Waar erger je je aan? #12

Ugh, same hier in Alkmaar. Ik ga de ligstoelen bij het haren wassen het meest missen tbh

3 likes

Vraag me ook af hoe het nou precies zit want vgm huurden de kappers een stoel bij salon B en waren ze eigenlijk zzp’ers dus zouden ze dan hun klantenbestand niet mogen meenemen naar een andere zaak?

1 like

Nee mag eigenlijk niet inderdaad. Ze mogen sowieso als ze weggaan daar een jaar lang niet binnen zoveel kilometer van die zaak werken. Maar weet niet of dat ook geldt als de hele vestiging ophoudt te bestaan

Echt belachelijk, eerder was via de website hun persoonlijke insta gelinkt maar kan daar nu niet meer op komen

2 likes

Heb je niet nog ergens een bevestigingsmail waar de naam in staat?

2 likes

Mehh ja mijn kapster daar was al gestopt. Maar geen idee waar ik nu heen moet, zij knipte het zo goed :sob:

1 like

Ja dat had ik ook al heel lang, de andere meiden knippen echt niet zoals zij. Had jij ook Jessy?

1 like

Mijn lippen zijn echt crusty as fuck, geen idee waarom want was de hele winter gewoon prima maar wellicht vanwege temperatuurswisselingen ofzo. Dus nu lush lipscrub & een lippenbalsem die ik hier aangeraden zag worden aangeschaft en hoop het daarmee iets te fixen.

5 likes

Ik had Denise. Volg haar wel op insta dus misschien kom ik erachter waar ze evt. gaat werken over een tijdje. Als dat in de buurt is kan ik heen haha

1 like

Nee daar staat geen naam bij helaas :frowning: maar goed mocht iemand hier het weten, salon B Arnhem en zijzelf had krullen en kwam geloof ik uit Brabant

1 like

Ik vind de lippenbalsem van de rituals echt heerlijk. Wel minty dus brandt wel beetje, maar verder :heart:

1 like

Misschien kan je d’r vinden als je naar de Salon B Arnhem locatie gaat op insta en kijkt of ze ooit een foto heeft gepost met die locatie? Of een andere kappee vinden die bij die locatie werkte en dan kijken wie diegene volgt

2 likes

Maar dat is toch niet van die bevriesvloeistof? M’n pedicure en de assistent zeiden allebei dat dat eigk weinig deed.

2 likes

Jaaa!! Wat slim dankjewel het is gelukt

7 likes

Ik ben een poos geleden overgestapt van daar naar de beautyfabriek. Heeft een vestiging in Doetinchem en Apeldoorn. Wel wat verder rijden maar ook echt goede kappers! Over Sanco in Velp hoor ik ook goede dingen maar daar ben ik zelf nog nooit geweest.

Ik ben vrijwilliger voor een dierenopvang en ik doe opvang van kittens die nog heel jong of ziek zijn en dus zorg nodig hebben. Elke keer moet je dan een formulier invullen en kan je precies aanvinken welke kittens je wel/niet kan ontvangen. Ik heb dus gemeld dat ik geen kittens in huis kan nemen met een besmettelijke ziekte. Ik heb geen extra kamer vrij en ik heb zelf ook 2 katten en die ga ik natuurlijk niet bloot stellen aan ziektes.

Maar ik kreeg nu al voor de 3e keer een smsje over kittens met een besmettelijke ziekte (luchtweginfectie, ringworm en nu schurft) terwijl ik elke keer uitgebreid heb uitgelegd waarom ik dit niet wil. Echt zo vervelend want ik voel me elke keer zo voor het blok gezet en ik voel me dan schuldig dat ik nee zeg.

1 like

Ik heb vandaag twee tattoos latten zetten waardoor ik links een zere arm heb en rechts een zeer been. Maar ik ben super moe en kan nu niet lekker slapen :persevere: (eigen schuld enzo, maar toch)

4 likes

Ik ging een pakketje ophalen (bol bestelling) en blijkt nu dat het 2 pakketjes waren en die vrouw gaf me er maar 1. Terwijl ze de pakjes sorteren. Niet helemaal haar schuld natuurlijk maar wel heel irritant want juist het product wat ik wilde ligt nu nog op het postkantoor

3 likes

Dat ik lichamelijk reageer op alles wat er gaande is de wereld, dat ik zo een angst voel ik dat ik een knoop in mijn maag heb, misselijk ben en dus geen hap door mn keel krijg, mn darmen van slag zijn en ik amper kan slapen.

Ik heb al heel de dag bewust geen nieuws gekeken, de nieuwsapps van mn telefoon verwijderd en alleen maar netflix of een andere streamingsdienst aan. Ik ben ook gewoon bang om nu naar bed te gaan, omdat ik bang ben dat ik weer niet kan slapen.

Misschien een rare ergernis, alsof ik me niet druk mag maken over wat er speelt, maar ik erger me er vooral aan dat het lichamelijk zoveel met me doet.

11 likes

Misschien zit je helemaal niet op tips te wachten, skip dit bericht verder dan.
Maar ik herken je verhaal, vooral voor het slapen is echt zo’n pieker moment.
Wat mij helpt is om een simpel spelletje te doen op mijn telefoon, waarbij ik wel een beetje moet nadenken.
Bij netflix enzo ga ik alsnog piekeren, maar bij zo’n spelletje niet.

Op dit moment vind ik ā€˜Energie: Anti-Stress Lussen’ heel fijn. Ik zet dan mijn telefoon op vliegtuigstand (want dan krijg je geen adds) en dat speel ik tot mijn ogen bijna dichtvallen.
Misschien helpt het een beetje :heart:

7 likes