Waar erger je je aan? #12

Ik weet dat het een trend is maar ik kan dit echt niet aanzien. :triumph:

17 likes

Ik snap deze trend ook niet :laughing:

3 likes

Ik moest even denken wat de trend was:
wenkbrauwen
groot haarspeldje
of dat beautyproduct

Maar het zal wel die borstelrupsen zijn.

9 likes

Zij heeft “veeg omhoog” letterlijk genomen.

8 likes

Aan dat er hier voor heel de dag een zonnetje voorspeld stond, maar die al heel de dag nauwelijks te vinden is. Had er echt even behoefte aan na al die grijze, regenachtige dagen.

1 like

Aan mezelf. Ik heb het cadeautje van een vriendin al verklapt. Wel perongeluk tho want ik had een dagje welness bedacht en toen kwam zij met jaa dat moeten we weer een keer doen.
Maar nu heb ik dus een kaartje ontworpen omdat zij van persoonlijke kaartjes houd. En nu moet ik me een week lang inhouden om niet een screenshot ervan te sturen.

Hij is zo grappig maar ik wil een real life reactie haha.

11 likes

Fucking groepsprojecten. Hele middag gewerkt aan mijn deel van een belangrijke deadline van volgende week en dan zouden we om half 7 gaan videobellen om alles samen door te nemen en te bespreken. Nou, ik ben nu een halfuur aan het wachten maar er komt niemand? Hoe kunnen 3 mensen dit nou alledrie vergeten? Ik heb de dag en de tijd gewoon goed dus aan mij ligt het niet. Had hier zelfs mijn planning op aangepast want anders was ik net gezellig met een vriendin gaan wandelen :face_with_symbols_over_mouth:

7 likes

Dat het enige tuincentrum hier in de stad voorgoed gesloten is en ik om fucking potgrond te halen dus helemaal met de auto moet.

Ik ga ZO blij zijn om eindelijk de stad uit te zijn! (Nog een maand!)

1 like

Mijn vriend heeft goedkope wodka gekocht :rage: en hij heeft daar geen last van want hij drinkt het met jus maar ik drink het zonder iets en dan proef je wel verschil

2 likes

Altijd de horror met groepsprojecten. Nooit goede ervaringen mee gehad.
Stelletje Druifluizen

3 likes

Ja godver ze verteld me nu dat ze ook niet kan wachten om mijn cadeau te geven. Ik ben pas over 2 maanden jarig hou op hoor.

Dit is mijn nieuwe lievelingswoord denk ik :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik liet een kopje kapotvallen
 net nadat ik hem had afgewassen

3 likes

Oh ik dacht dat je vriend boswachter was haha, dat hij dan een dag alleen maar in het bos aan het werk moest

5 likes

Bosdag, heidag, kantoortuin
 geloof dat kantoormensen de natuur wel missen :sweat_smile:

3 likes

De kapper heeft gisteren bij mij ongeveer al mijn krullen eruit geramd. Hopelijk kan ik het zelf nog een beetje fixen, maar mijn haar voelt nu slap aan en dat vind ik niet zo tof.

Volgende keer maar naar een krullenkapper. Wat jammer is, want waar ik normaal toe ga was heel goed, toen ik dacht dat ik slag had.

2 likes

De overbezorgdheid van mijn moeder over haar twee katten. Ze noemt ze ook “the boys” en als ze op vakantie gaat moeten we het liefst 2 keer per dag langs voor aandacht(ondanks kattenluik) en ze vraagt vaker hoe het met the boys gaat dan met mij.

Nu is ze 1 nacht weg en vraagt ze of ik langs wil gaan want ze hebben aandacht nodig en nu stuurt ze foto’s van de katten on te overtuigen. Nu stuurt ze zelfs “please” en hartjes :rofl:

9 likes

Ik zou even langs gaan en 1000 foto’s maken op allemaal verschillende plekken en als ze vanmiddag weer vraagt hoe het met de katten gaat een foto sturen en zeggen dat het goed gaat, terwijl je eigenlijk thuis op de bank ligt. :joy:

22 likes

Geef der een webcam. Kan ze 24/7 meekijken met ze :joy:

3 likes

Oh net goed zou ik denken, anders heb je mss nog overal vuile spetters van de inhoud :smiley: nuja, iets stuk laten vallen is op zich al jammer natuurlijk

2 likes