat ook opvallend vaak. Lijkt me zo kut.

Alsof alle Aziatische uitziende mensen op een vlucht tussen NL en UK überhaupt op dat moment uit Azië komen. En waarom niet checken bij de vluchten die binnenkomen uit China ipv de uitgaande vluchten naar elk ander random land. Dan ben je toch al veel te laat.

8 likes

Ik kan niet instellen dat ik geen melding krijg buiten werktijd.

om half 9 een afspraak bij de huisarts en ik zit al 10 min te wachten. serieus hoe kun je nu al 10 minuten vertraging hebben?

Tegenwind

23 likes

De app: appblock, kan je apps voor bepaalde tijden mee blokkeren.
Is de enige manier waarop ik op m’n vrije momenten niet ook nog met m’n werk in m’n hoofd zit.
Want ookal komt er bv niet veel mail binnen, de mails die savonds binnen komen blijven hangen in m’n hoofd en kunnen m’n avond verpesten.

4 likes

Sowieso vanwege z’n koffie of zo. Is hier ook inderdaad. Hij loopt al uit voordat ie begonnen is.

4 likes

nu al een kwartier :rage: omdat er ā€˜nog een patient voor me is’ ja dus?? daar ben je dan dus ook te laat aan begonnen of wat
UGH

3 likes