Waar erger je je aan? #12

Kapper update: heb haar gedmt en kon meteen een afspraak maken! :partying_face:

9 likes

Wat fijn! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik heb thuis nog een halve pizza in de koelkast die ik als lunch mee wilde maar die ben ik dus VERGETEN

17 likes

Bij mij werkte het wel heel goed, en mijn man heeft het ook al eens gebruikt. Het voelt ook hetzelfde aan, dus volgens mij is het gewoon hetzelfde. Als ik zoek op de Etos-site krijg ik diverse opties. Sommigen zijn inderdaad een soort gel of zo, maar er staat ook bevriezingsspul tussen.

2 likes

Mag m’n arm iets minder vaak uit de kom gaan alsjeblieft? Hyperlaks zijn is fucked up.

3 likes

Ik hou meerdere emailboxen bij op mijn stage maar iemand opent steeds emails zonder ze te beantwoorden, en zet ze dan niet meer op ongelezen en dit vind ik zo irritant. Zo veel moeite is het toch niet

4 likes

Angstzaaierij.
Ik volg een kapper hier in Antwerpen die ontdekt heeft dat er lilial in Olaplex zit en dat lilial sinds kort verboden is. Van die gelegenheid moest hij natuurlijk effe gebruik maken om Olaplex te kakken te zetten (want hij verloopt geen Olaplex). Maar lilial zit in héél veel cosmetica. Dus ik zeg effe “hey da’s nie genuanceerd want 
”

Krijg ik het antwoord “Leuk dat je zo goed op de hoogte bent” :smiling_face_with_tear: Zo fucking typisch he. En toen noemde hij me een grammar nazi terwijl ik het nergens over zijn (slechte) grammatica heb gehad :smiling_face_with_tear: Big dumb energy :smiling_face_with_tear:

7 likes

Wow wat een reactie joh, alsof er bij hem meer dwars zit lijkt wel

3 likes

Ik wil dit op een t-shirt voor mijzelf

Maar serieus, wat is die vent een lul de behanger.

2 likes

Ik word zo moe van iedereen vandaag hù. M’n moeder vindt het weer eens nodig om commentaar te leveren op m’n eetpatroon terwijl ik al 100x heb aangegeven dat ik m’n best doe om eetbuien te voorkomen en haar commentaar echt averechts werkt. En m’n vriend kon wel het hele weekend feesten en caravallen met z’n vrienden, maar ligt nu zielig ziek te zijn in bed terwijl we weken geleden een paar dagen Antwerpen hadden gepland voor deze week. Echt klaar mee.

Zag dat AustraliĂ« weer open is voor visums. Als ze zo door gaan met z’n allen boek ik echt een enkel ticket en kom ik voorlopig niet meer terug.

11 likes

Ik vertelde tegen een vriendin vandaag dat ik vorige week voedselvergiftiging heb gehad en haar eerste reactie was ‘quick weight loss’. STOP hiermee echt. Wie zegt dat ik ĂŒberhaupt wil afvallen.

9 likes

Omg mijn buren ook. Oké, gelukkig pas weken ipv maanden. Maar echt, hoeveel kun je boren??
Gelukkig zijn ze gestopt met boren na 19:00u savonds sinds we aangegeven hebben dat ons kind er overstuur van raakte en niet ging slapen, heel fijn dat ze daar rekening mee houden.
Hopelijk stopt het bij jou gauw

vega shoarma van ben cohen offf sabich van bar kauffman

1 like

maar sabich is geen falafel, dit is veeelll lekkerder (als je ei eet). maar erwten zijn ook chill

4 likes

Welja ik denk dat hij gewoon zijn eigen producten wilt verkopen terwijl iedereen verknocht is aan Olaplex :sweat_smile:

“Leuk dat je zo goed op de hoogte bent” haha ja man moet je ook eens proberen voor je laster op je Stories zet.

4 likes

Veggie mckroket

7 likes

McFlurry snickers is ook weer terug btw. Mocht je nog overtuiging nodig hebben

2 likes

Wasda?

1 like

Ik heb eindelijk weer eens wat ‘gewonnen’ bij de postcode loterij, maar dan zijn het kaartjes voor de Tina Turner Musical. Ik erger me al weken dood aan die tv-reclames haha

8 likes

Ik lig net in bed en ik hoor ineens een keiharde knal buiten. Zijn ze ineens aan de weg aan het werk?! Welke idioot heeft dit voor dit tijdstip bedacht.
Er zit een man vrolijk in een wagentje stenen uit de weg te scheppen en in een bak te kiepen (dat was dus de harde knal). Ze zijn dus ook echt net pas 10 minuten geleden begonnen want daarvoor heb ik niemand gezien of gehoord.