Waar erger je je aan? #12

Mijn eigen stress.

Moet morgenochtend op een andere werk locatie zijn en dan gaan we voor een ochtend weg. Mijn vriend moet me brengen daarheen, hij kan erna door naar werk.
Hij heeft nu nog een bosdag van werk en is dus laat thuis. Maar moeten morgen om half 6 op om op tijd te zijn.

Ik haat dit zo erg.

1 like

Nee dan de Oekraïense vlaggen op de profielfoto’s op Facebook :+1:t2:

11 likes

Ja dat doet Zalando altijd. Ik kijk altijd nog extra in de materiaaldetails of er toch niet stiekem wel polyester in zit.

2 likes

Ik wilde eigenlijk net de mods vragen of mijn Israël vlaggetje een oekraine vlag mocht worden

Love me some slacktivism

4 likes

Denk dat het ook aan het tijdsslot ligt, zal nu wel minder zijn (hoop ik!)

Ja ook gewoon 100%. Ging al aan mezelf twijfelen. Zo zonde

1 like

Vind het ook saai dat bij sommigen het weekend ALTIJD standaard voor de partner is

10 likes

Deze aan je sleutelbos hangen en je kunt er zo de karretjes mee openen (en dat ding kun je er dus ook weer zo uit trekken)

Ook handig als je verder weg staat geparkeerd en je het wagentje aan een random persoon mee kan geven want zit toch niks in!

18 likes

Mijn Aldi had begin corona de nare gewoonte om dat wekelijks te veranderen. Altijd een verrassing of je een muntje nodig had, bloedirritant. Gelukkig zijn de mandjes terug

3 likes

Wat is een bosdag?

Misschien heb je nog wat koper om te poetsen? Neh doe je zeker niet aan hè.

4 likes

Let je op @Krabsalade

Een zeer stomme werkterm. Maar een dag dat het management team bij elkaar zit en vanalles gaat bespreken wat ze moeten bespreken.

4 likes

Ah, hier noemen ze dat een hei-dag

7 likes

Ik stond om 5 uur op zonder elektriciteit en moest nog werk verrichten. Kon nog met volle laptop en mobiel alles doen, maar moest daarna direct vertrekken naar werk. Weet dus niet of ik de enige ben in het appartementencomplex zonder werkende electro. En ik heb niet eerder in een appartementencomplex gewoonte dus weer ff niet what to do. In de meterkast stond alles uit en het zag er anders uit ten opzichte van woningen waar ik beter bekend mee ben. Straks begint mijn vakantie zonder elektriciteit. :joy:

1 like

Heb je alles wel weer aangezet in de meterkast? Vaak kan je online of telefonisch een melding doen, en ook zien of er een storing is en hoe laat deze verholpen is. Als het een gemeenschappelijke storing is knalt bij mij alleen de meterkast niet echt uit, meer als er bij mij thuis kortsluiting is geweest. Dus dan moet je hem wel handmatig omzetten (of evt stoppen vervangen) anders gebeurt er uiteraard niks.

1 like

Als mensen zeggen dat ze een hekel hebben aan kinderen dan worden er schouders opgehaald en beetje luchtig over gedaan, maar als ik zeg dat ik een hekel heb aan alle (huis)dieren dan word ik aangezien voor psychopaat. :upside_down_face:

17 likes

Deze post is echt een raadsel voor mij haha. Of is het een grapje? Sorry één dag later.

1 like

Durfde ik niet te doen. Maar straks gaat iemand even voor mij kijken en anders een storing melden. En in het ergste geval maar vanavond slapen in het ouderlijk huis. :upside_down_face:

Volwassen vrouwen die naar hun vriendinnen verwijzen als “vriendinnetjes”

19 likes