Waar erger je je aan? #12

Aan de man die elke dag in de trein al 5 min voordat hij op t station is zenuwachtig voor de deur gaat staan…

2 likes

Nu de zon sochtends zo naar binnen schijnt valt nog veel meer op hoe vies m’n huis eigenlijk is :grimacing:

9 likes

Ik heb vorige week al m’n ramen gelapt omdat het door de zon ineens vrij duidelijk was dat je er niet doorheen kon kijken, en toen ik klaar was was de zon weg :expressionless:

5 likes

Aan mezelf dat ik zo’n puinzooi van mijn huis maak. Mijn kamer in mijn ouderlijk huis was altijd al een zwijnenstal, maar nu ik een eigen huis heb… Ik vind het gewoon ècht heel moeilijk. Dan lukt het mij om het op te ruimen (met heeel veel moeite) en is de volgende dag weer een puinhoop. Weet soms ook gewoon niet meer waar ik moet beginnen.

9 likes

Ik kan soms echt zó geïrriteerd zijn over het feit dat elke gemeente het afval anders, of zelfs niet, scheid.

Betaal 3 (!) kliko’s en scheid het plastic afval ook nog terwijl er in ander gemeente gewoon alles bij elkaar geflikkerd wordt. Begrijp me niet verkeerd, ik draag graag een steentje bij aan het scheiden en aan het verbeteren milieu. Maar zou fijn zijn als de rest van NL dat ook doet :nerd_face:

Ik kijk nu echt op m’n pa. Ergernis op zichzelf.

6 likes

In die andere gemeentes betaalt de gemeente een afvalsorteerder om achteraf het afval te sorteren. Die andere gemeentes flikkeren niet alles in de oven, dat is veel te duur.
Achteraf sorteren schijnt veel beter te zijn (want veel secuurder dan Henk&Ingrid in de keuken), maar voor de bewustwording over afval is het goed als burgers het zelf doen, dus veel gemeentes doen een combinatie.

23 likes

Jumbo heeft zakjes bio havermout, 500 gram voor 99 cent en je hebt de keuze tussen grove en fijne vlokken!

2 likes

:exploding_head:

4 likes

Oh hoe dan? Ik heb al een paar keer gegoogeld en kom er niet uit, behalve in de app zelf dan op mijn telefoon. Maar als ik via de interface van KPN kijk, daar zit Videoland in het menu kan ik die optie nergens vinden.

3 likes

Mijn vriend is over de luiertas heen gereden !!! :rage::rage::rage:

2 likes

Hoe dan?

3 likes

Ik had die klaargezet om in de auto te zetten terwijl hij de wagen in klapte en hij had dat dus blijkbaar niet gezien. Ook al keek ik hem gewoon recht aan toen ik dat ding op de grond zette

:person_facepalming:

2 likes

Daar had ik deze week ook last van, dus vandaag ga ik mijn balkon en ramen schoonmaken. Kan het niet meer aan zien :sweat_smile:

2 likes

Vriendin van mijn neefje heeft een insta voor hun hond aangemaakt. Vind ik wel leuk om te volgen, dus dat doe ik nu. Maar het is zo tenenkrommend. Ze noemt zichzelf steeds mama van :cry: En als die hond met de hond van de buren speelt, dan verschijnen er stories met ‘sleepover with my fwiend’ ‘my best dogfwiend’. Cringe hier toch van de bank af mijt

23 likes

Ik weet er nog wel een op Vinted.

7 likes

What a pawfect day!

5 likes

Hahaha same, voordeel van het gebouw vind ik dat er zoveel licht is, nadeel, er is zoveel licht!!

I love zulke cringy dingen haha stuur maar door

4 likes

Mijn beste vriend praat ook zo tegen zijn kat en ik kan er ook zo slecht tegen. “Why are you scratching daddy?” ewwwww. :cry:

We hebben het er wel eens over gehad en hij vindt het dus raar dat ik dat niet doe, hoe refereer ik dan naar mezelf? Naar mijn mening hoeft dat niet perse haha.

Ik ben echt gek op mijn vogeltje maar dat gaat me te ver.

5 likes