Die fucking coffee company met hun 3,95 voor een kaneelbroodje. Lijers
Ik erger mij aan mezelf dat ik elke ochtend ergens voor 7.30 begin met werken om dan tussen 15.30-16.00 klaar te zijn, maar vervolgens zit ik elke dag veel langer te werken en voel ik mij zelfs schuldig als ik “vroeg” offline ga.
Met dat thuiswerken voelt het echt alsof ik er meer op let. Ben ook zo gefocust op bijv mijn groene status op teams terwijl ik op kantoor me geen moment druk kan maken over of ik nu op afwezig sta of niet.
Ik gaf inderdaad niet zoveel informatie, sorry! Persoonlijk vond ik ze grensoverschrijdend, ook omdat ze naar hun seksleven vroeg, terwijl de jongens duidelijk oncomfortabel waren en het niet over seks wilde hebben. Zij vertelde verder o.a. uit het niets met hoeveel mensen ze naar bed was geweest, wat ze lekker vond, dat ze dit en dit eens moeten proberen enz.
Ik ben het met je eens dat het een amusant gespreksonderwerp is, ik bespreek het zelf ook met vrienden. Maar vond het in deze setting not done en hoe m’n manager reageerde al helemaal not done.
Was vanochtend even heel erg in m’n emotie en geirriteerd, merk dat jouw ‘neutrale’ berichten goed hielpen om het wat anders te bekijken!
Dus een vrouw van 26 vraagt naar het seksleven van jongens van 18 jaar.
…wat duh fack
Ik vind het ook echt bizar hoor. Stel je eens voor dat je ergens als stagiair binnen komt en dit is het eerste informele gesprek binnen een bedrijf wat je meekrijgt en je wordt er ook nog in betrokken. Als toeschouwer zou ik me al ongemakkelijk voelen, maar als er dan ook nog vragen aan jou worden gesteld: nee, niet oke.
Ik heb dat zelf als stagiaire ervaren. Was echter niet mijn eerste week oid. Maar als 17 jarige in een mannenbedrijf waar ineens de vraag gesteld wordt: hoe is de seks?
Ik wist niet wat ik er mee moest toen.
Ja dat is toch fucking intimiderend. Ik zou de dag erna met buikpijn terug gaan en die bewuste persoon proberen te vermijden. En maar leuk meelachen, want machtsverhouding en hiërarchie. Bah. Word er boos van.
Ik heb toen nooit echt het besef gehad. Dat kwam later pas.
Was samen met 1 medewerkster ook enige vrouw op de productie vloer.
Het is meer achteraf dat ik erover ben gaan nadenken e.d.
Ik heb als co-assistent ook fucking rare dingen meegemaakt (opmerkingen/uitspraken, niet fysiek, thank god), misschien dat het me daarom zo triggert, ik word er echt pislink van. En net als jij @Nox zag ik ook achteraf de ernst er pas van in.
Gewoon zelf bakken. Voor dat geld kun je er tientallen maken.
Een collega vroeg eens aan mij of ik dat programma seks academie ofzoeits keek? En dat hij naar aanleiding van dat programma nu ook spannende berichtjes naar zijn vrouw stuurde. Hij was zeker in de 50.
Ik heb gezegd dat ik dit soort dingen liever niet bespreek met hem. Echt bizar hoe het in je opkomt om dit te bespreken, was trouwens aan de lunch tafel
Aan mij vroeg een oudere mannelijke collega of ik een heftige nacht had gehad toen ik herstellende was van een verkeersongeluk en daardoor wat mank liep.
Ging ik ook nog stamelend uitleg geven over mijn beenwond aan die smeerlap
En ik was de rest van de hersteltijd natuurlijk gefocust om mijn manier van lopen
Ik erger me aan die vreselijke papieren zakken waarin H&M tegenwoordig de bestellingen levert🤮
Ik ben er nu alsnog tape op aan het plakken omdat ik bang ben dat de zak scheurt en ik mijn $$ wel kan vergeten. Schiet zijn doel een beetje voorbij zo.
Hoop echt dat het wordt teruggedraaid. Ik bestel nu liever niet meer.
Echt vervelend inderdaad. Die tape die er op zit om weer dicht te plakken slaat ook nergens op want die plakt niet eens. Dan moet je idd nog een hele rol tape gebruiken want om een of andere reden plakt dat ook niet goed op het materiaal van die zakken. En dan doen ze er 9 van de 10 keer ook geen retoursticker in. Ik bestel nu ook niet meer daardoor hahah wel beter voor mn portemonnee
Ik heb gewoon élke avond ijskoude voeten en ik moet gewoon douchen om warme voeten te krijgen. Heb al fluffy sokken aan en sloffen, wat is er mis met mijn doorbloeding
Gooische vrouwen (serie) heeft geen ondertiteling op videoland. Zo irritant.
Sowieso dat je geen ondertiteling aan kunt zetten op Videoland bij Nederlandse series. Ja alleen in de app en dan casten naar de tv maar dat werkt ook niet ideaal.
Kan bij de meeste nieuwe series wel toch? Ik kijk ook alles met ondertiteling