Waar erger je je aan? #12

Dit ja, en dat alles opgekocht wordt door 17 jarige jochies die ze voor het maximale doorverkopen. Was pas met mijn vriend in Antwerpen en gewoon bepaalde paren voor meer dan € 300,00 whahah echt waanzin. Ik heb ook duurdere paren maar dat zijn dan wat meer bijzondere. Niet voor standaard Dunks die je op Vinted voor max € 160,00/ € 170,00 kan kopen. Echt wat een grap.

5 likes

Alle Russen morgen

5 likes

Dat ik net op de metro zat met een koppel dat continu innig zat te knuffel recht voor me en een man die continu zat te hoesten net achter me :upside_down_face:

3 likes

Van die hele dunne kettinkjes die al in de knoop gaan zitten als je er alleen nog maar naar kijkt. Echt niet te doen.

8 likes

Heb je al eens cetomacrogolzalf geprobeerd?

3 likes

Waarom? Oprechte vraag want mijn huid is ook altijd een uitgedroogd velletje.

1 like

Ik pleit voor een verbod van felicitaties in groepschats

52 likes

Ik heb sinds september een wrat onder mn voet maar door allemaal samenloop van omstandigheden is die pas 6 x aangestipt (mag om de week, dus had het dubbele kunnen zijn). Ene keer was het de griepprik waardoor ik 2 weken niet mocht komen, 2 x had ik corona waardoor ik 2 weken niet kon komen, vakantie van de huisarts, vakantie van mij. En ondertussen doet dat stomme ding pijn en kan ik weer niet bellen voor een afspraak want ze zijn op vakantie.
(niks tegen m’n huisartsenpraktijk trouwens, maar haat aan die wrat wel)

Vraag je verzekeraar anders om hulp, die kunnen soms nog wat regelen. Anders even vragen op welke dag ze weer nieuwe inschrijvingen accepteren, soms is dat 1 bepaalde dag. Dan worden alle verhuisde/overleden patienten officieel uitgeschreven en hebben ze weer plek.

4 likes

Omg herkenkaar, ik vroeg een keer om ijsbergsla en hij kwam terug met thaise roerbakmix wtf

9 likes

Dat ik moet werken terwijl het mooi weer is.

5 likes

Dat ik een cursus van 2.5 uur midden op mijn vrije dag heb.
En ik ook nog naar de locatie 35 minuten verderop moet

3 likes

Er zijn mensen in de straat flink aan het ouwehoeren. Ik kan het gesprek prima volgen, terwijl ik binnen zit met dichte ramen :unamused:

2 likes

Wel een wat duurdere optie, maar ik gebruik veel producten van dermalogica. Nu in de winter gebruik ik een laagje melting moisture masque. Officieel dus een masker, maar ik gebruik m gewoon met een dunner laagje als creme. M’n huid is heel vochtarm en dit houdt het in de winter nog een beetje rustig

2 likes

De enige container in mijn straat die nog in gebruik is zat een vuilniszak in vast. Overal lagen vuilniszakken lekker te meuren in de zon :nauseated_face: ik zag een rat lopen en ik moest zelf 15 minuten lopen tot ik bij een container kwam die in gebruik was en die niet vast zat.

Nooit meer tickets kopen zonder professionele organisatie er tussen. Dit was via insta van artiest zelf en dan een 06nummer van het management denk ik. Klinkt heel shady haha is misschien dus ook.
Kan niet meer omdat ze het hebben verplaatst, zou geld terug krijgen maar nog steeds niks.
Communicatie om te kopen ging rap maar terug krijgen niet. Verplaatsing kwam ik ook door de insta achter ipv een mail.
Kaartjes zouden ook per mail moeten komen.

Het is niet veel geld maar nu principekwestie, en wat ik terug krijg ga ik doneren aan vluchtelingenstichting

1 like

Je kunt zelf bij de drogist ook van dat aanstipspul kopen! Dat doe ik als ik een wrat heb, ga er echt niet mee naar de huisarts. Kun je het gebruiken wanneer je wilt en zit je niet vast aan een huisartsafspraak.

2 likes

Plannen die ineens last minute gewijzigd worden. Ik snap het volkomen, maar ik erger me er wel aan.

3 likes

Schermbeschermers die je er nooit op kan krijgen zonder fucking luchtbubbels.

4 likes

Kutzooi salon B Arnhem is ineens gestopt en ik weet niet meer wie mijn haar daar deed dus kan haar ook niet vinden ?!?! Nu moet ik een nieuwe kapper zoeken bah