Waar erger je je aan? #12

Lijkt wel echt standaard inderdaad dit. Ik had een afspraak bij de POH en ik was de eerste. Komt ze 5 minuten laat binnenlopen, moet ze eerst nog alles opstarten en vervolgens kwam ze me 10 minuten later ophalen. Oke het kan tegenzitten onderweg, maar zo gaat het al-tijd. Plan je afspraken dan iets later in.

7 likes

Dat ik dure kiwi’s koop die vervolgens niet te eten zijn

3 likes

Niet echt ergeren maar meer NMSVPE
Van die meiden die nog steeds overal Playboybunny’s op hebben.

4 likes

Dat mensen altijd min of meer tegen elkaar op gaan bieden bij zoiets als een storm, bij wie het heftiger is.

“bij mij is een boom omgewaaid!!”
“bij mij zijn wel twee bomen, omgewaaid, op een auto!!”
“mijn hele huis is weg en waaide op een boom!!”

19 likes

Mijn hele huis is door de storm meegenomen. Ik en mijn hondje Toto willen gewoon naar huis. En die robijnen schoentjes zitten voor geen ene meter

11 likes

De trein had al vertraging en kan nu niet vertrekken want ze hebben geen machinist? :sob: Moet ik mij nu maar laten omscholen tot treinbestuurder.

5 likes

Hier is er gewoon al windkracht 8, dus vind t wel aardig begonnen.

Uberhaupt post over het weer. Net als dat mensen altijd foto’s gaan posten als het sneeuwt.

2 likes

Ik heb een nieuwe mobiel en heb daar heel netjes een screenprotector op geplakt. Ik heb er ook een siliconenhoesje om zitten maar het randje van dat hoesje wil heel graag onder de screenprotector komen. Nu zit er de hele tijd een klein luchtbelletje bovenin. Zal ik de hele protector eraf halen en opnieuw proberen te plakken een fractie van een mm lager? Met als risico dat er dan wel stofjes onder komen? Of dat hij de tweede keer minder goed plakt dan de eerste?

1 like

Precies dit. Ik sla dat topic ook over, ik kan er echt precies niks mee als je klaagt over het weer, haha

Lukt je wel met trial and error, gewoon besturen!

1 like

Op dit moment is de mail de enige manier waarop ik bereikbaar ben voor ouders. Dat moet en wil ik dus ook. Ik zit niet de hele dag bij m’n bureau, daarom heb ik m’n mail op m’n telefoon.

2 likes

Mijn dochter heeft van de week crackers gegeten en het doosje niet goed dicht gedaan. Nu zit ik taaie crackers te eten, bah!

1 like

Ik wilde avocado eten, woensdag gekocht.

Is ie helemaal bruin van binnen :cry:
Rot dingen

1 like

Hahah ik vind dit wel een grappig ergernis

Volgens mij is dit een wrong!

9 likes

Moet ik toch even opkomen voor m’n beroepsgroep :grimacing: :sweat_smile: als je spreekuur om 8.30uur begint en je komt zelf pas om 8.45 binnen als arts ben je inderdaad een lul, daar ben ik het helemaal mee eens.

Maar dat de eerste afspraak om 8.30uur is, zegt niet dat er niet al uitloop kan zijn: juist 's ochtends komt er overdracht vanuit de nacht, patienten die op de SEH zijn geweest of op de HAP/door de crisisdienst zijn gezien oid, en soms moet daar direct al wat mee. Zou natuurlijk mooi zijn als ze daar hun schema op aanpassen, 8.15uur binnen zijn voor mail/overdracht ed en vanaf 8.45uur spreekuur oid, maar met de gigantische drukte die huisartsen nu hebben is dat ook echt niet haalbaar.

Maar snap dat het echt kut is, en dat ze ook nog de verkeerde patient uit de spreekkamer halen is helemaal beschamend :sweat_smile:

14 likes

Mensen die zeggen een sneak preview te plaatsen en vervolgens alles plaatsen. Dat is toch geen sneak preview? Zeg dan gewoon dat je iets geplaatst hebt :roll_eyes:

3 likes

In de meeste email programma’s op je telefoon kun je wel iets instellen dat hij automatisch synchroniseren (en dus notificaties geven van nieuwe mail) alleen doet op bepaalde dagen en tussen bepaalde tijdstippen, en dat je het buiten die tijdstippen handmatig moet synchroniseren. Heb dit zelf ook ingesteld gehad (op het standaard mail programma van Android/Samsung maar gok dat iPhone ook wel zo’n instelling heeft).
Zeg het niet om je tegen te spreken of een discussie aan te gaan, maar als goed bedoelde tip. Lijkt me echt heel veel onrust en frustratie geven als je 24/7 je werkmail binnen ziet komen.

2 likes

Vriendin van mij vraagt of haar seksspeeltje ook waterbestendig is,zodat ze het in bad kan gebruiken. GEEN IDEE. HET IS JOUW SEKSSPEELTJE.

3 likes

Klinkt als kut vertaalde Engelse boeken.