Waar erger je je aan? #12

En als je voor wit gaat

37 likes

Hahahahahahaha love it

Ben wel benieuwd in welke kleur de bruid gaat dan!?

1 like

afbeelding

8 likes

Rood

3 likes

Moet?! Ik zou zeggen zoek t effe lekker uit met je moet. Je moet niks. Wat dom zeg mensen die eisen stellen aan de kleur die je draagt. Dat je geen wit aantrekt lijkt me vrij logisch aangezien veel mensen in wit trouwen, maar wat maakt het verder uit wat je aantrekt? Gaat er toch om dat je er bent? En als ze dat niet waardeert omdat jouw jurk toevallig blauw is, dan zou ik lekker thuisblijven

5 likes

Ja het klinkt meer als een verkleedpartijtje dan als een bruiloft zo :rofl:

8 likes

Ik zou in rood komen ‘per ongeluk’

Nee zonder grappen, wat aanstellerig. Ik zou uit protest niet komen.

2 likes

Mijn vader is een hele lieve zachtaardige man, maar mannnnn zo onbeschoft en dan noemt ie het zelf “ik ben gewoon heel nieuwsgierig”.

Bij m’n nieuwe huis is iedereen net ingetrokken/bezig met klussen etc. Heb m’n buurvrouw paar keer gezien en gesproken en m’n vader heeft haar ook gezien. Maargoed zij heeft haar gangraam afgeplakt en dan gaat m’n vader van 1.95 op z’n tenen staan om boven dat afplakrandje te kijken om te zien hoe zij de dingen heeft aangepakt, my lorddd. Je zou maar thuis zijn en een vent je huis in zien gluren. Werd echt boos en dan gaat ie beetje betrapt lachen en doen alsof het niet erg is. IS HET WEL.

10 likes

Omg!!11111! Hier hetzelfde TERWIJL HET HUIS OP MIJN NAAM STAAT

15 likes

Hier ooook en het irriteert me zo erg dat ik de gemeente heb gevraagd het aan te passen. Maar dat kan niet. Terwijl ik alle rekeningen doe en gelijk netjes betaal dus het is ook in hun belang, alles op naam van m’n vriend verdwijnt in zijn tas en komt weken later bij een aanmaning pas weer in zijn geheugen terug.

1 like

zo maar die trouwfoto’s gaan me toch een potje lelijk worden, dat is wel iets om naar uit te kijken

28 likes

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar :joy:

3 likes

dat m’n huisbaas/mijn contactpersoon bij verhuurbedrijf ontzettend passief aggressief aan het doen is over dat ik nog geen nieuwe huurder heb kunnen vinden (wat ook helemaal niet mijn taak is, maar heb op opzegformulier aangegeven dat geinteresseerden contact met me kunnen opnemen)

goed, eerste maand was ik helemaal niet in het land dus kon ik niemand ontvangen

heb al iemand gehad die me aan het stalken was (15x in een halfuur bellen, op meerdere dagen)

de helft van de mensen wie ik terugmail met “hey ja tuurlijk mag je komen kijken, wanneer komt het uit?” reageert nooit meer of moet PER SE op een bepaalde tijd dat ik les heb oid, of kan niet komen want woont niet in de buurt

en van de drie die wel zijn komen kijken heeft de laatste contract ondertekend maar na een dag weer ontbonden

en nu is het mijn schuld dat er niet iemand is :+1:

Ben je niet zelf toevallig al getrouwd? Anders zou ik lekker die jurk aan doen :slightly_smiling_face:

4 likes

Hahaha nee, had wel grappig geweest. Maar ik heb echt het lef er allemaal niet voor :eyes:

1 like

Mijn blaasontsteking, ben er zo klaar mee.

2 likes

Ik meen me te herinneren dat die gemeentepost over huisdingen gestuurd wordt aan de oudste bewoner. En meestal is dat dan de vent des huizes. Echt WIE bedenkt die redenatie nou, de oudste zal wel de verantwoordelijkste wezen?

1 like

Mijn statement meteen ontkracht dus.

Wat geven zij als argument aan dan als je weer 's gaat rellen over je post?

Is bij ons wel zo ja. Ik ben de oudste en krijg alle post, ik sta ook als eerste op ons koopcontract van het huis.
Ik vind het irritant, want bij ons regelt m’n man dat dus wel en dan moet ik die ongein weer doorsturen, gedoe.

1 like

Ik heb een wodka teveel gedronken tijdens het eten en dat is zo irritant als je een kind hebt? Wilde lekker meteen gaan slapen maar nope dan moet je nog 2 flessen geven enz :woozy_face: vreselijk ga ik niet meer doen

18 likes