Pubers.
Ik ging een online bestelling ophalen bij de Hunkemoller. Medewerkster was al helemaal over the top nepenthousiast, maar ze zag in de bevestigingsmail die ik moest laten zien dus m’n voornaam en toen ging ze die echt in ELKE zin gebruiken?
‘Ah ja, ik zie het Acquiesce! Ik ga het even voor je pakken Acquiesce, ik ben zo terug! Daar ben ik weer, wil je het ook gelijk passen Acqueisce? Nee, neem je het zo mee? Ok, vergeet het bonnetje niet Acquiesce! Hartelijk dank voor je aankoop Acquiesce en nog een hele fijne dag toegewenst!’
Hahaha dat heeft ze waarschijnlijk op d’r klanthousiast cursus geleerd
Wat een Amerikaanse bedoening
Ja Jannie denkt dat ze bij de Victoria’s Secret werkt ofzo
Net zo erg als klanten die jou de hele tijd bij je naam noemen om hun zin te krijgen
Ik zie nu een vrouw op middelbare leeftijd voor me met tering grote Victoria secret vleugels op haar rug
Ugh, dit komt altijd zo gemaakt over. Niemand doet dit toch uit zichzelf? Als dates dit doen wil ik ook altijd wegrennen. Sowieso dat ze dat uit zo’n Jordan Peterson achtig boek hebben ofzo.
Ik was ook zo in de war dat ik uiteindelijk HAAR ging bedanken??
‘Dank voor je bestelling Acquiesce!’
– Ja dankjewel!
Ik erger me inmiddels echt dood aan gedoe rondom een factuur. Zou helemaal geen factuur moeten behoren te krijgen, klopte ook zou opgelost worden, maar krijg toch nog steeds aangepaste facturen binnen nog. Daarbij wordt wel het bedrag steeds lager, maar gaat me inmiddels om het principe dat ik niet voor iets wil betalen dat niet heeft plaatsgevonden. En dat als er al 3-4x telefonisch gezegd is dat het recht gezet gaat worden ik niet alsnog een bedrag wil betalen omdat jullie die factuur niet goed aanpassen. Zoveel onnodige tijd en energie in gestoken nu al
Mijn man rijdt standaard te hard en krijgt nooit boetes. Ik ben vorige week zo aardig geweest om hem rond middernacht op te halen zodat hij wat kon drinken en voor wie ligt er nu een boete op de deurmat? Ik reed 58 waar je 50 mocht, dus het valt mee, maar ik erger me eraan dat ik meteen gestraft word en hij nooit
Stuur een factuur terug met de uren die je erin hebt gestoken. Zo irritant als je maar erachteraan moet blijven gaan.
Dit is zo herkenbaar. Echt hatelijk. En dan ook voor maar een paar km idd.
Ik had echt zin Pretty Little Liars verder te kijken na het werk. Is het per vandaag van Prime af
Dus wilde dan maar de laatste aflevering van Spartacus kijken die ik eigenlijk speciaal had bewaard voor later vanavond. Heeft Netflix die per vandaag verwijderd. Wat is dit
Sowieso ook echt stom dat Pretty Little Liars nu ineens nergens meer te kijken is. Vind dat wel een lekkere wegkijkserie, ook al heb ik hem al gezien helemaal.
Eerst van Netflix af en nu ook al weer hier.
Ja daarom kijk (keek ) ik hem ook. Ik vind het lekker om dit soort makkelijke wegkijkseries tijdens het borduren oid op de achtergrond aan te hebben. Ben er wel eerder eens aan begonnen maar had de laatste twee seizoenen nog nooit gezien.
Hoop dat het binnenkort weer ergens op terugkomt. Voor nu maar op zoek naar iets anders
Haha andersom kan het ook, ik heb per werkdag minimaal 2 klanten die hetzelfde doen. Bedankt voor je hulp ;kijkend naar naamkaartje; Stofdoek/Een hele fijne dag Stofdoek/Hallo Stofdoek, ik heb een vraag/je hebt ons goed geholpen, Stofdoek. Het zijn ook bijna altijd oudere mensen, wat het vaak wel aandoenlijk maakt maar soms voelt het nogal persoonlijk hahaha. Maar goed, ik weet vaak ook alles van de klant met orders boeken (e-mail, telefoonnummer, adres etc) dus die voornaam van mij valt in het niet
Dat ik echt op mijn eten wil letten omdat ik mn pre baby lichaam weer terug wil maar het zit zo in mijn systeem om iedere dag chips te eten
Inderdaad vreselijk! Ik was laatst bij TK Maxx en de medewerker was ook zo verschrikkelijk enthousiast, ze maakte mijn geurkaarsen open en toen ging ze ruiken en me complimenteren met mijn keus, en ze ging een boek helemaal doorbladeren. Echt geen zin in, laat me gewoon betalen.