Heb anti klitspray gekocht voor mijn haren. Het werkt goed maar het ruikt echt niet lekker. Heb net mijn haren gewassen en nu zit er zo’n muffe lucht aan
Misschien een beetje parfum op je borstel spuiten en dan je haar borstelen? Als je niet teveel gebruikt lijkt het me niet perse heel schadelijk voor je haar.
Een man zat mij gisteren in de trein de gehele treinreis aan te staren via de weerspiegeling in het raam.
Dit heb ik echt niet gemist de afgelopen twee jaar.
Ik wilde er eigenlijk iets van zeggen, maar uiteindelijk toch niet gedaan. Wist ook niet wat ik moest zeggen naast: “WTF ZIT NIET ZO TE KIJKEN!!!” Heeft iemand een betere optie voor me voor de volgende keer?
Hele lelijke gezichten gaan trekken
Ik dacht vanochtend “kom, het is niet koud, ik doe een jurkje aan en neem geen jasje mee”. Heeft iemand op kantoor gisteravond mn blower uit gedaan en is het ijskoud op mijn werkplek.
Pakje kauwgom mee en dan kauwgombellen gaan blazen.
In je neus gaan peuteren en doen alsof je het opeet.
En hem ook wat aanbieden via het raam!
Dat je boeken verkoopt, eentje op een zaterdagmiddag verkoopt (nieuw, nooit gelezen), die op maandag opstuurt en dat de ontvanger dan 4 sterren voor de staat van het boek geeft en 3 voor verzenden???
Is goed meid, zal het de volgende keer hoogstpersoonlijk met mijn privéheli komen brengen Ben toch verdomme geen bol.com met voor 23 uur besteld morgen in huis
Ik vind deze filmpjes vaak wel chill. Al laat ik die contour en oogschaduw enzo wel achterwege want daar zijn mijn skills te slecht voor.
Je kunt ipv al die 100 basislagen ook gewoon beginnen met een goede BB cream, dat is altijd goed. (Nars Radience nog wat is fijn en heel natuurlijk.)
edit: Oh nvm, zie nu pas dat dit het ergernissentopic is, volgens mij vroeg je hier helemaal niet om.
Een buurkind is al 2 weken iedereen dag met een bal aan het stuiteren voor/tijdens/na avondeten. Ik geef m credits voor uithoudingsvermogen want hij houdt t makkelijk 2 uur vol. Maar ik word gek van dat geluid. Het galmt ook zo lekker tussen de huizen hier.
Het is weer eens ijskoud op kantoor. Ik haat dit zo, kachel zal weer eens niet werken.
Heb al een vest aan en een heater aangesloten. Ik ga zo wel op zoek naar een andere werkplek.
Veel beterschap! Hier hetzelfde…
Pesters. Naast de sportschool zit een vmbo school en 1 van die kinderen werd helemaal vol gescholden.
Ik heb geroepen dat als ze nog een keer iets zeggen ze naar mij moeten komen en het nog eens mogen herhalen. Ze renden weg.
Angstzweet liep echt overal maar ik had het vroeger ook fijn gevonden als iemand voor me opkwam…
Kun je de huisarts dan niet online bereiken?
Dat doe je jezelf niet aan. Gewoon bellen op jet moment dat jij dat kan, je doet het goed genoeg! Heb je wel eens een tens geprobeerd? Er was er laatst een bij de Lidl.
Ew mijn sportschool gaat van die shady bloedtesten aanbieden
oh nee straks blijkt je darm lek
Aan mensen die al een nieuwe hap eten in hun mond doen terwijl die nog vol zit van de vorige hap. Zo onsmakelijk.
Mensen die ervan uitgaan dat iedereen net zoveel op de bank heeft staan als zijzelf.
“Daar heb ik het geld niet voor”
“Oh maar het is niet zo duur, voor een paar duizend/honderd heb je er al één”
Alsof iedereen even een paar duizendjes te besteden heeft? Het is nog irritanter iemand men “k” zegt in plaats van “duizend”.