Sowieso dit soort gegenderde naamgevingen voor een ruimte.
Oliehoorn is hier favoriet, maar die jij post van Hela vind ik ook heel erg lekker. Ik vind het alleen zoān nadeel dat die van Hela zo dun is.
Die pindacurry is echt 1 van mijn favo sauzen.
Ja hij heeft echt zuur spul meegenomen en vond het echt heel raar dat ik zei: wat heb jij nou gekocht?! Terwijl we sinds 2011 samen wonen en er letterlijk nog NOOIT andere curry in huis is geweest dan die van Hela, haha.
Vrachtwagens die naar elkaar seinen met hun lampen. Schrik me elke keer weer kapot, ZWAAI GEWOON.
Omg ja en sommigen hebben ook nog een soort kermisverlichting op de voorkant dat dan allemaal gaat flikkeren en doen
Kan iedereen ff zān kop houden over die domme kutdatum, danku
Na 22.22 is het klaar, houd nog ff vol.
Die reclame van ziggo dat ze het best geteste netwerk hebben, hier is het anders 1 en al ellende de laatste tijd heb op sommige dagen meer storing dan internet
Oh ik erger me juist aan de reclame van kpn dat ze zeggen WiFi moet het altijd doen. En bij ons doet ie het nooit graftakkekutkpn
Conclusie elke aanbieder is kut
Zijn dat gingernuts? Ik vind die (van een ander merk) echt heel verslavend.
Ja ik zat ookal te kijken om over te stappen maar was al bang dat het bij andere aanbieders hetzelfde verhaal is
Wow, dacht ff dat dit een zak snackajacks was en je er een pitabroodje bij had zitten Heb duidelijk een extra bril nodig. Of meer slaap, kan ook haha.
O volgens mij zijn het toch dezelfde! Mijn verpakking was net wat anders, maar zelfde merk dacht ik. Ze horen juist heel krokant te zijn.
Dexter einde spoilers!
Omg ik ben wederom zo teleurgesteld met het einde
Ik vond het echt goed, tot op de laatste aflevering⦠Leg me dit alsjeblieft even uit⦠Waarom hype je het fucking idee, het fucking GEVOEL dat Batista naar het politiebureau gaat komen en dat er een epic confrontatie plaats gaat vinden tussen Dexter en Batista, om het vervolgens NIET TE LATEN PLAATSVINDEN!!! WTF!!! Waarom zeg je dat die tering Batista ONDERWEG IS !!! Om er vervolgens geen ene HOL mee te doen?! Waaaaarom?! Hoe hebben jullie dit nou weer voor elkaar gekregen omg⦠whyyyyyy.
Ieder Dexter seizoen had letterlijk 12 afleveringen, en deze heeft er ineens 10? Hoezo?! Omg ze hadden Harrison gewoon moeten laten zeggen:ā Ik schiet je niet neer, maar je staat er alleen voor, RUNā, of zoiets. En dan een epic manhunt van twee afleveringen, op het einde de confrontatie met Batista en co. En BOOM je geeft de fans wat ze willen⦠WAT WAS DEZE SHIT OMG⦠I cant evenā¦
Als er een of andere gare Harrison spin off komt met Dexter als stomme geest verschijning, omg boycott het gewoon allemaal, ik kan het niet aan. IK BOYCOT HET
Vervelend maar wordt het door de verkoopster dan niet goed ingepakt ofzo? Tuurlijk kan het alsnog kapot gaan maar 2x is wel jammer
Samenvatting
Ja helemaal mee eens. Het lijkt wel alsof er tijdens het maken van aflevering 9 ineens gezegd werd āoeps, het geld is op, we doen geen 12 maar 10 afleveringen en brei er maar snel een einde aan.ā Vond het ook echt heeel unsatisfying
Spoiler
PRECIES DIT! Ik kon me ook serieus geen andere reden bedenken om niet gewoon even die scene met batista te filmen?! Als ze serieus na die scene nog hetzelfde hadden gedaan als nu, was ik al zooooveel blijer met dat einde geweest. Maar het feit dat ze je echt teasen met het idee dat dit EIN-DE-LIJK gaat gebeuren, en dan gebeurt het niet?! Echt wtf⦠Dexter heeft geluk dat Harrison hem dood schoot want serieus ik had ergere dingen met hem gedaan door dit kuteind hahhahaha
Ik heb al twee weken af en aan buikpijn⦠niet zoān pijn dat ik denk aan iets acuuts en ook niet op dezelfde plek. Wel pijn waar ik af en toe ās nachts van wakker wordt. Denk ook maar 1x een pijnstiller hoeven nemen. Weet ook niet zo goed wat ik er mee moet, heb nu maar yakult gekocht . Maar goed, daar erger ik me aan