Eindelijk is de urn van mn kat binnen. Is ie gebroken echt wat een pech met dat ding zeg.
Vind ook lullig voor die etsy shop want ze heeft m al twee keer moeten versturen voor me. En geen idee of ik hem nu nog een keer moet betalen.
Ik heb op het moment LinkedIn âânodigââ. Hard op zoek naar nieuw werk en ik wil dus eigenlijk een bericht erop zetten met de vraag wie mij kan helpen. Merk alleen door al die verhalen die iedereen er op zet ik een weerstand voel om zelf een bericht te posten, over iets waar het platform nota bene voor is, en dat ik het lastig vind om een stukje te schrijven omdat ik het idee heb dat het pakkend, fantastische en dramatisch moet zijn.
Ik ga waarschijnlijk weer een opleiding doen en als ik die haal heb ik echt de neiging er op te zetten Vroeger geloofde iedereen al in me, alleen was ik aartslui en geen zin om eerder een opleiding te doen. Dus moest is op mijn 31e nog beginnen en ben ik 35 en heb ik eindelijk een diploma. Ook luie mensen kunnen het
Dat laatste vind ik leuk. Ik las ooit op Linkedin een keer: afgestuurd, geen cum laude, heel veel herkansing, geen dramatisch verhaal. Gewoon afgestudeerd. Dat vond ik wel grappig. Maar ik zou juist een bericht zetten dat je op zoek bent naar iets, en je kan ook op de functie klikken dat je op zoek bent naar een baan (dan zie je dat direct bij je foto).
Ik heb een âlastigeâ naam: niet Nederlandse voornaam en achternaam en die laatste bestaat ook nog uit 2 delen. Maar hoe vaak ik dus mails krijg met âbeste heer deel2achternaamâ. Ik snap dat echt niet en toen ging net mijn stomme collega ook nog zeggen: ik snap wel dat ze bij jouw naam aan een man denken.
Grrrrrr
Ahhh nou ik vind dat je een hele mooie naam hebt!!
Gemeente- en waterschapsbelastingen Je weet dat het komt maar het is zo fucking veel
Yogabal gekocht bij Decathlon, alle fietspompen in huis geprobeerd, niets paste, toch maar teruggegaan voor een handpomp, heel die bal opgeblazen met het equivalent van een ballonnenpompje, is hij te groot! Zie zoân bal maar weer eens terug te krijgen in zân doosje, hopelijk willen ze hem wel ruilen
Edit: Gelukkig mogen ruilen!
Vind het echt niet meer van deze tijd, mensen zonder enorme portemonnee moeten dan wel de fast fashion winkels bekijken⊠meerdere dingen bestellen en retourneren enz. Ik zou lekker hergebruiken wat er in de kast hangt. Een bruiloft bijwonen kost al genoeg (ook cadeau/geld)
Ik ben ook zuur dat ik als tweepersoonshuishouden evenveel moet betalen als een gezin met 10 kinderen
Voor een kat is het acceptabel
Wat zonde
De tekst van het liedje mân bloed van snelle. Het slaat gewoon helemaal nergens op. Zo inconsequent en lelijk. Hier voor mensen die zich ook willen ergeren
Gedrocht van een tekst
Steeds vaker, valt het mij op
Dat ik als kind, best veel gevoel heb opgekropt
En dat dezelfde problemen
Die ik niet heb van een vreemde, nog elke dag spelen
Ze zijn beslist niet opgelost
Het kon bij ons ook nooit eens normaal gaan
Maar ach wat is normaal?
Want hoe ouder ik word, hoe beter ik begrijp
Dat mijn ouders geen helden zijn, maar lijken op mij
Ze doen net alsof, ze bedoelen het goed
Maar waar de tijd niets aan veranderd
Maar word ik ooit volwassen? Is wat er zit in mân bloed
Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh
HĂ© pa, je zit vast in mân bloed
En ik vind net als jij waarschijnlijk, mezelf nooit goed genoeg
En dan mijn moeder
Ze zegt eigenlijk nooit nee
Want zij houd iedereen tevreden en wilt met ieder circus mee
Het kon bij ons ook nooit eens normaal gaan
Maar ach wat is normaal?
Want hoe ouder ik word, hoe beter ik begrijp
Dat mijn ouders geen helden zijn, maar lijken op mij
Ze doen net alsof, ze bedoelen het goed
Maar word ik ooit volwassen? Is wat er zit in mân bloed
Omdat het zit in mân bloed
En dan mijn kleine zusje, ik erger me te vaak
Want ik weet dat mijn gebroken hart, precies lijkt op dat van haar
Als ze binnenkort gaat trouwen, dan word ik misschien wel oom
Dan weet ik één ding meer dan zeker
Haar kleine wordt nooit echt gewoon
Want
Hoe ouder ik word, hoe beter ik begrijp
Dat ik ben geworden wie ik hoor te zijn
Ik doe net alsof, ik bedoel het zo goed
Is wat er zit in mân bloed
Nagellak die zogenaamd binnen 60 sec droog is.
Mijn vriend die McDonaldâs besteld en zegt dat we geen frietsaus hoeven te bestellen want we hebben thuis frietsausâŠ
Frietsaus at home:
Maar zoân bakje leeg lepelen hoort ook gewoon bij de ervaring
Absoluut!!
Itâs a lie
Weet je wat mijn vriend had gedaan?!?!
Curry van de LIDL meegenomen!
Iedereen weet toch dat er maar een soort is.