Heb ik ook ooit eens met een diepvries pizza gedaan, gerapte kaas erover geflikkerd in de oven en toen het zo raar smaakte keek ik pas in het zakje geraspte kaas
Gesnurk van mijn man. Net een uur boek gelezen, en hij sliep al niks aan de hand. Nu ga ik slapen gaat de zaag aan.
Kan ik weer oordopjes indoen. Zo fijn slaapt dat ook niet.
Ik heb dus wifilampen van de Action die ik kan bedienen via mijn telefoon en dus niet meer de knoppen want dan gaat de app in de war. Ik heb het al 10 keer gezegd, maar toch blijft iedereen de lampen aandoen met de knop. Moet ik telkens mijn lampen opnieuw installeren. Echt vermoeiend
De reden waarom ik mijn hue lampen als normale lampen gebruik nu. Mijn vriend weigerde die app te gebruiken (want die volgt je, BOEIEN)
En ik heb een keer gehad dat mijn internet uitviel om
23:00 sāavonds en toen vielen alle lampen uit en toen was ik zo bang dat ik niet meer uit bed durfde om het licht aan te doen via de schakelaar
Ohh wat irritant ik vind het heel leuk dat je al die kleurtjes kan doen dus ik wil het zo graag houden. Ga de knoppen maar afplakken oid
Ja dat is ook echt heel gezellig sāavonds
Argh ik kon tot zaterdag nog een pakketje ophalen maar is niet gelukt. Nu hoop ik stiekem dat het er vandaag toch nog ligt. Die man kent me ook en ik hoef ook nooit mn legitimatie te laten zien. Maarja wie houd ik voor de gek.
Omg ik krijg nu ook gesponsorde vvd content te zien van een dorp hier 100km vandaan. Met dat ik daar op moet stemmen. Dus ik kon het niet laten om ze een bericht te sturen en nu reageert er iemand met dat alles in de soep is gelopen op Facebook en dat ze het ook niet weet wat er is gebeurd!! Zie nu echt een boomer voor me die per ongeluk met haar post door heel Nederland aan āt adverteren is lol vvd geld uitgeven
Ik erger mij aan mijn eigen nieuwsgierigheid. Al weken staat er voor mijn deur een onbekende auto geparkeerd (als in: hij is niet van mijn buren want ik woon in een klein straatje en iedereen kent elkaar en elkaars auto) maar ik wil heel graag weten van wie die auto is. En stiekem vind ik het ook een beetje gek dat die auto hier al minimaal drie weken recht voor mijn deur staat geparkeerd.
Haha, mijn vriend is net zo. Die gaat ook van alles verzinnen waarom die auto daar al zo lang staat.
Misschien is hij wel gejat.
Misschien is de eigenaar wel ziek geworden.
Misschien is hij wel kapot.
Ja, wie weet
Als die in die tijd niet verplaatst is zou ik gewoon melden bij de gemeente. Voor hetzelfde geld is die auto onverzekerd ofzo, je weet het maar noooit. Heb dat ooit eens gedaan, maar dat barrel stond er al wel zo lang dat er allerlei begroeiing onder vandaan kwam š„². Werd toen een brief opgeplakt en voertuig is kort daarna verwijderd.
Ik heb al gecheckt of er iets is met de auto is (gejat, onverzekerd etc) maar dat is allemaal niet aan de hand. Het is puur mijn eigen nieuwsgierigheid en eerlijk is eerlijk ook verbazing dat iemand zijn auto weken voor de deur van een ander neerzet. (Ik werk thuis dus kan precies zien of de auto wegrijdt of niet)
Als ik lang praat of voor een groep gaat mn stem opeens verrot doen en omhoog. Als 12 jarig baard in de keel. Slaat nergens op.
Vind het niet gek als een auto weken ergens staat. Als ik op vakantie ben staat de auto soms ook een paar weken stil en dan moet er net plek zijn in onze straat.
Verhuurders die een EPC-waarde van 150 kWh/m2 āuitstekendā noemen. Godverdomme dat is op 65 m2 al ruim ā¬140 per maand. Hoe durven ze.
Ik was vanochtend nog aan het denken dat mijn huid zo rustig is de laatste tijd. Voel ik niet veel later een knikker opkomen op mijn kin. Daarna dacht ik dat mijn bril weer scheef stond want een plek deed pijn, maar nee een dikke puist precies op waar mijn bril mijn neus raakt.
Dat ik 100 miljoen werkgeversverklaringen moet hebben voor mijn nieuwe woning. Ze willen steeds een nieuwe, alsof ze iedere maand willen checken of ik er nog wel werk⦠Ook steeds screenshots van dat mijn loon wel echt op mijn rekening is gestort. Alsof ik een of andere oplichter ben die alle stukken zelf in elkaar knutselt ofzo. Maar goed, het is voor een goed doel
Wij moesten tijdens onze huizenzoektocht ook steeds een uittreksel basisregistratie personen van de gemeente inleveren van niet ouder dan een maand dat was pp elke keer 21 euro
Pff nog erger, want dat kost nog geld ook. Ik had er eentje die 3 maanden oud was. Heb gewoon die ingeleverd en daar hoor ik ze gelukkig niet over
Bedrijven met lunchpauze
Dat ik eerst 20 minuten in de wacht heb gestaan bij de garage om vervolgens doodleuk te horen dat ze met lunchpauze zijn, is niet fijn. Maar okee.
Maar gisteren belde ik werkgerelateerd naar een farmaceut. Geen spoedeisende vraag Maar wel flink dringend. Ten eerste namen ze uberhaupt tussen 12 en half 1 de telefoon niet op. Gewoon niet. Toen ik ze daarna aan de lijn had, bleek de desbetreffende afdeling nu met lunchpauze te zijn. Of ik nog een half uur wilde wachtenā¦
(Terwijl ik dus wél in mijn lunchpauze aan het werk was⦠)