Volgens mij heeft het niet met covid te maken maar met voorjaarsvakanties of misschien nog van de stormschade. Dienstregeling was vorige week gewoon nog normaal! Maar wat de oorzaak ook is blijft superirritant natuurlijk (zit nu ook in een fucking trage sprinter ipv gewoon de intercity door deze stomme dienstregeling
)
Bij mij is de dienstregeling wel al langer aangepast vanwege ziekteverzuim door covid, rijden minder treinen. Maar misschien is het nu een combinatie van alles en daardoor nog meer gedoe
Ja en dan tenminste een kleur die wat gangbaarder is? Een witte jurk kan je nooit meer voor een andere bruiloft gebruiken en welke man heeft een wit pak? 
Goochelaars, barmannen of hotellakeien, mannen die naar sensation white gingen.
M’n vader is getrouwd in een spierwit pak.
goed dit waren wel de jaren 80 en m’n moeder trouwde in een beige jumpsuit.
Zo ergerlijk hoe mensen de geboorte van hun kind combineren met werkupdates op LinkedIn. Zie dat echt regelmatig, helaas ook binnen mijn eigen familie. Ik vind het sowieso vrij onprofessioneel en nog erger: de privacy van hun pasgeboren kind nogal schenden (meestal staat die alleen of met de ouder op de foto namelijk). Ook altijd van mensen die echt beter zouden moeten weten.
Ja LinkedIn wordt echt voor alles ingezet nu. Van started from the bottom now i’m here updates tot het verkopen van je huis/fundalinks en familie nieuws.
Best jammer dat LinkedIn het zelf ook niet handhaaft. Ik vind die foto’s van kinderen, laatst ook een die door vroeggeboorte overleden was (alleen de voetjes) echt vrij ver gaan. Het is dat LinkedIn voor mij de handigste manier is om ontwikkelingen binnen mijn vak bij te houden anders had ik al lang mijn account opgezegd.
Ik vind dit echt zo irritant. Ik heb wat betreft social media alleen Linkedin (ok en een finsta om naar bepaalde reisinsta’s te kijken) omdat ik geen persoonlijke dingen wil weten van random mensen. En ik vond Linkedin leuk want dan kan je zien waar mensen mee bezig zijn op werkgebied en interessante werkgerelateerde artikelen lezen waar iemand mee bezig is. Dat iemand af en toe iets plaatst over een diploma uitreiking vind ik opzicht wel leuk. Maar de schrijfstijl vaak: ‘‘met gepaste trots kan ik melden dat ik mijn masterdiploma heb gehaald terwijl de juf in groep drie heeft gezegd dat ik vwo niet aankan hoor!!!’’. Echt hou op met me.
Ja ik vind die viral inspirational videos ook altijd kwalijk op Linkedin, dat kan gewoon op facebook.
Ah ja, zag het net ook! Verschilt dan erg per regio denk ik. Hoop dat het wachten meeviel en dat ze snel weer normaal rijden dan!
Mijn fucking jaloezie. Echt gatver ik word soms naar van mezelf.
ulgh ja de wildgroei van die berichten erger ik me ook kapot aan. ‘iedereen zei dat ik het niet kon en nu heb ik een masterdiploma’. Zie er ook regelmatig nieuwsberichten over, echt ga weg.
ben ook blij als corona echt voorbij is, dan zijn die stomme discussies op LinkedIn ook weer voorbij. Kan iedereen weer lekker normaal doen en vakinhoudelijke dingen plaatsen of lekker niks.

Eindelijk is de urn van mn kat binnen. Is ie gebroken 

echt wat een pech met dat ding zeg.
Vind ook lullig voor die etsy shop want ze heeft m al twee keer moeten versturen voor me. En geen idee of ik hem nu nog een keer moet betalen.
Ik heb op het moment LinkedIn ‘‘nodig’’. Hard op zoek naar nieuw werk en ik wil dus eigenlijk een bericht erop zetten met de vraag wie mij kan helpen. Merk alleen door al die verhalen die iedereen er op zet ik een weerstand voel om zelf een bericht te posten, over iets waar het platform nota bene voor is, en dat ik het lastig vind om een stukje te schrijven omdat ik het idee heb dat het pakkend, fantastische en dramatisch moet zijn.
Ik ga waarschijnlijk weer een opleiding doen en als ik die haal heb ik echt de neiging er op te zetten Vroeger geloofde iedereen al in me, alleen was ik aartslui en geen zin om eerder een opleiding te doen. Dus moest is op mijn 31e nog beginnen en ben ik 35 en heb ik eindelijk een diploma. Ook luie mensen kunnen het
Dat laatste vind ik leuk. Ik las ooit op Linkedin een keer: afgestuurd, geen cum laude, heel veel herkansing, geen dramatisch verhaal. Gewoon afgestudeerd. Dat vond ik wel grappig. Maar ik zou juist een bericht zetten dat je op zoek bent naar iets, en je kan ook op de functie klikken dat je op zoek bent naar een baan (dan zie je dat direct bij je foto).
Ik heb een ‘lastige’ naam: niet Nederlandse voornaam en achternaam en die laatste bestaat ook nog uit 2 delen. Maar hoe vaak ik dus mails krijg met ‘beste heer deel2achternaam’. Ik snap dat echt niet en toen ging net mijn stomme collega ook nog zeggen: ik snap wel dat ze bij jouw naam aan een man denken.
Grrrrrr
Ahhh nou ik vind dat je een hele mooie naam hebt!!