Kreeg vanmiddag een “Goh jij kan wel wat zon gebruiken he” naar m’n hoofd geslingerd. Meid, laten we over jou maar niet beginnen met wat je allemaal kan gebruiken Laat mij en m’n witte voeten met rust.
En het is februari! Iedereen op het noordelijk halfrond is nu toch op z’n bleekst. Wat een onzin.
Eerder deze maand gebeld met mijn zorgverzekering. Nu een rekening van 50 euro want buiten mijn bundel:sparkles:
Kon voor het eerst in 3 weken een beetje ok slapen. Word ik om 5u wakker gemauwd door een random kat in de tuin???
Hou je huisdieren bij je aub, ik laat mn fictieve hond ook niet door andermans tuinen struinen
Dat elke keer als ik teveel gesnackt heb ofzo ik daar zo beroerd van ben. En m’n lichaam me dan al 2 uur van te voren laat weten dat ik beroerd ga zijn, maar niet door me misselijk te laten zijn, maar door gewoon helemaal te gaan rillen en zweten en een hartslag van 2 miljoen
Dat de hoofdtrainer in mijn women’s only sportschool een man is
Aan het hele concept van ongesteldheid. Nu ook weer, moest ik zowat janken omdat ik bepaalde huishoudelijke taken maar moeilijk kon vervullen omdat een bepaalde handicap het lastiger maakt. En normaal word ik dan boos op het apparaat en fabrikant omdat ze weinig rekening houden met mensen met een beperking, maar nu was ik boos op mijzelf, dat ik beter mijn best moet doen? Terwijl ik er eigenlijk niks aan kan doen.
Jazeker.
Mensen die er te pas en te onpas over opscheppen mogen van mij wel wegvliegen. Bye bye.
Ik had dit vanochtend ook (wel iets later). Je hoorde m ook echt van zijn huis naar ons huis komen om te jodelen en weer terug.
Dat heb ik ook! Zit net in mijn scroll zone.
Alles draait maar om geld verdienen en meer investeren en ineens is ‘gewoon leven’ niet meer goed genoeg. Alles moet sneller en beter en slimmer en principes worden overboord gegooid en je moet financieel onafhankelijk zijn en een huis kopen waar je niet eens in hoeft te willen wonen want suck it up het is beter dan je geld weggooien aan een leuk huurappartementje en je bent gek dat je nog niks doet met crypto en jezus laat jij je spaargeld gewoon op een spaarrekening staan??? Hoezo ben je je pensioen niet aan het beleggen en waarom maak je geen NFT’s?
Ik doe ook maar gewoon mijn best om gelukkig te zijn, laat me met rust.
Ja, ik heb er zó veel moeite mee.
Ik zit helaas in een flinke ‘investeerders-bubbel’. Als ondernemer slaan de ads me op instagram elke dag om te oren, ik krijg telkens vragen van volgers en klanten ‘hoe zij ook geld kunnen verdienen met e-books’ en op het kantoor waar ik een werkplek huur gaat het iedere lunch weer over al deze zaken. Ondernemers van 18 zitten er tussen die net hun eerste ton hebben verdiend. Die kijken me zowat met medelijden aan dat ik op 27 jaar 3-hoog achter in een huurappartementje zit, in mijn eentje. Er word me elke keer ongevraagd advies gegeven over allerlei zaken en ik heb er gewoon geen verstand van, waardoor ik telkens aan mezelf ga twijfelen. Mis ik dan echt de boot? Ben ik dan toch ‘dom’ dat ik kansen niet pak en een dief van mijn portemonnee dat ik netjes mijn belasting betaal?
Vind het stom dat ik me zo laat beïnvloeden, maar de dagelijkse herhaling van de boodschap heeft echt impact.
Dat is heel erg lastig denk ik, gezien het overal om me heen is. Mijn eigen reactie erop heb ik meer invloed op. Ik denk dat ik vooral moet werken aan accepteren dat dit niet is wat ik wil , daar oké mee worden en daar ook sterk in gaan staan. Maar dat dat nodig is vind ik al heel lastig.
Ik merk dat ook op in m’n omgeving, niets is genoeg en alles moet groter en beter en iedereen verhuist ook naar het buitenland want hier is het zo kut allemaal
Dat er de laatste tijd heel veel ideeën en plannen zijn om wat te doen met mensen. Dus weekendje met vriendinnen, met gezin, keertje dierentuin, carnaval, wil weer sporten met een vriendin etc. Maar niets concreet en/of de plannen wijzigen elke keer.
Ik word er helemaal onrustig van en wil alles tegelijk maar kan ook weer geen knopen doorhakken, of mensen reageren niet. Allemaal zo besluiteloos. Ik weet nu niet waar ik me op moet instellen. Wil ernaar uit kunnen kijken en dan is het uit mijn hoofd.
Ik kreeg net een Flink reclame waarin iemand nachos maakte met doritos, kaas en KETCHUP
Ik ben niet eens Mexicaan maar wat de Fuck
NFT kopen van een koopwoning die je zelf nooit zal kunnen bezitten, als dat gebeurt is de cirkel rond.
Ja of crypto’s gaan verhuren aan mensen die ze niet kunnen kopen