Dat het enige tuincentrum hier in de stad voorgoed gesloten is en ik om fucking potgrond te halen dus helemaal met de auto moet.
Ik ga ZO blij zijn om eindelijk de stad uit te zijn! (Nog een maand!)

Dat het enige tuincentrum hier in de stad voorgoed gesloten is en ik om fucking potgrond te halen dus helemaal met de auto moet.
Ik ga ZO blij zijn om eindelijk de stad uit te zijn! (Nog een maand!)
Mijn vriend heeft goedkope wodka gekocht 
 en hij heeft daar geen last van want hij drinkt het met jus maar ik drink het zonder iets en dan proef je wel verschil
Altijd de horror met groepsprojecten. Nooit goede ervaringen mee gehad.
Stelletje Druifluizen
Ja godver ze verteld me nu dat ze ook niet kan wachten om mijn cadeau te geven. Ik ben pas over 2 maanden jarig hou op hoor.
Dit is mijn nieuwe lievelingswoord denk ik ![]()
Ik liet een kopje kapotvallen… net nadat ik hem had afgewassen…
Oh ik dacht dat je vriend boswachter was haha, dat hij dan een dag alleen maar in het bos aan het werk moest
Bosdag, heidag, kantoortuin… geloof dat kantoormensen de natuur wel missen ![]()
De kapper heeft gisteren bij mij ongeveer al mijn krullen eruit geramd. Hopelijk kan ik het zelf nog een beetje fixen, maar mijn haar voelt nu slap aan en dat vind ik niet zo tof.
Volgende keer maar naar een krullenkapper. Wat jammer is, want waar ik normaal toe ga was heel goed, toen ik dacht dat ik slag had.
De overbezorgdheid van mijn moeder over haar twee katten. Ze noemt ze ook “the boys” en als ze op vakantie gaat moeten we het liefst 2 keer per dag langs voor aandacht(ondanks kattenluik) en ze vraagt vaker hoe het met the boys gaat dan met mij.
Nu is ze 1 nacht weg en vraagt ze of ik langs wil gaan want ze hebben aandacht nodig en nu stuurt ze foto’s van de katten on te overtuigen. Nu stuurt ze zelfs “please” en hartjes ![]()
Ik zou even langs gaan en 1000 foto’s maken op allemaal verschillende plekken en als ze vanmiddag weer vraagt hoe het met de katten gaat een foto sturen en zeggen dat het goed gaat, terwijl je eigenlijk thuis op de bank ligt. ![]()
Geef der een webcam. Kan ze 24/7 meekijken met ze ![]()
Oh net goed zou ik denken, anders heb je mss nog overal vuile spetters van de inhoud 
 nuja, iets stuk laten vallen is op zich al jammer natuurlijk…
Dit ja, en dat alles opgekocht wordt door 17 jarige jochies die ze voor het maximale doorverkopen. Was pas met mijn vriend in Antwerpen en gewoon bepaalde paren voor meer dan € 300,00 whahah echt waanzin. Ik heb ook duurdere paren maar dat zijn dan wat meer bijzondere. Niet voor standaard Dunks die je op Vinted voor max € 160,00/ € 170,00 kan kopen. Echt wat een grap.
Alle Russen morgen
Dat ik net op de metro zat met een koppel dat continu innig zat te knuffel recht voor me en een man die continu zat te hoesten net achter me ![]()
Van die hele dunne kettinkjes die al in de knoop gaan zitten als je er alleen nog maar naar kijkt. Echt niet te doen.
Heb je al eens cetomacrogolzalf geprobeerd?
Waarom? Oprechte vraag want mijn huid is ook altijd een uitgedroogd velletje.
Ik pleit voor een verbod van felicitaties in groepschats