Ik was van de week flink verkouden met mega keelpijn en dat was nu bijna over dus heb flink wijntjes gedronken en gekletst op een feestje gisteren, nu heb ik geen stem meer.
Soms kun je nog wel enig geluid produceren maar nu echt 0,0. Dus ik moet alles verplicht fluisteren en mijn vriend verstaat me zo al nooit dus ik erger me dood dat ik ook alles nog zoveel moet herhalen en niet zomaar even wat kan kletsen of zeggen. Kost vet veel energie.
Aan Edith Dohmen en haar shoplog van Primark met defensieve houding âja ik koop fast fashion en daar ga ik me niet voor verantwoorden, ik doe wat ik wilâ
Vervolgens staat ergens een reactie die netjes aangeeft dat diegene hoopt dat er in de toekomst meer op duurzaamheid wordt gelet en dan is het âecht duurzaam betekend nooit meer wat kopen!!â
Zucht. Samengevat erger ik me dus echt steeds meer aan mensen met deze houding. Niet per se alleen Edith. Kom op, je bent volwassen en hebt duizenden volgers, do better.
Dat ik zit te wachten tot de toeslagen binnen komen zodat ik vanmiddag mân fitness Abo kan betalen 
Ik ben net 'n half uur wakker en ben al zo overprikkeld. Eigenlijk in mân slaap al want heb zelfs midden in de nacht de koptelefoon opgezet. Maar ik slaap in de woonkamer even tijdelijk en er staat op het balkon iets zĂł erg te kreunen elke keer als het waait maar schijnbaar kan het ook niet vastgezet worden want er moet speling op blijven, anders breekt het af. Maar ik word er echt gestoord van
20220221_091925.amr (6,8 KB)
Ik voel me zo oud, ik denk dat ik verkeerd heb gelegen want ik kan gewoon niet rechtop op mân bureaustoel zitten en stretchen heeft niet geholpen.
Je kunt al virtueel vastgoed kopen in de Metaverse en dat dan vastleggen op de blockchain. Mocht je nog pessimistischer willen worden over de toekomst. 
Ik wilde vandaag allemaal dingen regelen en bellen enzo, en nu is mijn stem nog steeds compleet weg en kom ik nergens aan toe en ook op het werk niemand verstaat me 
Je waardeert het dan extra wanneer iets even niet goed functioneert.
Ik dacht ook wat nu als er iets gebeurd, ik kan niet schreeuwen of als ik 112 moet bellen dan moet dat fluisterend etc.
Mijn onvermogen om iets uit mijn vingers te krijgen de afgelopen weken. Ik ben gewoon mentaal helemaal leeg en er zijn 3 projecten waar ik aan moet werken en het lukt me gewoon niet. Elke keer denk ik: ah ik heb het weekend vrij, lets go! En dan denk ik in het weekend zelf âjeetje rebelclub het is weekend, chill ffâ. En dan heb ik een maandag vrij, zoals vandaag, en dan heb ik allemaal plannen maar dan word ik wakker en denk ik âno not todayâ
Wat kut!
Hier is wel wat voor trouwens, er is een 112 app! Kun je chatten ipv bellen
Dat ik meer tijd kwijt ben aan in de trein zitten dan daadwerkelijk in de les zitten omdat ze niet over de HSL rijden vanwege het weer. En er is geen wifi in de trein dus ik kan ook niks nuttigs doen voor school.
Ik heb net mijn printer weer aangesloten en bij de hema inkt gekocht, alleen heeft HP kennelijk zo ingesteld dat alleen hun eigen inkt het doet en nu moet ik dus vet dure inkt gaan kopen. En bij de hema opgemaakte verpakking terug gaan brengen
Als je zegt dat je printer m niet accepteert moeten ze m als t goed is gewoon terugnemen. Hema heeft ook HP inkt, tenminste mijne, maar weet niet of ie dan net zo duur is als ergens anders, dat zal wel.
Ja ze hebben die ik nodig heb ook gewoon van HP, maar blijf een Nederlander en wilde goedkopere inkt, haha. Vind het gewoon zo zuur dat HP er voor zorgt dat je perse die dure inkt moet kopen.
Het is ook nog eens alleen de kleur, zwarte inkt kan wel van een ander merk. Ik heb alleen een duoverpakking gekocht, dus moet alles terug brengen
Wat stom zeg. Ik heb laatst ook een hp aangeschaft en had juist nog gegoogled of t nog wel kon
Nou ja ga t meemaken als ik inkt nodig heb.
Soort van mja. De echte wereld is te dystopisch geworden door klimaatverandering en de oorlog tussen Rusland en Europa. Dus hier heb je de Sims in VR waar de 99% alsnog geen huis kan kopen. Jeej. 
Dat ik altijd wacht met het schoonmaken van het doucheputje tot hij hij gaat verstoppen en ik dan dus een cavia aan haren eruit moet trekken. En die lucht
. Waarom maak ik hier niet gewoon een wekelijks ding van, zoveel makkelijker.
Ben even ZO kapot chagrijnig. Nu een week ziek, en door medicatie futloos en ik verveel me ondertussen zo de tering! Geen zin meer om te lezen, puzzelen, yt kijken, niet meer energie dan voor de was die ik net heb opgehangen en nog veel te vroeg om te gaan koken.
Is die kutdepressie opgebokt, kan ik nog niks door de medicatie die ervoor zorgt dat ik mân bed uitkom. Gvd

Ik vind het altijd best spannend om met dit soort weer te rijden; hele zware windstoten en heeeel veel regen. Dan heb je gewoon slecht zicht enzo en ja gewoon goed opletten. Maar dan rij ik dus wat langzamer en voorzichtiger dan normaal en vandaag waren er ZOVEEL vervelende medeweggebruikers. Mensen die dan roekeloos gaan inhalen en iemand zat me gigantisch te bumperkleven. Ik vind dat zo irritant, als ik plotseling moet remmen (en die kans is groot met dit weer) zit die gast zo ongeveer in mijn nek. Echt lastig om je daar niet door te laten opjagen.
De wind bekogelde onschuldige fietsers met mijn lege flessen en als beloning kon ik ze van het fietspad rapen, samen met de slachtoffers. Houdt dit weer ooit op?
Een klassieker: De communicatie met belastingdienst:
- Ontvangt zakelijke rekening belastingdienst tijdens verlof (met ziekenhuisopname in die periode)
- Ontvangt mededeling +50 euro extra (aanmanings?)kosten. (hoezo gelden voor hun geen regels als eerst een herinnering ofzo?)
- Ik bel naar belastingtelefoon deze geven aan dat ik schriftelijk bezwaar kan maken
- Ik betaal meteen originele rekening en teken per post bezwaar aan voor de extra kosten en vraag uitstel van betaling aan tot beoordeling.
- Ontvang weer een brief met nog meer extra kosten
- Ik bel naar belastingtelefoon en deze geven aan dat mijn bezwaar ontvangen is maar ik binnen 10 dagen een schriftelijke bevestiging krijg van dit bezwaar.
Nu maar weer afwachten dan⊠Hoe moeilijk kun je het maken.
Kost ook veel tijd telkens in de wacht, brieven opstellen en opsturen etc. zo klaar mee. Lijkt wel 1980.