Je kunt ook je werkmail niet op je telefoon binnen laten komen. Heb soms het idee dat ik de enige ben die geen werkmail kan lezen op mn telefoon maar het heeft nog nooit tot problemen geleid. Als ik echt tussendoor wil kijken kan ik inloggen via de website.
Oh ja ik heb m’n laptop max 1 keer per week aan staan, dus dan zou ik daar weer gericht tijd voor in moeten plannen. Maar anders absoluut doen!!
Wat ik trouwens ook doe is op vrijdag na werk m’n werkmail uitloggen op m’n telefoon en op dinsdag (mijn 1e werkdag vd week) log ik pas weer in.
hahhaa omg ik werd om 5 voor 9 opgehaald, ik zei dat ik een beetje geirriteerd was omdat ik zo lang moest wachten, zei ze nee hoor je afspraak was om 10 voor 9. dus ik dacht word ik nou gegaslight? maar goed heel verhaal verteld en toen zei ze u bent toch mevrouw blabla? was dat dus heel iemand anders en was dit ook een heel andere huisarts en toen moest ik weer terug naar de wachtkamer hahaha sjongejonge
Het lijkt me ook niet gezond als je collega’s je maar altijd kunnen bereiken via mail of telefoon en dat je dat dan altijd binnen krijgt, na werktijd.
Wij hebben van werk een telefoon, en best veel collega’s gebruiken die ook privé. Maar ik weiger dat echt want dan word je toch altijd aan je werk herinnerd… Mijn telefoon is dus ook standaard helemaal leeg gelopen als ik een paar dagen niet heb gewerkt. En als je mij na 5 uur op die telefoon belt dan neem ik ook niet op want dan staat het geluid uit en hoor/zie ik het gewoon niet.
Dus ja het is wel eens voor gekomen dat een collega van een andere afdeling ineens met spoed iets moest weten (voor een persbericht ofzo) maarja jammer dan. Voel ik me ook niet schuldig over. Want inderdaad, dan kan ik wel 24/7 door werken, altijd wel iemand die nog iets van me moet.
Huisartsen kunnen geen klokkijken.
Ben er bij mijn huisarts achter gekomen waarom het bij de eerste afspraak al fout gaat. Ik heb een korte periode 2x om 8:00 een afspraak gehad en de huisarts zelf kwam dan pas om 8:00 de praktijk in en ging dan nog koffie pakken en moest alles nog opstarten. Dus ja, dan loop je al meteen uit. Heel irritant
M’n hobby is kieskompassen van verschillende gemeenten invullen maar ik erger me echt aan wat voor idiote stellingen er soms voorbij komen. Mega sturend ook. Ik ben ook niet verbaasd dat die gemeente dan mega conservatief en rechts blijkt te zijn flikker op met je gratis parkeren
Lijkt wel echt standaard inderdaad dit. Ik had een afspraak bij de POH en ik was de eerste. Komt ze 5 minuten laat binnenlopen, moet ze eerst nog alles opstarten en vervolgens kwam ze me 10 minuten later ophalen. Oke het kan tegenzitten onderweg, maar zo gaat het al-tijd. Plan je afspraken dan iets later in.
Dat ik dure kiwi’s koop die vervolgens niet te eten zijn
Niet echt ergeren maar meer NMSVPE
Van die meiden die nog steeds overal Playboybunny’s op hebben.
Dat mensen altijd min of meer tegen elkaar op gaan bieden bij zoiets als een storm, bij wie het heftiger is.
“bij mij is een boom omgewaaid!!”
“bij mij zijn wel twee bomen, omgewaaid, op een auto!!”
“mijn hele huis is weg en waaide op een boom!!”
Mijn hele huis is door de storm meegenomen. Ik en mijn hondje Toto willen gewoon naar huis. En die robijnen schoentjes zitten voor geen ene meter
De trein had al vertraging en kan nu niet vertrekken want ze hebben geen machinist? Moet ik mij nu maar laten omscholen tot treinbestuurder.
Hier is er gewoon al windkracht 8, dus vind t wel aardig begonnen.
Uberhaupt post over het weer. Net als dat mensen altijd foto’s gaan posten als het sneeuwt.
Ik heb een nieuwe mobiel en heb daar heel netjes een screenprotector op geplakt. Ik heb er ook een siliconenhoesje om zitten maar het randje van dat hoesje wil heel graag onder de screenprotector komen. Nu zit er de hele tijd een klein luchtbelletje bovenin. Zal ik de hele protector eraf halen en opnieuw proberen te plakken een fractie van een mm lager? Met als risico dat er dan wel stofjes onder komen? Of dat hij de tweede keer minder goed plakt dan de eerste?
Precies dit. Ik sla dat topic ook over, ik kan er echt precies niks mee als je klaagt over het weer, haha
Lukt je wel met trial and error, gewoon besturen!
Op dit moment is de mail de enige manier waarop ik bereikbaar ben voor ouders. Dat moet en wil ik dus ook. Ik zit niet de hele dag bij m’n bureau, daarom heb ik m’n mail op m’n telefoon.
Mijn dochter heeft van de week crackers gegeten en het doosje niet goed dicht gedaan. Nu zit ik taaie crackers te eten, bah!
Ik wilde avocado eten, woensdag gekocht.
Is ie helemaal bruin van binnen
Rot dingen