Of nog erger: dinnetjes.
Ook erg: vrouwelijke collega’s die een stuk ouder zijn en iedere vrouw aanspreekt als ‘meiden’.
Hoi ik ben volwassen dus een vrouw. Meisje is leuk als je 16 bent.
Of nog erger: dinnetjes.
Ook erg: vrouwelijke collega’s die een stuk ouder zijn en iedere vrouw aanspreekt als ‘meiden’.
Hoi ik ben volwassen dus een vrouw. Meisje is leuk als je 16 bent.
Oh ik gruwel ervan ja. Een collega (m) zei ook eens: “een vrouwtje van de balie” toen werd ik ook een beetje pissig.
Ik erger me groen en geel aan die douchebakjes met zuignap van de ikea. Al een paar keer opnieuw moeten ophangen en nu blijft ie helemaal niet meer hangen. Nog niet eens 1 jaar volgehouden. Echt weggegooid geld
Vind ik 1 jaar nog lang, bij bleef ie nog niet eens 1 uur hangen, haha.
Ik werd pas geleden door een mannelijke collega (iets jonger dan ik denk ik? of zelfde leeftijd) aangesproken met “meid”, ben nog steeds misselijk
Mijn eigen brein en dat terwijl ik al moet dealen met de breinen van andere mensen.
Politieke partijen die nu opeens allemaal komen aankloppen om vrijwilligers te bedanken of vrijwilligerswerk te doen voor eenmalig 3 uurtjes.
Uhm waar waren jullie de afgelopen 4 jaar?
Makelaar stuurt steeds te dure en kleinere huizen door. We gaan geen 2 ton meer betalen voor minder woonruimte en grond.
Staat weinig te koop maar reden dat we gaan is juist ruimtegebrek.
Dat die fucking appeltaartjes van de mac alweer weg zijn. En ik wilde ze net bestellen zegt die jongen ‘die heb ik niet meer maar ik heb wel kaassnacks!!’
ALSOF DAT HETZELFDE IS???
Ik kreeg een uitnodiging voor de babyshower van een vriendin. Sowieso al haat aan babyshowers, maar deze babyshower heeft een DRESSCODE. Wtf man. En we moeten allemaal in het wit. Ik heb niets wits. Mijn kleurenpalet is depressief. Ik ga echt niet nog meer shit kopen voor een toch al mega consumentistisch festijn.
Is dit iets nieuws, dresscodes voor babyshowers?
Ik erger me al langer dat alles steeds tijdelijk is, mega irritant. Is er een keer iets lekkers
die story-like function op insta, wtf?
In limburg: Mien sieskes
Mensen die kansenongelijkheid ontkennen en dan ook nog eens zeggen dat je gewoon harder moet werken of een andere baan moet zoeken zodat je ook rijk kan worden. Maar dan moet je er wel alles voor geven.
Gadverdamme wat kunnen mensen toch ontzettend kut zijn
Hahaha bij ons betekent siees sukkel oid (midden Limburg)
NEEEEEE DAT MEEN JE NIET?! dit is mijn zwangerschapscraving mehhhhhhh huilonnnnn
Ehh heh hoe kan dat haha heb even dikke error
Iemand die ik ken die uit Edam komt maar zijn identiteit is Volendams zijn en over alles zegt hij dat dat typisch Volendams is.
Omg wat erg ja die zijn er dus niet meer