Waar erger je je aan? #12

Ja klopt meestal op snelwegen en zo toch? Maar dit is echt midden in de stad.
Ze doen hier savonds/snachts ook wel eens dingen, maar niet die zo luidruchtig zijn, meestal kleine dingen aan de trambaan en zo. Deze meneer is nog steeds met stenen aan het gooien :sweat_smile:

Baby was echt vroeg wakker, vriend bleef liggen terwijl het mijn eerste vakantiedag is. Dat vond ik al kut. En toen dacht ik nou dan maak ik een lekker ontbijtje voor mezelf. Zet ik een pan op het vuur om eieren te bakken. Zijn de eieren op :rage::rage::rage::rage:

En dadelijk komt de schoonmaker dus moet ook nog opruimen overal

2 likes

Ugh iemand in de trein is alleen maar aan het niezen en z’n neus aan het ophalen en m’n directe collega is ook constant aan het hoesten en niezen. En dan zo dom giechelen: is geen Corona hoor heb een sneltest gedaan!! Ja leuk maar ik hoef je verkoudheid ook niet. Ik had gehoopt dat mensen nu gewoon thuis zouden blijven met dit soort klachten :weary:

3 likes

Ik mag daar echt niet mee thuisblijven van mijn werk hoor. Negatieve test betekent gewoon komen werken.

12 likes

Dan kan ik het hele jaar wel binnenblijven

15 likes

Dan zou ik echt nooit meer buiten kunnen komen met een baby op de opvang (= 1 doorlopende stroom aan snot). Ik vind het wel netjes nu om dan als verkouden persoon nog een mondkapje te dragen overal, ook waar het niet meer hoeft. Zou het niet raar vinden als dat sowieso meer gebruikelijk wordt.

2 likes

Dat ik te ziek ben om te doen wat ik wil (naar een museum op een uur rijden), maar niet ziek genoeg dat ik echt niks kan

En dat de laatste tijd mijn oreo’s steeds al helemaal gebroken zijn als ik ze uit de verpakking haal

3 likes

Nouja misschien moet ik dan niet zo oordelen over mensen in de trein omdat niet iedereen thuis kan of mag werken idd. Dat perspectief vergeet ik soms. Maar van ons wordt nog steeds verwacht dat we in ieder geval de helft van de week thuiswerken en ik vind het dan gewoon suf dat je met je constante gehoest mensen aan gaat steken in een muf kantoor waarvan je ziet dat alle 4 bureaus gereserveerd zijn.

3 likes

Nog eentje waar mensen niet aan denken (ik ook niet tot het me overkwam): er is medicatie waar je als bijwerking droge hoest van krijgt. Ik hoest dus al maanden de longen uit mijn lijf maar ik ben niet verkouden/corona/griep

1 like

Ja maar hoest hoeft ook niet altijd iets besmettelijks te betekenen he. Ik hoest altijd door slijmvorming. En probeer t te doen als er niemand in de buurt is maar ja soms moet t omdat ik anders als een niet startende motor ademhaal. En hetzelfde geld voor niezen.
Vond de mondkapjes ook wel lekker want dan hoefde ik me niet schuldig te voelen als ik hoestte want stel ik heb wel iets verspreid je t wel natuurlijk.

1 like

Aan onze buren. Wij zijn vorig jaar verhuisd en onze buren aan 1 kant zijn zo nieuwsgierig, echt verschrikkelijk. Het is ook een beetje een raar stel. Zodra er iemand bij ons voor de deur staat of wij buiten in de voortuin iets in de schuur doen staan ze ook buiten. Gisteren kwam er een vrachtwagen met spullen voor ons, en wij waren de spullen naar binnen aan het brengen en dan staat ze er meteen naast en gaat ze vragen stellen. Sorry maar je ziet toch dat we bezig zijn? Ik kan dan ook niet aardig doen, mijn vriend vind dit weer asociaal van mij. Maar ik vind ze gewoon zo irritant.

5 likes

Ik deel die ergernis volkomen. Als je niet aanbiedt om te helpen, hoepel dan maar op.

4 likes

Er komt een grote renovatie in de flat. Al vanaf het begin hebben we gemeld dat ik een beperking heb en een tijdelijke slaapplek wil. Prima, maar dat moest ik later nog eens melden. Afgelopen maand nog een keer gemeld en toen weer niks gehoord.
Nu zijn er buren (zonder beperking of andere ongemakken) die dus een ruilwoning hebben gekregen en ik dus niks. Ik zit al een jaar in de stress potverdorie klootzakken

7 likes

Dat mijn SI gewricht moeilijk doet waardoor ik slechter loop, zit en lig.
Alles doet zeer verdomme

1 like

Oke, mijn moeder heeft gebeld en we hebben niks gekregen, want mijn beperking is niet zichtbaar.

1 like

Damn want een beperking is altijd zichtbaar ja… stelletje eikels daar! Kun je een klacht indienen?

3 likes

Ze gaan het bij de woningbouw melden en we hopen op een plek

1 like

Hopelijk fixen ze alsnog wat voor jullie! Hoe stom en kortzichtig ook…

1 like

Ben volledig ongesteld geworden door mijn pil heen. 6 dagen te vroeg.

1 like

En weet je waarom je buren wel wat hebben gekregen dan??