Ulg het ging vandaag zo goed op t werk. En nu achter elkaar fouten. Dan heb ik er gewoon geen zin meer in.
Van sommigen wel en van anderen niet, maar zelfs een buurvrouw zonder beperking (of andere medische reden) heeft er 1 gekregen. Haar reden was vanwege werk, maar daarvoor hebben ze een tijdelijke werkplek. Dus het is allemaal wel apart geregeldâŠ
Ik heb een paar maanden geleden een pak gekocht bij NA-KD en ik had de eerste dag die broek al verneukt met strijken
Nu net een nieuwe broek gekregen van dat pak en het is een compleet andere stof. Terwijl het artikelnummer hetzelfde is
Ik ben ook zoân ontzettende mierenneuker daar in dat ik dat jasje ook niet meer wil dragen.
Tering hello fresh die een uur later komt maar ik wil gewoon om half tien naar bed. En ik ben al dagenlang misselijk, steeds door heftige geuren zoals was of douchegel
Ik had drie dingen besteld bij een webshop (gewoon één winkel, geen losse verkopers bij bol oid) en nu komt het in drie verschillende pakketten aan. Ik wou dat je bij webshops de optie kon kiezen âalles mag in één pakket en het is niet erg als het een paar dagen duurt.â Zoveel onnodig verpakkingsmateriaal en extra pakketjes voor de bezorgers dit.
Hahaha this is me
Ik ben zoooo geirriteerd door mijn manager. Gisteren had ik een etentje met mijn (werk) team. We hebben sinds een week nieuwe stagiaires, jongens van 18 jaar, en een nieuwe collega, een vrouw van 25/26.
Nou heeft de nieuwe vrouwelijke collega openlijk over haar seksleven lopen vertellen waar de twee stagiaires naast zaten. Niemand vroeg ernaar, ze gooide het gewoon op tafel. Sowieso al niet de bedoeling natuurlijk, maar al helemaal niet waar 2 jonge stagiaires bij zitten.
Ik vertelde dit net aan mân manager zodat hij o.a. met de jongens kon gaan praten, maar hij doet er super luchtig over? âOh ja dit zijn wel stoere jongensâ of âhebben ze ook eens wat insightâ etc. En over de vrouwelijke collega ook alleen maar dat ze âgewoon een grote mond heeftâ, âniet iedereen is zo prive als jijâ.
Ben echt pissig. Zo ga je toch niet om met dit soort dingen?! Of ben ik hier te serieus in? Snap er niks van.
Dat ik de halve stad door moest fietsen voor een PCR test terwijl ik dus ziek ben. Lig echt uitgeteld op bed nu, helemaal buiten adem en mn longen doen pijn
Maar wat zou er dan gezegd moeten worden tegen die jongens?
Weet niet hoe expliciet de woorden van die vrouw verder waren, maar wat zou hiermee gedaan moeten worden?
Die opmerking dat niet iedereen zo privé is als jij is wel echt naar.
De woorden waren redelijk expliciet. En ik zou zelf een stukje aftercare in deze wel belangrijk vinden, want dit is hun eerste ervaring met een werkplek anders dan een supermarkt, en ze werken nauw samen met de vrouwelijke collega.
Dus ik vind dat er wel even gezegd kan worden tegen de jongens dat dit geen normale dingen zijn, en of ze zich er nog wel fijn bij voelen om met haar samen te werken. En tegen haar dat dit soort dingen niet ok zijn om te delen als er niet om wordt gevraagd.
Misschien bekijk ik het teveel vanuit mezelf, maar als een collega (mannelijk of vrouwelijk) mij openlijk verteld over zijn/haar seksleven (zonder daar over te vragen), dan zou ik me er niet meer fijn bij voelen om veel met diegene samen te werken. En als de vrouwelijke collega een man was geweest en de jongens meiden, dan was het waarschijnlijk een stuk zwaarder opgenomen.
Stomme Macbook updates die al de hele dag duren en waar ik 19 GB ruimte voor vrij moest maken. Ik kan niet eens mân werk opstarten zo.
Wel echt aardig dat je zo om ieders welzijn denkt. Kan me ook voorstellen dat het dan een domper is als management het weghoont.
De precieze situatie is nog steeds wat onduidelijk voor me. Wat hierin ânormale dingenâ zijn, verschilt denk ik wel. Met de kanttekening dat seksueel grensoverschrijdend gedrag nooit normaal is. Sommige opmerkingen vallen daar zeker onder lijkt me, maar lastig in te schatten of dat in deze situatie gebeurd is.
Veel mensen vinden elkaars seksleven een amusant gespreksonderwerp. Ik zou het prima vinden om te bespreken, maar wel alleen met een select gezelschap en niet zo snel met collegaâs. Of in ieder geval met de meesten niet. Als er maar geen toespelingen gemaakt werden. Maar puur het onderwerp âsekslevenâ zelf? Wel leuk om over te hebben.
Vond je haar opmerkingen seksueel grensoverschrijdend? Dat zou voor mij namelijk niet meer vallen onder ânormale dingenâ. Hoe reageerden de jongens zelf? Is er een machtsverhouding?
Aahw helaas pindakaas vrije dag in t zonnetje
Ik koop altijd deze. Zijn fijne vlokken en vind de prijs ook wel oke
AH Volkoren havermout fijne vlokken reserveren | Albert Heijn
Menstruatie krampen
Deze vond ik ook echt jaren de beste.
Maar ze zijn anders tegenwoordig? Heel âhardâ ook na 20 minuten pruttelen.
Nu maar quaker havermout. Zeker lekker (en amper harde schilletjes)
In het ziekenhuis willen ze graag dat je nog een mondkapje draagt. Snap ik, zeker net zo na carnaval. Ziekenhuis voorziet daarin. Ben vandaag aantal keer naar binnen/buiten gelopen en al meerdere malen flinke discussies met de gastvrouw meegemaakt. Ook gewoon mensen die boos worden en beginnen te schelden op de simpele vraag âzou u een mondkapje willen dragenâ. Je bent in een ziekenhuis, vol zieke en verzwakte mensen.
De psychiater die vorige week in haar agenda gezet heeft dat ze medicatie uit zou schrijven (voor donderdag, dus vandaag) en het nu alsnog vergeten is.
Ik heb hooikoorts en ik zit op kantoor met het raam open (want ik ontvang mensen en wil ventilatie) en nu is er ergens iemand gras aan het maaien en ik voel mân neus zich echt klaarmaken om te gaan protesteren tegen fucking pollen.
Love seizoen drie van nee ik heb geen corona ik heb hooikoorts.
Dat mensen mij allemaal dingen gaan vragen alsof ik alles regel in dit huishouden. Echt vreselijk heb net tegen iedereen geĂŻrriteerd gedaan op whatsapp en reageer nu op niemand meer