Waar erger je je aan? #12

Of nog erger: dinnetjes.
Ook erg: vrouwelijke collega’s die een stuk ouder zijn en iedere vrouw aanspreekt als ‘meiden’.

Hoi ik ben volwassen dus een vrouw. Meisje is leuk als je 16 bent.

7 likes

Oh ik gruwel ervan ja. Een collega (m) zei ook eens: “een vrouwtje van de balie” toen werd ik ook een beetje pissig.

1 like

Ik erger me groen en geel aan die douchebakjes met zuignap van de ikea. Al een paar keer opnieuw moeten ophangen en nu blijft ie helemaal niet meer hangen. Nog niet eens 1 jaar volgehouden. Echt weggegooid geld

5 likes

Vind ik 1 jaar nog lang, bij bleef ie nog niet eens 1 uur hangen, haha.

4 likes

Ik werd pas geleden door een mannelijke collega (iets jonger dan ik denk ik? of zelfde leeftijd) aangesproken met “meid”, ben nog steeds misselijk

3 likes

Mijn eigen brein :rage: en dat terwijl ik al moet dealen met de breinen van andere mensen.

1 like

Politieke partijen die nu opeens allemaal komen aankloppen om vrijwilligers te bedanken of vrijwilligerswerk te doen voor eenmalig 3 uurtjes.
Uhm waar waren jullie de afgelopen 4 jaar?

4 likes

Makelaar stuurt steeds te dure en kleinere huizen door. We gaan geen 2 ton meer betalen voor minder woonruimte en grond.

Staat weinig te koop maar reden dat we gaan is juist ruimtegebrek.

Dat die fucking appeltaartjes van de mac alweer weg zijn. En ik wilde ze net bestellen zegt die jongen ‘die heb ik niet meer maar ik heb wel kaassnacks!!’

ALSOF DAT HETZELFDE IS???

15 likes

Ik kreeg een uitnodiging voor de babyshower van een vriendin. Sowieso al haat aan babyshowers, maar deze babyshower heeft een DRESSCODE. Wtf man. En we moeten allemaal in het wit. Ik heb niets wits. Mijn kleurenpalet is depressief. :roll_eyes: Ik ga echt niet nog meer shit kopen voor een toch al mega consumentistisch festijn.

Is dit iets nieuws, dresscodes voor babyshowers?

23 likes

Heb je toevallig een wit laken? :joy:

https://www.google.nl/search?q=diy+how+to+tie+a+toga

15 likes

Ik erger me al langer dat alles steeds tijdelijk is, mega irritant. Is er een keer iets lekkers

6 likes

die story-like function op insta, wtf?

4 likes

In limburg: Mien sieskes
:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

2 likes

Mensen die kansenongelijkheid ontkennen en dan ook nog eens zeggen dat je gewoon harder moet werken of een andere baan moet zoeken zodat je ook rijk kan worden. Maar dan moet je er wel alles voor geven.
Gadverdamme wat kunnen mensen toch ontzettend kut zijn :face_vomiting:

10 likes

Hahaha bij ons betekent siees sukkel oid (midden Limburg)

3 likes

NEEEEEE DAT MEEN JE NIET?! :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry: dit is mijn zwangerschapscraving mehhhhhhh huilonnnnn

5 likes

Ehh heh hoe kan dat haha heb even dikke error

2 likes

Iemand die ik ken die uit Edam komt maar zijn identiteit is Volendams zijn en over alles zegt hij dat dat typisch Volendams is.

2 likes

Omg wat erg :cry: ja die zijn er dus niet meer

1 like