KFC kip is zo krokant dat ik niet weet of ik op kraakbeen kauw of gewoon de crispy buitenkant.
De conducteur die me net in de trein aankijkt en zegt dat ik in de 2e klas moet gaan zitten zonder mijn treinkaartje te controleren. Heb gewoon een business ov eikel.
Hopelijk heb je dit ook zo tegen hem gezegd
De hond is op dieet en het is zo irritant. Hij is gewend om heel veel mensen eten van ons te krijgen en dat kan nu dus niet meer en dan gaat ie je echt zo aanstoten en aankijken van hallo ik ben er ook nog
Ik schok even.
Zou ie het liefste doen denk ik
Ik was van de week flink verkouden met mega keelpijn en dat was nu bijna over dus heb flink wijntjes gedronken en gekletst op een feestje gisteren, nu heb ik geen stem meer.
Soms kun je nog wel enig geluid produceren maar nu echt 0,0. Dus ik moet alles verplicht fluisteren en mijn vriend verstaat me zo al nooit dus ik erger me dood dat ik ook alles nog zoveel moet herhalen en niet zomaar even wat kan kletsen of zeggen. Kost vet veel energie.
Aan Edith Dohmen en haar shoplog van Primark met defensieve houding ‘ja ik koop fast fashion en daar ga ik me niet voor verantwoorden, ik doe wat ik wil’
Vervolgens staat ergens een reactie die netjes aangeeft dat diegene hoopt dat er in de toekomst meer op duurzaamheid wordt gelet en dan is het ‘echt duurzaam betekend nooit meer wat kopen!!’
Zucht. Samengevat erger ik me dus echt steeds meer aan mensen met deze houding. Niet per se alleen Edith. Kom op, je bent volwassen en hebt duizenden volgers, do better.
Dat ik zit te wachten tot de toeslagen binnen komen zodat ik vanmiddag m’n fitness Abo kan betalen
Ik ben net 'n half uur wakker en ben al zo overprikkeld. Eigenlijk in m’n slaap al want heb zelfs midden in de nacht de koptelefoon opgezet. Maar ik slaap in de woonkamer even tijdelijk en er staat op het balkon iets zó erg te kreunen elke keer als het waait maar schijnbaar kan het ook niet vastgezet worden want er moet speling op blijven, anders breekt het af. Maar ik word er echt gestoord van
20220221_091925.amr (6,8 KB)
Ik voel me zo oud, ik denk dat ik verkeerd heb gelegen want ik kan gewoon niet rechtop op m’n bureaustoel zitten en stretchen heeft niet geholpen.
Je kunt al virtueel vastgoed kopen in de Metaverse en dat dan vastleggen op de blockchain. Mocht je nog pessimistischer willen worden over de toekomst.
Ik wilde vandaag allemaal dingen regelen en bellen enzo, en nu is mijn stem nog steeds compleet weg en kom ik nergens aan toe en ook op het werk niemand verstaat me
Je waardeert het dan extra wanneer iets even niet goed functioneert.
Ik dacht ook wat nu als er iets gebeurd, ik kan niet schreeuwen of als ik 112 moet bellen dan moet dat fluisterend etc.
Mijn onvermogen om iets uit mijn vingers te krijgen de afgelopen weken. Ik ben gewoon mentaal helemaal leeg en er zijn 3 projecten waar ik aan moet werken en het lukt me gewoon niet. Elke keer denk ik: ah ik heb het weekend vrij, lets go! En dan denk ik in het weekend zelf “jeetje rebelclub het is weekend, chill ff”. En dan heb ik een maandag vrij, zoals vandaag, en dan heb ik allemaal plannen maar dan word ik wakker en denk ik “no not today”
Wat kut!
Hier is wel wat voor trouwens, er is een 112 app! Kun je chatten ipv bellen
Dat ik meer tijd kwijt ben aan in de trein zitten dan daadwerkelijk in de les zitten omdat ze niet over de HSL rijden vanwege het weer. En er is geen wifi in de trein dus ik kan ook niks nuttigs doen voor school.
Ik heb net mijn printer weer aangesloten en bij de hema inkt gekocht, alleen heeft HP kennelijk zo ingesteld dat alleen hun eigen inkt het doet en nu moet ik dus vet dure inkt gaan kopen. En bij de hema opgemaakte verpakking terug gaan brengen
Als je zegt dat je printer m niet accepteert moeten ze m als t goed is gewoon terugnemen. Hema heeft ook HP inkt, tenminste mijne, maar weet niet of ie dan net zo duur is als ergens anders, dat zal wel.
Ja ze hebben die ik nodig heb ook gewoon van HP, maar blijf een Nederlander en wilde goedkopere inkt, haha. Vind het gewoon zo zuur dat HP er voor zorgt dat je perse die dure inkt moet kopen.
Het is ook nog eens alleen de kleur, zwarte inkt kan wel van een ander merk. Ik heb alleen een duoverpakking gekocht, dus moet alles terug brengen
Wat stom zeg. Ik heb laatst ook een hp aangeschaft en had juist nog gegoogled of t nog wel kon Nou ja ga t meemaken als ik inkt nodig heb.