Neee toch? Mijn vriend komt uit midden Limburg en daar is sies ook gewoon schat?
Oh ik denk dat ik dat juist wel leuk vind! Want je kunt niet zien hoeveel mensen iemands story hebben geliked toch? Volgens mij is de update nog niet helemaal uitgerold bij mij. Maar je kunt dan dus je waardering uitspreken naar iemand zonder dat het een soort populariteitswedstrijd wordt.
oh ik vind dit echt handig want dan kun je gewoon iets liken zonder gelijk te moeten reageren, veel laagdrempeliger
Gewoon zeggen dat je outfit symbool staat voor je innerlijke gemoedstoestand m.b.t. babyshowers.
āmeissieā ook nog via app. Rot op.
Ik erger me aan het woord meissie. Of wil je het hele app berichtje weten? Want die is verder niet spannend
Ohh zo. Dacht het duidelijk was haha. Bedoel vorige bericht ook niet sarcastisch ofzo (nu ik het terug lees kan het zo overkomen) maar of je het echt wilde weten.
Dat is zo hatelijk! Sommige mensen proberen daar zo veel uit te halen. Of van die lui die na 3 maanden Amerika gelijk zo praten.
Mijn ex kwam uit almere maar omdat hij dus ooit eens een jaartje (3 dagen per week) in amsterdam woonde bij zijn ex was dat zijn identiteit inclusief 3 kruisjes op zijn pols 'iK bEn AmStErDaMmEr" met zoān kut nepaccent terwijl hij klonk als Brit Dekker
Aan mijn vriend die nooit eens een paar biertjes kan drinken als ie met vrienden naar de kroeg gaat, maar altijd lazerus thuis moet komen. En probeer er maar niks van te zeggen, want dan ben ik een misgunner die hem dingen wil verbieden.
Enige wat ik vraag is of ie niet elke keer dronken thuis komt
Ik weet hoe dat voelt en vind dat super rot voor je.
Ik kon vanochtend in bed blijven liggen om āuit te slapenā. Maar mijn maag is een vieze vuile verrader want ik werd misselijk wakker van de honger. En dit heb ik dus altijd.
Heel het huis stinkt naar kak omdat mijn vriend in zn slaap 100 scheten heeft gelaten en net uitgebreid is gaan poepen.
Echt alles stinkt . En nu is hij lekker opgebokt naar de sportschool en ik zit in een kak huis.
Herkenbaar en ik vind het echt superonvolwassen en de boosheid die ermee komt kijken is niet bevorderlijk
Dat de batterij van de elektrische bus leeg is en we nu niet weg kunnen.
Ughhhhhh wanneer stopt men met bepalen wat anderen moeten dragen?
Dat er een schare imbecielen is die onderdeel waren van de ācorona is nep, overheid pakt alles af!!!ā die nu beginnen met āOekraĆÆne is nep, alleen maar zodat de overheid hier straks militairen op straat kan zetten!!!ā
Die mensen. Echt, demp er een put mee, verban ze naar een onbewoond eiland, geef ze een permanent spreek en social media verbod
Ooh gadsie. Ik ga ook weleens stappen in Amsterdam of een andere stad. Maar ik krijg het altijd aan de stok met Amsterdammers omdat ze niet snappen dat ik niet in Amsterdam woon.
Oke ik moet toegeven dat ik het soms ook leuk vind om een beetje te treiteren en dat Rotterdam een veel mooiere stad is om in te wonen. Die Amsterdammers zijn zo snel op de kast gejaagd., terwijl ze bijna nooit buiten de ring komen.
Ja wij zeggen altijd siees als je iets doms zegt hahaha
Dus ik vind het ook raar dat sies schatje betekent
Maar misschien is dit wel heel lokaal hoor
Ja dat idd. Word volwassenen en leer gewoon wanneer je moet stoppen met drinken. De sfeer hier in huis is ook echt top, ik heb zo geen zin om met m te praten. Zeker omdat we vorige week, nadat ie weer dronken thuis kwam, het er uitgebreid over gehad hebben en hij verbetering had beloofd.
Mss zei iemand het al maar ik zou deze advertenties graag gebundeld zien. Leuk om cadeau te doen voor de feestdagen ook.