Waar erger je je aan? #12

Mijn dikke rechterduim heeft je even applaus gegeven op deze vroege morgen :joy:

1 like

vandaag erger ik me aan bevroren aardbeien. wat is het nut hiervan, ze smaken helemaal nergens naar.

9 likes

Ik gebruik die in smoothies. Verse niet bevroren aardbeien vind ik zonde om daar in te mikken, die eet ik liever zo

1 like

Mensen die denken dat deze oorlog grappig is en jolige tiktoks erover gaan reposten op insta.

5 likes

maar waarom, ze smaken nergens naar

Ja ik snap de shock ook niet zo. Ja t is soort van Europa. Maar om nou te doen alsof dit de eerste oorlog van onze generatie is. Volgens mij is Syrië, Afghanistan en Irak ook gewoon allemaal gebeurd. Maar daar hadden we geen last van, en deze wel misschien.

Snap ook niet hoe sancties gaan helpen, volgens mij doet Putin toch wel wat ie wel.

2 likes

Niet soort van. Dit is gewoon een oorlog in Europa en ja, dat is wel een behoorlijke trendbreuk.

10 likes

Ik zie het nog niet snel gebeuren dat onze generatie soep moet maken van tulpenbollen. Verwende nesten.

4 likes

Ja maar deze is voor de meeste denk ik wel van voor hun tijd. Dat was half jaren 90 toch ongeveer? Maar dat was ook europa en hebben “we” ook overleefd.

Ik vind t echt kut voor alle mensen daar, maar voorlopig zitten wij nog veilig hier. En wie weet straks wel niet. Denk niet dat er veel is wat we kunnen doen.

1 like

Ik vind bevroren aardbeien laten ontdooien en zo eten ook echt ranzig. Van die vieze natte smakeloze dingen inderdaad. Maar in een smoothie proef ik dan wel weer aardbei. Maar misschien zijn mijn smaakpapillen gewoon raar

8 likes

Ugh moet dit ff kwijt. Ik ga dus met een vrouw/vriendin die heeeel goed kan schilderen en mega verstand heeft van allerlei technieken enzo naar een speciale schilder etc. winkel. Ik loop dan met haar mee omdat door een ernstig ongeluk ze IETS minder goed loopt, en haar spraak misschien IETS echt IETS minder is. Dus wij lopen die zaak in, en alleen maar zat die verkoopster tegen mij te praten, alsof zij niet meer bestond. Ik heb bijna 3 keer gezegd “u kunt het beter aan haar uitleggen zij weet er alles van en kan prachtig schilderen!” Hoe blijf je dat dan toch doen? Ik bedoel die vriendin waarmee ik was heeft haar verstand niet verloren. Vond het heel ergerlijk. Volgens mij merkte die vriendin daar gelukkig zelf minder van op. Na 3 keer het aangeven praatte ze idd tegen haar en keek ze haar in de ogen, wauw.

17 likes

Ja dat is echt nog voor hun tijd inderdaad. Ik heb de balkan oorlog iig niet bewust meegemaakt en de mensen die nu video’s op TikTok erover maken zijn echt nog wel een paar jaar jonger dan ik. Dus die hebben geen idee daarover gok ik.

Word ook wel een beetje moe van dat gemekker over die dienstplicht voor vrouwen de hele tijd. M’n zusje en haar vriendinnen (19 jaar) lijken echt te denken dat ze straks in de frontlinie moeten gaan staan of zo.

Ik erger me eraan dat m’n koptelefoon automatisch verbindt met m’n iPad, terwijl ik ‘m met m’n telefoon wil verbinden en die in m’n hand heb. En ik dus eerst moet disconnecten op m’n iPad maar die zit in een tas in een andere tas die bovenop het rek ligt (zit in de trein). Echt een enorm first world probleem maar waarom werkt dit zo kut.

3 likes

Dat ik per ongeluk suikercola heb gekocht ipv zero :sob:

Haha

5 likes

Aan de chaos van mijn harde schijven. Ik heb 6 harde schijven en er zit amper structuur in en ben altijd van alles kwijt. Ik moet het echt een keer gaan ordenen, maar weet niet waar ik moet beginnen. :weary:

1 like

Ik wil radio luisteren om tussendoor op de hoogte te blijven van Oekraïne nieuws, maar het fenomeen radio dj is zo intens dat ik het maar weer uit heb gezet.
Er werden net op radio 2 een soort random soundboard geluiden door de muziek heen gedraaid??

1 like

Ja ik kan ook echt niet zo goed tegen die paniek die ik om me heen zie. Alsof de volgende stap een kernbom op Nederland is. Dat paniekdenken is gewoon een beetje dom, sorry. Je hebt alleen jezelf ermee.

3 likes

dat half instagram nu “how to support Ukraine!” aan het delen is zonder ook maar een cent over te maken✨ love me some performative activism

11 likes

Ik heb radio 1 nu opstaan in de auto!

——
Ik had bij zalando geselecteerd op viscose en dat is ergens mis gegaan want de helft van mijn jurkjes is polyester. En voor de andere helft ben ik te dik :+1:t3: